سمنان- سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح اتاق بهداشت ویژه مدارس کشور خبر داد و گفت: قرار است ۴۰ مدرسه استان سمنان به اتاق بهداشت مجهز شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتاق اصناف تهران اعلام کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در محل بازرسی و نظارت اصناف تهران طی مراسمی آغاز شد.
رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران گفت: در ایران ساختار شبکه اقتصاد از طرح توسعه صنعتی پیروی نکرده و این محصول ۶۰ سال اقدامات و سرمایه‌گذاری‌ها و رفتارهای اقتصادی دولت‌های مختلف است.
حامد بیدی، مدیرعامل کارزار می‌گوید: نگرانی این است که در فضای آنلاین و دیجیتال همان اتفاقاتی که در چین و روسیه اتفاق افتاد در ایران هم صورت بگیرد. برای مثال همان سیستمی که در چین برای رتبه‌دهی امتیاز شهروندان در نظر گرفته شده به همین شکل است. یعنی تمام رفتار شهروندان رصد می‌شود و بر اساس آن به هر شهروند امتیازی داده می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: استقبالی که ما انتظار داشتیم از این طرح صورت گیرد، اتفاق نیفتاده است.
وزیر نفت گفت:روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز از میدان پارس جنوبی برداشت می‌شود و با تولیدی شدن طرح توسعه فاز ۱۱ این میدان مشترک تولید افزایش پیدا می‌کند.
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه می‌تواند به بانک مرکزی کمک کند تا خرید و فروش ارز و سکه از واسطه گری خارج شود.
دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: طرح فروش فوق العاده برای سهولت خرید برای همه مصرف کنندگان در همه استان‌ها برگزار خواهد شد و نظارت ویژه بر حراج کالای پایان سال صورت خواهد گرفت.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به استناد مصوبه طرح جامع مدیریت پسماند و در راستای برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی نسبت به تدوین دستورالعمل احداث اتاقک پسماند به منظور استقرار مخازن ذخیره‌سازی پسماند در مجتمع‌های مسکونی بالای ۵۰ واحد در سطح شهر تهران اقدام کردند.
هتل‌های درختی به این گونه هستند که چندتا اتاق کلبه مانند که روی درخت‌های یک جنگل هستند را به مشتری کرایه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها در سوئد طرح یک معمار دانمارکی است که به عنوان عجیب‌ترین هتل روی کره زمین معرفی شده است.
نماینده مجلس گفت: در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ای در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند؛ چراکه بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.
علی‌اصغر عنابستانی گفت: در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ای در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند؛ چراکه بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.
محمد مهاجری گفت: فضای اطلاع رسانی را به گونه‌ای تنظیم کنید یا فضای اطلاع رسانی آنقدر آزاد باشد که همه بتوانند به خبر درست دست پیدا کنند. اگر این اتفاق بیفتد، خود به خود اصلا خبر دروغی منتشر نمی‌شود؛ مگر موارد خیلی محدود که طبق قوانین فعلی قابل برخورد است.
فعالان گردشگری معتقدند؛ معرفی جاذبه های گردشگری در سطح شهر و بیلبوردهای تبلیغاتی می تواند در معرفی داشته های کشورمان جذاب باشد به شرطی که در زمان خودش مثل ایام نزدیک به عید این اتفاق بیفتد.
رییس اتاق بازرگانی ایران ضمن اشاره به کاهش ۳۰ درصدی درآمد سرانه هر ایرانی و زیر خط فقر بودن ۱۰ میلیون نفر، گفت که عدم تدوین واقعی و درست برنامه هفتم، فرصت بازیابی اقتصاد را از بین می‌برد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پیراهنی که شما دیدید را من ندیدم. پیراهن را قرار است فردا رونمایی کنیم. نمی‌دانم چگونه زودتر این اتفاق افتاده است!
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران گفت: البته از چند ماه قبل و با حذف ارز ترجیحی، بنا شد که مبنای ارز واردات مواد اولیه به نیمایی تغییر کند. البته در این زمینه مردم نباید هیچ نگرانی داشته باشند، زیرا در چارچوب طرح دارویار، دولت مابه التفاوت این رقم را پرداخت می‌کند و برای مصرف کننده نهایی مشکلی به وجود نمی‌آید.
با نگاهی به قوانین برخی کشور ها می بینیم که دروغ پراکنی و اخبار کذب مجازات سنگینی در پی دارد. بنابراین هم تجربه دنیا و هم مسائلی که اخیرا اتفاق افتاده اقتضا می کند که در پی تصویب چنین طرحی باشیم.
رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته، اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی ایران از اجرای طرح همیار گردشگری برای استفاده از ظرفیت نوجوانان در کشور خبر داد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین برنامه نظارتی خود از پالایشگاه دوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه و طرح های در دست این پالایشگاه و همچنین اتاق کنترل این مجتمع بازدید کرد.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید، این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
در نظرسنجی کانتار برند زد (Kantar BrandZ)، اپل با کنار زدن آمازون از جایگاه برتر، عنوان باارزش‌ترین برند جهان را برای نخستین بار در سه سال گذشته تصاحب کرد.
این اراده حاکمیتی به این معناست که همه گروه‌های سیاسی با هر جهت‌گیری فکری، بر لزوم توسعه زیرساخت فرهنگی به ویژه سینما اتفاق نظر داشته باشند و هر دولتی سر کار آمد، این مسیر را ادامه دهند؛ رویکردی که مصداق واضحش را در توسعه اماکن ورزشی در چهار دولت اخیر می‌توان مشاهده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ