سمنان- مدارس استان سمنان به جای اول مهر، روز دوم مهرماه سال ۱۴۰۱ بازگشایی شد تا ۱۳۰ هزار دانش آموز استان و ۱۴ هزار کادر آموزشی با مدارس آشنا شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- دبیر ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان استان سمنان از ممنوعیت دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت نام، غیر از مبالغ مربوط به بیمه و کتب درسی خبر داد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: به دنبال اجرای طرح «هر دانش‌آموز، یک مهارت» در مدارس استان با هدف مهارت افزایی دانش آموزان هستیم.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هفته گرامی‌داشت مقام معلم در استان زنگ سپاس معلم است که در تمام مدارس به صدا درخواهد آمد.
سمنان- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان ضمن اشاره به به برنامه‌های پیشنهادی ابتکاری در حوزه انجمن، گفت: در این زمینه تجلیل از معلمان و مربیان در مدارس استان پیشنهاد شده است.
سمنان- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان، گفت: در سال تحصیلی جاری ۶۲۵ دوره آموزشی ویژه والدین دانش آموزان در مدارس استان انجام شده است.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدیران مدارس از طریق «سامانه سیدا» می‌بایست اطلاعات کتابخانه‌های مدرسه خود را ثبت کنند.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه نوسازی مدارس استان از جمله اولویت‌های سال گذشته بوده است، گفت: اعتبارات‌ تملک‌ دارایی نوسازی مدارس ۵۶ درصد رشد داشت.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اعلام ساعت کاری مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان در روزهای پس از لیالی قدر خبر داد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از رشد اسکان فرهنگیان طی نوروز سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۱۵ هزار و ۱۲۰ خانوار فرهنگی از ظرفیت اسکان مدارس استفاده کردند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس استان اعم از دولتی و غیر دولتی در روز چهاردهم با حضور دانش اموزان و دبیران دایر است.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: بعد از اتمام تعطیلات نوروزی، ساعات کاری تمام مدارس و ادارات تابعه آموزش و پرورش مشخص شد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به دلیل برودت هوا و بارش برف تمام مدارس شهر شاهرود و روستاهای حومه به خصوص بسطام غیرحضوری شد.
سمنان- استاندار سمنان ضمن اشاره به برودت و بارش برف در استان، گفت: در روزهای سرد و برفی اصراری بر تعطیلی مدارس نداریم بلکه آموزش باید از طریق مجازی پیگیری شود.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه دو طرح در مدارس استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود، گفت: مدارس استان میزبان طرح مدرسه انقلاب و محیا خواهند بود.
سمنان- سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح اتاق بهداشت ویژه مدارس کشور خبر داد و گفت: قرار است ۴۰ مدرسه استان سمنان به اتاق بهداشت مجهز شوند.
سمنان- استان سمنان یکی از بالاترین نرخ‌های مدارس فرسوده و تخریبی را به خود اختصاص داده است، مدارسی که نیاز مبرم به نوسازی و بهسازی دارند و در این راه دولت از خیران نیز کمک گرفته است.
سمنان- مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان با بیان اینکه خیران مدرسه ساز، نقش بسزایی در اجرای طرح‌های نوسازی مدارس دارند، گفت: مجموعاً ۶۱۷ خیر در استان شناسایی شده‌اند.
سمنان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه ۹۱ طرح نوسازی مدارس در استان اجرا می‌شود، گفت: ۴۹ طرح با مشارکت خیران اجرا می‌شود.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش کابینه سیزدهم، گفت: اعتبار لازم در خصوص مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر در استان سمنان برای جمع‌آوری کامل این مدارس، اختصاص می‌یابد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس برخی نقاط استان شامل شاهرود، افتر و شهمیرزاد در برخی مقاطع تحصیلی فردا با تاخیر آغاز به کار می‌کنند.
سمنان- رئیس آموزش و پرورش استثنایی سمنان با بیان اینکه کتاب‌های درسی مدارس استثنایی استان تامین شده است، گفت: تقریباً همه دانش آموزان استثنایی توانسته‌اند کتاب‌هایشان را دریافت کنند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح تجهیز مدارس استان موسوم به طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: ۱۱ زمین چمن در قالب این طرح ساخته و دو مورد آن نیز افتتاح شده است.
جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در ناآرامی‌های روزهای اخیر استان پلیس با معترضان مدارا و خویشتن‌داری کرده است، گفت: فراخوان‌های فضای مجازی تحت مدیریت دشمن با ورود متخصصانه پلیس فتا به خوبی شناسایی شد.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نوسازی مدارس استان یکی از اولویت‌های مهم آموزشی است، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی مدارس استان تخصیص یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ