سمنان- رئیس آموزش و پرورش استثنایی سمنان با بیان اینکه کتاب‌های درسی مدارس استثنایی استان تامین شده است، گفت: تقریباً همه دانش آموزان استثنایی توانسته‌اند کتاب‌هایشان را دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد: سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه و ویرایش سفارش دانش‌آموزان از روز ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی امکان پذیر است.
پژوهشگران همچنان فکر می‌کنند سطح اکسیژن نقشی کلیدی در تکثیر گونه‌های چندسلولی داشته است. اما می‌گویند این کاهش اکسیژن بود که در نقش عامل نهایی ظاهر شد.
مولفان کتاب‌های درسی در میزگردی به چیستی هوش مصنوعی و ضروت توجه به آن پرداختند.
مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا ۴ تیر تمدید شد
مهلت ثبت نام ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه که پیش از این تا تاریخ ۲۶ خرداد بود، تا ۴ تیر تمدید شد.
به منظور انجام هماهنگی‌های تکمیلی و نهایی‌سازی بهای کتاب‌ها، ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد.
از روز ۱۴ فروردین، فعالیت مدارس کشور با قوت برقرار است و کلاس‌های درس نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.
هم‌میهن نوشت: تامین امنیت دانش‌آموزان تنها دغدغه مدیران نیست. معلمان هم نگرانند. خانم «ک»، دبیر ریاضی یکی از مدارس منطقه ۳ آموزش‌وپرورش است. او می‌گوید که صبح روز شنبه، معاون و مدیر با دبیران جلسه گذاشتند و درباره اتفاقات احتمالی توضیحاتی دادند. البته این را هم تاکید کردند که به‌هیچ‌وجه با خبرنگاری مصاحبه انجام نشود. به گفته او روز شنبه تعداد زیادی از دانش‌آموزان غیبت داشتند، به‌طوری‌که تنها در کلاسی که او معلمش است، ۶ نفر غیبت داشتند.
موسوی، دبیر زیست‌شناسی است و می‌گوید؛ وسعت تغییرات آنقدر گسترده است که در یکی از سال‌های تحصیلی، ۱۸ صفحه از کتاب زیست‌شناسی اصلاح شد: «همین اصلاحات منجر می‌شود هر سال کتاب جدیدی منتشر شود. معلمان هر سال ناچارند کتاب‌های اصلاح‌شده‌ای را تدریس کنند. تغییر کتاب‌های درسی، کیفیت آموزشی را به‌شدت کاهش می‌دهد.»
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به دلیل برودت هوا و بارش برف تمام مدارس شهر شاهرود و روستاهای حومه به خصوص بسطام غیرحضوری شد.
بارش برف و برودت سرما امروز مدارس برخی از استان‌های کشور را به تعطیلی کشاند و سبب برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس شد.
بارش برف که از روز گذشته در برخی از استان‌های کشور آغاز شده سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان شد. آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در برخی از استان‌های کشور است.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس برخی نقاط استان شامل شاهرود، افتر و شهمیرزاد در برخی مقاطع تحصیلی فردا با تاخیر آغاز به کار می‌کنند.
اهواز - سرپرست سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: تا سال ۱۴۰۳، کلاس‌های درس سنگی و کانکسی ۱۰ نفره جمع آوری می‌شوند.
اهواز - سرپرست سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: تا سال ۱۴۰۳، کلاس‌های درس سنگی و کانکسی ۱۰ نفره جمع آوری می‌شوند.
در پی افزایش آلاینده‌های جوی و آلودگی هوای استان مقرر شد فردا چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ تمامی مدارس البرز تعطیل و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
رئیس سابق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: جمع‌آوری تمام بخاری‌های نفتی خطرآفرین از کلاس‌های درس کشور در مناطق دارای زیرساخت گاز و برق صورت گرفت.
تایباد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب بازنگری محتوایی کتب درسی دانش آموزان آغاز و همچنین کتاب‌هایی نیز در حال تألیف است.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
از پدیده‌های جدید آموزشی در سال‌های اخیر «نومدرسه»‌هایی هستند که ادعا می‌کنند عمیق‌تر و مفهومی‌تر سعی در آموزش مفاهیم درسی به دانش آموزان دارند «نومدرسه»‌هایی که آن‌ها را با عنوان‌هایی مانند «مدرسه طبیعت» یا «مدرسه خلاقیت» می‌شنویم که گفته می‌شود کلاس‌های درس‌شان هیچ ارتباطی با کلاس‌های سنتی ندارد و ممکن است این سوال را در ذهن والدین ایجاد کند که درون این مدارس چه می‌گذرند؟
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره چاپ و توزیع کتاب‌های درسی گفت: امسال ۱۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب سفارش چاپ دادیم و فرآیند آن از مهر ۱۴۰۰ آغاز شده است و کتاب‌ها از ۱۰ شهریور از مناطق به مدارس توزیع شده است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس‌های درس آماده شده‌اند گفت: به نظر می‌رسد کمبود فضای آموزشی نداشته باشیم، اما خب همچنان در بین همین مدارس موجود مدرسه کانکسی و فضای نیازمند مقاوم‌سازی و بازسازی هم داریم، اما در مجموع تمهیدات به گونه‌ای فراهم شده است که ابتدای سال تحصیلی مشکل فضای دانش‌آموزی نداشته باشیم.
ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: از بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۳۱ شهریور عملیات انتقال کتاب‌ها از منطقه به مدارس اجرایی می‌شود و با توجه به برنامه ریزی‌ها و زمانبندی که مدارس انجام می‌دهند، از ۱۵ شهریور تا اول مهر کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید را در اختیار دانش آموزان قرار خواهند گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ