«رویا» درنای بلژیکی که مدتی پیش برای همسفر شدن با «امید» به سمت سیبری، به ایران منتقل شده بود در تنکابن از ادامه سفر منصرف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه تاکنون رویا در شرایط خوبی بسر می‌برد، گفت: می‌توان پس از آبگیری تالاب در ۳ ماه آینده و ورود دسته‌جات اولیه پرندگان مهاجر، رهاسازی مجدد رویا را در منطقه شاهد باشیم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تیم خوب و با انگیزه‌ای داریم و امیدواریم که در بخش تیمی بازی‌های آسیایی به مدال دست یابیم.
بازیکن جوان و ملی‌پوش پیکان تمرکز خود را روی تیم امید گذاشته و توجهی به شایعات ندارد.
سرمربی تیم ملی و همکارانش به همراه سرپرست تیم بازی امید ایران برابر سوریه را تماشا کرد.
طبق اعلام فدراسیون فوتبال، تیم امید ایران مسابقات غرب آسیا، مقدماتی جام ملت‌ها و المپیک و هم‌چنین مسابقات آسیایی هانگژو را پیش روی خود دارد.
فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید به جمع‌بندی نهایی رسیده و بعد از اتمام هفته بیست و ششم لیگ برتر آن را اعلام می‌کند.
مارکو وراتی، ستاره پاری سن ژرمن امید خود را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با تیمش از دست نداده است.
«رویا» درنای بلژیکی که مدتی پیش برای همسفر شدن با «امید»، به ایران منتقل شده بود از ادامه سفر با درنای ایرانی منصرف شد.
رویا درنای بلژیکی که مدتی پیش برای همسفر شدن با امید، به ایران منتقل شده بود از ادامه سفر با درنای ایرانی منصرف شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: هرگونه حرکتی که برخلاف قواعد محیط زیستی در رابطه با درناهای سیبری در توقفگاه‌های احتمالی دیده شد، مردم عزیز بلافاصله به نزدیک‌ترین اداره یا واحد محیط‌بانی شهرستان اطلاع‌رسانی کنند تا در تکمیل پرونده با توجه به اینکه برنامه مدونی داریم، اقدامات لازم صورت بگیرد.
معاون سازمان محیط زیست گفت: امید و رویا دو درنای سیبری مهاجرت خود را از تالاب فریدونکنار ایران به سمت مقصد سیبری آغاز کردند.
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: از آنجا که در هر پروازِ درنای سیبری برای آمادگی مهاجرت، درنای جدید نیز با او همراه می‌شود پیش‌بینی می‌کنیم که مهاجرت این ۲ درنا با یکدیگر انجام گیرد.
امید عالیشاه تاثیر زیادی در پیروزی تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی داشت و در طول فصل عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است.
امید های استقلال پیش از پایان مسابقات قهرمان شد، درست مثل اتفاقی که سال گذشته برای مجیدی و تیم بزرگسالان رخ داد.
ساری- پس روی و کاهش تراز آب دریای خزر و آب های ورودی به تالاب میانکاله سبب شده تا فرودگاه بین المللی درناها با خشکی دست و پنچه نرم کند.
رشت- مدیرکل محیط زیست گیلان از امن شدن آسمان و تالاب های گیلان برای عبور «امید و رویا» خبر داد.
با درخواست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تمام ظرفیت استفاده از بازیکنان رده امید در لیگ برتر استفاده شد.
سازمان محیط زیست به منظور حفظ کریدور ایران و برای اینکه شاهد حضور جمعیت بیشتری از درنا‌ها در کشورمان باشیم، یک درنای ماده به نام «رویا» را به امید معرفی کرده که به نظر می‌رسد این معرفی موفقیت آمیز بوده و «امید» و «رویا» با یکدیگر ارتباط گرفته‌اند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در پایان پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دورهم به خوشی بگذارنند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
شجاع خلیل زاده و امید ابراهیمی مقابل نیکاراگوئه از ردی نیمکت بازی را آغاز کردند.
دوحه و آستانه در جریان سفر امیر قطر به قزاقستان چندین توافقنامه همکاری به امضا رساندند.
در روزهای حضور مستمر اعضای کادرفنی تیم ملی در کشورها و شهرهای مختلف نگاه ویژه اسکوچیچ به یک لژیونر قابل توجه است.
مقامات طالبان علناً اعلام کرده‌اند که به دختران نوجوان اجازه بازگشت به مدرسه را خواهند داد، اما می‌گویند که برای ایجاد تدارکات برای جداسازی جنسی شدید برای اطمینان از یک چارچوب اسلامی به زمان نیاز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ