شما در این فصل آشپزی با سوفی در فرارو، خواهید دید که چگونه با دستور العمل های آسان می توان سریع یک غذای خوشمزه و لذیذ برای اعضای خانواده و مهمانان تهیه کرد. در قسمت اول که اکنون تقدیم تان می گردد، یک غذای سریع با ترکیب گوشت چرخ کرده، تخم مرغ و پنیر چدار مشاهده خواهید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب گوشت و بادمجان همیشه خوشمزه و راحت است و اگر دوست دارید یک غذای مجلسی و شیک برای مهمانی‌ها تهیه کنید بهتر است اسلیم کباب را در نظر داشته باشید و در کنار دیگر غذا‌های خود سرو کنید.
اگر قصد دارید یک صبحانه مفصل و متفاوت تدارک ببینید این ساندویچ خوشمزه را حتما امتحان کنید.
پیکاتای مرغ یک دستور غذای خوشمزه ایتالیایی است. این سینه مرغ است که در سس با لیمو، کیپر، آب گوشت و کره پخته شده است. به طور کلی، این غذای ایتالیایی با سالاد، انواع ساده پاستا یا سبزیجات اصلی همراه است. حالا اگر می‌خواهید طرز تهیه آن را را یاد بگیرید، به خواندن مقاله زیر ادامه دهید.
زمان تقریبی درست کردن سیب زمینی شکم پر ۱ ساعت است. همه ما سیب زمینی را دوست داریم و می‌دانیم با سیب زمینی غذا‌های زیادی می‌توانیم درست کنیم.
کوکوی کرفس یکی از غذا‌های رژیمی بسیار خوشمزه است که طرفداران زیادی نیز دارد.
بیورینگ بادمجان یکی از انواع پیش غذاهای خوشمزه و بین‌المللی است که از ترکیب بادمجان با مرغ، گردو، جعفری و... تهیه می‌شود.
سالاد خسروشاهی یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب مرغ با قارچ، ذرت و... تهیه می‌شود و یک پیش غذای بسیار خوشمزه و مجلسی است.
چلو مرغ عربی یک غذای خوشمزه و اسپایسی است که برای پخت آن مرغ را با سسی مخصوص مزه‌دار می‌کنند و برنج با ادویه و کره پخته می‌شود که عطر بی‌نظیری دارد.
دمپختک‌ها جزء دسته غذا‌های آسان و کم خرج هستند که برای وقت‌های که زمان کافی برای تهیه غذا ندارید گزینه خوبی می‌باشد. شما می‌توانید دمپختک سیب زمینی را با ماست یا سالاد شیرازی میل کنید.
امروز می‌خواهیم یک غذای خوشمزه و آسان را به‌شما معرفی کنیم که خیلی سریع آماده می‌شود و مواد اولیه آن هم معمولا در همه خانه‌ها پیدا می‌شود.
کوکوی شوید علاوه بر اینکه یک غذای فوری و بسیار خوشمزه است به دلیل وجود شوید برای سلامتی بدن نیز بسیار مفید است.
کوکو کلم برگ یکی از انواع کوکوهای سبزیجات است که کلم برگ از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و بسیار خوشمزه و مقوی است.
مرغ با سس زرشک یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که در آن مرغ با سسی مخلوط از سبزیجات تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
مافین اسفناج و پنیر یک غذای مدرن و مجلسی است که از ترکیب آرد با اسفناج، تخم مرغ، پنیر، شیر و ... تهیه می‌شود و طعم متفاوتی دارد.
پوره سیب زمینی یک غذای بسیار آسان، خوشمزه و در عین حال ارزان است که به دلیل داشتن سیب زمینی، کره و شیر بسیار مقوی است.
ته چین طبری یکی از پلوهای مخلوط و سنتی ایرانی است که از ترکیب برنج با سبزی، مرغ، رب انار و... تهیه می‌شود و یک غذای خوشمزه و مجلسی است.
در این روز‌های سرد و آلوده، خوردن غذا‌های گرم بسیار مهم است. عدسی یک غذای خوشمزه و راحت است که پیشنهاد می‌کنیم در این روز‌ها درست کنید.
خوراک عدس و اسفناج یکی از انواع خوشمزه خوراک‌هاست که به دلیل داشتن اسفناج و دال عدس در ترکیباتش بسیار مقوی و سرشار از مواد مغذی است.
لپه پلو یکی از انواع پلوهای مخلوط است که لپه از مواد اصلی میانی آن به شمار می‌رود و یک غذای خوشمزه و مجلسی است.
کوفته کشک یک از غذاهای اصیل ایرانی است که پیشینه آن به شهر اصفهان می‌رسد و به دلیل داشتن کشک بسیار خوشمزه و سرشار از خاصیت است.
شامی رودباری یکی از انواع غذاهای محلی و خوشمزه خطه گیلان و شمال کشور است که از ترکیب گوشت با موادی مانند پیاز، روغن زیتون و سبزی‌‍‌های معطر تهیه می‌شود.
خورش گل‌کلم یکی از خورشت‌های خوشمزه ایرانی است که برای تهیه آن از گل‌کلم استفاده می‌شود و می‌توان گفت یک غذای کامل و سرشار از خاصیت است.
کشک کدو یکی از غذاهای سنتی کرمان است که از ترکیب کدو سبز با کشک تهیه می‌شود و غذایی بسیار خوشمزه و مقوی است.
بادمجان شکم پر یکی از غذاهای خوشمزه امروزی است که شکم بادمجان سرخ شده با موادی از گوشت یا ترکیب سبزیجات پر و داخل سسی از گوجه پخته می‌شود.
سیب زمینی شکم پر یکی از انواع غذاهای مدرن و فست فودی است که در آن شکم سیب زمینی را با مواد پخته شده و پنیر پیتزا پر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ