مهدی محمدنبی با نشستن بر روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرپرست به شایعات در این خصوص پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همکاری تیم هندبال نیروی زمینی ارتش با حامی مالی این تیم در فصل جديد هم ادامه دارد.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه قدرت دفع هر نوع تهدیدی را داریم، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نیروی انتظامی باید با افرادی که نسبت به ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه مبادرت می‌ورزند، برخورد قانونی کند.
نیروی هوایی ژاپن و فرانسه با هدف آنچه بهبود مهارت‌های تاکتیکی و تعمیق همکاری دفاعی خوانده‌شده است، برای نخستین بار رزمایش مشترک برگزار خواهند کرد.
معراج ۳۱۳ با الگوبرداری از پهپاد آیروسوند آمریکایی طراحی شده و قادر است با سرعت ۱۴۰ کیلومتر تا ارتفاع ۱۲۰۰۰ پایی پرواز کند. وزن برخاست آن ۳۳ کیلوگرم است و می‌تواند محموله‌ای به‌وزن ۵ کیلو را حمل کند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی سپاه با مجاهدت‌های هوشمندانه و شجاعانه خود، دشمن را در منطقه مأموریتی نیرو مأیوس کرده است.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز شاهد یک نیروی زمینی جدید، پویا و پوست‌اندازی شده و مجهز به فناوری روز هستیم.
معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با حضور فعال، پویا و به موقع در تمامی بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه، همواره در جهت آسایش و امنیت ملت ایران گام برمی‌دارد.
پس از مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی، مسئولان رژیم صهیونیستی از یورش گسترده قریب الوقوع به شمال کرانه باختری خبر می‌دهند.
اهواز - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه و کشور به شدت برخورد می‌کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این نیرو با تکیه بر توان داخلی امروز در خلیج فارس در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و در حوزه هوایی، سطحی، زیر سطحی بر خلیج فارس تسلط کامل دارد.
کرمانشاه- فرمانده کل فراجا با تاکید بر اینکه امسال سال خوبی برای قاچاقچیان نخواهد بود، گفت: نیروی انتظامی زمین و دریا را برای قاچاقچیان ناامن خواهد کرد.
نیروی هوایی اوکراین مدعی شد که برای نخستین بار از آغاز عملیات نظامی روسیه در این کشور، یک موشک بالستیک مسکو را سرنگون کرده است.
پیش از این و در ۸ اردیبهشت نیز، نیروی دریایی ارتش یک فروند نفتکش خارجی متخلف را در دریای عمان توقیف کرده بود. طبق اعلام ارتش نفتکش متخلف که با پرچم جزایر مارشال در حال تردد بود با یک شناور ایرانی در آب‌های خلیج فارس برخورد کرده و منجر به مفقود شدن دو نفر و زخمی شدن چند تن دیگر از خدمه این شناور شده بود.
یک فروند کشتی متخلف ناشناس که شب گذشته در خلیج فارس پس از تصادم با شناور ایرانی موجب مفقود و مصدوم شدن چند خدمه ایرانی شده بود، توسط نیروی دریایی ارتش در دریای عمان شناسایی و توقیف شد.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کشتی متخلف با پرچم مارشال را توقیف کرده است.
پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.
محمد نبی حبیبی، شهردار وقت تهران با انتقال وزارت کشور از خیابان بهشت به خیابان فاطمی موافقت کرد، ولی همکاران وی با این تغییر مکان، مخالف بودند. ایشان پذیرفتند، ولی همکارانشان قبول نمی‌کردند و مقاومت‌هایی صورت گرفت. وقتی ما فشار آوردیم و وزارت کشور به خیابان فاطمی انتقال یافت در روزنامه‌ها علیه من مقاله نوشتند و بیان کردند که وزیر کشور خانه اش این قدر بزرگ است که هلی کوپتر در آن می‌نشیند، چون روی ساختمان فعلی وزارت کشور هلی کوپتر نیز می‌تواند بنشیند و وزیر کشور می‌خواهد با هلی کوپتر از منزلش به وزارتخانه برود.
روزنامه دولت در تیتری روی صفحه اول امروز خود از وام ۱۰میلیاردی مهدی محمدنبی پرده برداشت! ایران ورزشی در صفحه داخلی طی گزارشی از این ماجرا درباره سرپرست تیم ملی در جام‌جهانی افشاگری کرد. هنوز به ماجرای سهم نبی در پاداش‌های نجومی تیم ملی رسیدگی نشده
حضور هواداران شهرداری و چند نفر از اعضای نیمکت شهرداری آستارا باعث ورود نیروی انتظامی نیز شد و داور نیز به یکی از اعضای نیمکت این تیم کارت قرمز نشان داد تا قائله را بخواباند
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.
نایب رئیس اول فدراسیون در خصوص حواشی تیم ملی در اردوی اتریش توضیحاتی ارائه داد.
با اعلام نایب‌رییس فدراسیون احتمال دارد مهدی مهدوی‌کیا دیگر سرمربی تیم ملی امید نباشد.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ