رئیس جمهور گفت: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا صدای ملت ایران در سفر به نیویورک شنیده نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه رشت گفت: خدا را شکر صاحبان رستوران‌ها، تالار‌های عروسی و مراکز پخش غذا، خودشان تذکر می‌دهند و این تذکر‌ها بسیار تأثیرگذار بوده است. عملاً می‌بینیم که در سواحل تذکر می‌دهند و اصلاً «بزن بهادر» جایی ندارد. در جلسات توصیه می‌کنیم که برای دشمنان نظام اسلامی، میدان را بسترسازی نکنید، بلکه تلاش کنید تا راهگشا باشید و تلاش کنید کسانی که حتی می‌خواهند هنجارشکنی کنند احساس کنند افرادی که تذکر می‌دهند دل‌شان برای آن‌ها می‌سوزد.
قم- معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان در راستای تخریب چهره روحانیت تلاش شبانه روزی دارند، افزود: روحانیت همواره درجامعه اثرگذار بوده و دشمنان نیز از این امر هراس دارند.
ایشان نداشتن جرأت مبارزه با مفسد داخلی را موجب سلب شجاعت مبارزه با زورگویی‌های دشمن خارجی دانستند و افزودند: اگر مسئولی به عنوان مثال، جرأت مقابله با سوءاستفاده‌کنندگان از تجارت یا اعتبارات بانکی را نداشته باشد و با بدهکاران عمده بانکی مقابله نکند، در مقابل خواسته‌های دولت زورگویی مثل آمریکا هم جرأت مقابله نخواهد داشت.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: نقشه های شوم دشمنان که قصد داشتند توطئه های زیادی در شهرهای عمقی انجام دهند بی اثر و بی نتیجه ماند.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که برخی تلاش می کنند امت اسلام را از داخل هدف قرار دهند و به دنبال ارائه چهره تحریف شده از اسلام هستند.
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند با جنگ روانی و بحرانی نشان دادن وضعیت اقتصادی کشور، جامعه را نگران کنند، گفت: در این وضعیت هوشیاری متولیان اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح و اطلاع‌رسانی درست و به موقع ضروری است.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
رئیس‌جمهور در اختتامیه سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم گفت: دشمنان تلاش می‌کنند جامعه قرآنی را از پا در بیاورند اما نمی‌توانند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان خیلی تلاش کردند مردم را به خیابان بکشانند، اما نتوانستند و حتی این روزهای آخر به التماس کردن افتاده بودند اما باز هم نتوانستند چون قلب‌های مردم را خداوند محافظت کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان خیلی تلاش کردند مردم را به خیابان بکشانند، اما نتوانستند و حتی این روزهای آخر به التماس کردن افتاده بودند اما باز هم نتوانستند.
مرجع تقلید شیعیان بر تلاش مضاعف مسئولان برای افزایش امیدواری و رفع مشکلات مردم تاکید کرد گفت: مشکلات مردم را درک می‌کنیم و از وضعیت ناراحت هستیم اما این را هم می‌دانیم که عده‌ای به فکر ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند.
شهردار تهران گفت: دشمنان در تلاش‌اند تا نگذارند آرمان‌های ملت ایران که دیگر تبدیل به آرمان کشورهای منطقه هم شده، پیش برود.
شهردار تهران گفت: دشمنان در تلاش بودند تا نگذارند آرمان های ملت ایران که دیگر تبدیل به آرمان کشورهای منطقه هم شده، پیش برود.
رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از نگاه حاکم بر سیاست خارجی کشورمان به دیده‌بان ایران گفت: در جهانی که بسیاری از کشورها در تلاش هستند بر پایه منافع خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، شاهد هستیم هر روز دشمنان ایران بیشتر و بیشتر می‌شوند.
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.
۹۰ درصد فضای مجازی کشور دمعاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.ر دست دشمن است
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان بدانند که تلاش آنان برای سست کردن پایه‌های انقلاب راه به جایی نمی‌برد و مردم ایران پای انقلاب ایستاده اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تلاش دشمنان برای سوریه سازی ایران با هوشیاری و بصیرت مردم ناکام خواهد ماند.
امام جمعه موقت تهران در واکنش به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تفرقه‌افکنی میان نیروهای مسلح، گفت: ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
رئیسی در بازگشت به کشور، با حضور در جمع مردم گفت: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکات‌ می‌توانند ملت را متوقف کنند. ما که بارها اعلام کردیم، اگر کسی سخن حقی و هر کسی حرفی داشته باشد، حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش، بهم ریختن امنیت کشور و مردم، نه؛ این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
رئیس جمهور گفت: دشمنان تلاش بسیاری کردند تا صدای ملت ایران در سفر به نیویورک شنیده نشود.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای آورده است:دشمنان نظام تلاش می کنند دیپلماسی موفق ایران دراجلاس شانگهای را به چالش کشیده و برای حضور هوشمندانه رئیس جمهور در اجلاس سازمان ملل مشکل ایجاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ