سمنان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه ۹۱ طرح نوسازی مدارس در استان اجرا می‌شود، گفت: ۴۹ طرح با مشارکت خیران اجرا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در همکاری با ۲۷ شتابدهنده دانش‌بنیان، تاکنون ۹۱ میلیارد تومان تامین سرمایه بذری انجام داده‌ایم.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تاکنون ۳۳۵۷ دارایی مازاد دولت شناسایی که از این میزان مازاد بودن ۱۳۸۷ دارایی تایید شده است. همچنین ۹۱ دارایی نیز دد مرحله قیمت‌گذاری هستند.
یز: رئیس اداره منابع آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان‌های تفت و مهریز از شناسایی و پلمب ۶۰ حلقه چاه غیر مجاز در این دو شهرستان خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پوشش ارتباطی جاده‌های استان سیستان و بلوچستان به بیش از ۹۱ درصد رسیده است.
انرژی جدیدترین گوشی هواوی را یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی تأمین می‌کند. در بالای نمایشگر یک ناچ به‌چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر اهمیت تولید واکسن درکشور تاکید کرد و گفت: حدود ۶۰۰ میلیون دز واکسن دامی در کشور موردنیاز است که درحدود ۵۵۰ میلیون دز یعنی بیش از ۹۱ درصد آن در کشور تولید می‌شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: با تلاش مأموران عملیات ویژه این پلیس، ۹۱ کیلو شیشه از یک دستگاه تریلر کشف و در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر شد.
اهواز- رئیس شورای حل اختلاف خوزستان گفت: در سال گذشته ۹۱ پرونده قتل در شورای حل اختلاف خوزستان به صلح و سازش ختم شده است.
وزارت دفاع تایوان از مشاهده ۹۱ هواپیمای نظامی و ۱۲ کشتی جنگی متعلق به چین در اطراف این جزیره خبر داد.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
وزارت ارتباطات اعلام کرد: میزان پوشش ارتباطی روستاهای بالای بیست خانوار کشور از مرز ۹۱ درصد عبور کرد.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:تاکنون با ۲۷ شتابدهنده از ۹۳ طرح استارت آپی به میزان ۹۱ میلیارد تومان در قالب «هم سرمایه گذاری» حمایت کردیم.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش ۹۱ هزار میلیاردریالی این بانک بورسی رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.
این عکس مربوط به ۹۱ سال قبل و کاروانسرایی در پشت مسجد سپهسالار است./همشهری آنلاین
امروز بیش از ۹۱ درصد نمادهای بازار سرمایه وضعیت قرمز رنگ داشته و هیجان فروش بالایی در بورس موج زد، به نحوی که ۳۱۴ نماد در وضعیت صف فروش قرار گرفتند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز ششم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۱ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
سرقت ۷۰۰ میلیونی پرستار قلابی از زن ۹۱ ساله
سازمان تیم‌های ملی اسامی تکواندوکارانی را که جواز حضور در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی را دریافت کرده اند، اعلام کرد.
سازمان تیم های ملی اسامی تکواندوکارانی را که جواز حضور در مرحله دوم رقابت های انتخابی را دریافت کرده اند، اعلام کرد.
قیمت نفت در معاملات روز گذشته بیش از ۳ درصد کاهش یافت،
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت رطوبت ۹۱ درصدی در اهواز خبر داد و گفت: امروز اهواز در میزان رطوبت رکورددار خوزستان بود.
منابع یمنی اعلام کردند که در پی سیلاب های اخیر در مناطق تحت کنترل خود، ۹۱ نفر جان باخته اند.
مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ