ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با ناآرامی‌های بعد از درگذشت مهسا امینی بیانیه‌ای صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که بیانیه‌های کشورهای غربی درباره ارائه ضمانت‌های امنیتی به اوکراین، پوچ و بی‌اساس است.
رئیس مجلس لبنان هشدارهای صادره از سوی برخی کشورهای عربی درباره ترک لبنان را تعجب‌برانگیز دانست.
کشورهای غربی در بیانیه‌های جداگانه ای اعلام کردند که تحولات روسیه را از نزدیک دنبال می‌کنند، از طرفی رئیس جمهور بلاروس نیز در تماس با پوتین در جریان آخرین تحولات این کشور قرار گرفت.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با پاسداشت یاد، نام و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) برای مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمنان به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی، اعلام آمادگی کرد.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تأکید کرد: حضور مقتدرانه ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی از برکات فتح خرمشهر است.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تأکید کرد: حضور مقتدرانه ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی از برکات فتح خرمشهر است.
باشگاه پرسپولیس نسبت به بیانیه‌های باشگاه‌های رقیب علیه داوری واکنش نشان داد و از تاثیر گرفتن داوران ابراز نگرانی کرد.
دولت‌های آلمان و انگلیس در بیانیه‌های جداگانه‌ای پایان درگیری در سودان را خواستار شدند.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد: شمارش معکوس برای فروپاشی صهیونیسم آغاز شده، تا جایی که به فضل الهی در آینده‌ای نه چندان دور چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تأکید کرد: خدمات، نقش‌آفرینی‌ها و نگرش حرفه‌ای و نظامی شهید صیاد شیرازی، ایشان را به شخصیتی فرادورانی و الگویی جاویدان در فرماندهی تبدیل کرده است.
کشورهای عربی با صدور بیانیه‌های جداگانه ای از توافق امضا شده میان عربستان و ایران مبنی بر از سرگیری روابط دوجانبه استقبال کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه جریاناتی با اعلام برخی بیانیه‌های سخیف و غیر حرفه‌ای، نشان دادند که به منافع ملی پایبند نیستند.
بیانیه میرحسین موسوی تلویحا این خواسته را با بیان «ساختار تناقض‌آلود و غیرقابل دوام نظام اساسی کشور» به عنوان «بحرانِ بحران‌ها» و تاکید بر «نیاز به تحولی بنیادین» و پیشنهاد سه محور برای نجات ایران مطرح می‌کند؛ سه خواسته‌ای که معمولا نتیجه انقلاب ها، اعم از انقلاب‌های از پایین یا از بالا هستند. مشاورین او نیز در روز‌های پیشین بین سطور این بیانیه را در اتاق‌های کلاب هاوس تشریح و تفسیر و طیف‌هایی از اقشار مختلف دیگر هم در حمایت از این خواسته‌ها نقطه نظرات خود را تبیین کرده اند.
در اوایل هفته جاری، انتشار ویدئوی کوتاه از برنامه هفت، صدا و سیما جنجال‌سازی گسترده‌ای را به همراه داشت. در این ویدئو، ابوالقاسم طالبی نویسنده و کاگردان، در برنامه هفت تلویزیون مهمان بهروز افخمی بود. او طالبی، با لحنی تمسخرآمیز و قابل تأمل از رابطه «یائسگی» زنان سینماگر ایرانی و تبدیل شدن آن‌ها به معترض نهاد‌های رسمی سخن می‌گوید
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت در منطقه و جهان است.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را قویاً محکوم و نسبت به عواقب آن هشدار داد.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحرکات و شیطنت دشمنان نظام به ویژه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را با هوشمندی رصد کرده و زیر نظر دارند.
مسئول ستاد راهبری تحول اجتماعی حوزه‌های علمیه کل کشور در بیانیه‌ای گفت: ما تا دیروز یک آرمان داشتیم، خون پاک شهید مدافع امنیت باعث شد هزاران آرمان از دل مردم ما جوانه بزند.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای آورده است:دشمنان نظام تلاش می کنند دیپلماسی موفق ایران دراجلاس شانگهای را به چالش کشیده و برای حضور هوشمندانه رئیس جمهور در اجلاس سازمان ملل مشکل ایجاد کنند.
گروهک تروریستی کومله با دادن بیانیه‌های مختلف مردم را تشویق به اغتشاش و اعتراض خیابانی نسبت به حادثه اداره پلیس امنیت اخلاقی دعوت می‌کند.
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای به مناسبت روز مبارزه با تروریسم، از تمامی دولت‌های جهان خواست تا به روند مصونیت‌بخشی و بی‌کیفرمانی تروریست‌ها در سراسر جهان پایان دهند.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این مناسبت را به آزادگان سلحشور و خانواده‌های صبورشان تبریک گفت.
در بیانیه‌های جداگانه‌ای که منتشر شد، بیمه عمر چین، پتروچاینا، سینوپک، شرکت آلومینیوم چین و سینوپک شانگ‌های پتروشیمی گفتند که به بورس نیویورک (NYSE) اطلاع داده‌اند و برای «خروج داوطلبانه» درخواست کرده‌اند.
ستاد حقوق بشر با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اعلام کرد کرامت انسانی، امروزه بیشتر از هر زمان دیگری در معرض تهدید و نقض قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ