ماتیاس برادر پل پوگبا، سکوت خود را از درون زندان را شکسته و اتهامات فراوانی به ستاره فرانسوی وارد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا کمبود پروازهای بین‌المللی را یکی از دلایل رنج و گرفتاری بیماران یمنی عنوان کرد.
بازیکنان منچسترسیتی و سویا به هوادار آاک که در آتن جانش را از دست داد، ادای احترام کردند.
نیمار، ستاره برزیلی، می‌گوید همیشه دوست داشته بازیکنی جهانی باشد و به همین دلیل راهی الهلال شده است.
روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی، مدعی شده که گابریله گراوینا مقصر جدایی او از تیم ملی این کشور است.
منصور قنبرزاده ترجیح داد از سوال خبرنگاران درباره چگونگی ورود به زنان عبور کند.
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
ستایشی با تاکید بر اینکه متاسفانه اخیرا چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود، گفت: باید به استحضار برسانم که پرونده قضایی برای این سکو‌ها در واحد‌های قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یکی از برنامه‌های داخلی، درباره بسته شدن یکی از اپلیکیشن‌های کتابخوانی نوشت: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. راه حل، برخورد با افراد متخلف است
ستایشی در ادامه با تأکید بر اینکه متأسفانه اخیراً چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود؛ باید به استحضار برسانم که پرونده قضائی برای این سکوها در واحدهای قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
علیرضا منصوریان پس از مدت‌ها سکوت به حواشی و اختلافاتی که بین او و برخی از هواداران فولاد ایجاد شده، واکنش نشان داد.
زهیری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد اجزای سکوی میدان گازی مشترک بلال ساخت داخل خواهد بود، گفت: باید تجهیزات طولانی‌مدت را سفارش‌گذاری کنیم تا در دو سال ساخت سکو به اتمام رسید.
رییسی در دیدار اخیرش با جمعی از فعالان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره موضوع فیلترینگ اظهار کرد: فعالیت هر سکوی خارجی که حاضر به مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی با ایجاد دفتر در داخل کشور باشد، هیچ منعی ندارد.
محققان دانشگاه نیو ساوت ولز در سیدنی، یک چاپگر زیستی سه بعدی انعطاف پذیر ساخته‌اند که می‌تواند مواد آلی را مستقیماً بر روی اندام‌ها یا بافت‌ها قرار دهد و آنها را از داخل ترمیم کند.
وزارت ارتباطات در زمینه مطالب منتشر شده از قول وزیر ارتباطات درباره سیم کارت گردشگری اعلام کرد: برای گردشگران خارجی که مدت کوتاهی به ایران سفر می‌کنند و دایره ارتباطات آن‌ها با هموطنان خودشان در سکو‌هایی است که مطابق مقررات داخلی ما، آن سکو‌ها دچار محدودیت‌هایی است، درخواست‌هایی مطرح شده است که سیم‌کارت‌های گردشگریِ زمان‌دار که تفاوت آن دسترسی به چند سکوی خاص است، اختصاص داده و پس از خروج گردشگر، آن سیم‌کارت منقضی شود.
رهامی با بیان اینکه نیرو‌های سیاسی داخل کشور این نگرانی را دارند که آخر این اعتراضات چه می‌شود؟ گفت: این نگرانی وجود دارد که چه افراد یا جریان‌هایی می‌توانند این اعتراضات را نمایندگی کنند؟ همین نگرانی موجب سکوت یا انفعال آن‌ها می‌شود. در داخل کشور به احزاب میدان داده نشده، واکنون نیروی سیاسی مانند زمان انقلاب که ریشه‌دارو فعال باشند، نداریم. نیرو‌های سیاسی داخل کشور نمی‌توانند میدان دار اعتراضات اخیر باشند.
فوتبال مشهد گرچه این روزها از سطح اول فوتبال کشور دور است، اما همچنان در داخل شهر، حواشی جالبی دارد.
نعیم رضا‌نظامی چهارمحالی، وکیل پایه یک دادگستری گفت: اگر قرار بود رانندگی ممنوع باشد، می‌توانستند پیش‌بینی کنند، اگر قرار بود رانندگی زنان جرم تلقی شود باید مطابق ماده دو مجازات اسلامی برایش مجازات تعیین می‌کردند، آن زمان با یک جرم مواجه بودیم. هدف از ممنوعیت چه چیزی است؟ حقی را که می‌تواند وجود داشته باشد، کنار بگذاریم. باید یک دلیل قانع‌کننده وجود داشته باشد، آن ممنوعیت در قالب قانون در مجلس شورای اسلامی برود، شورای نگهبان آن را تأیید کند، در روزنامه رسمی منتشر شود و بعد به مرحله اجرا برسد. اما اگر در برابر آن سکوت کرده، دال بر این است که موضوع مجاز است و به اصل برائت نظر کنیم و ممنوعیتی وجود نداشته باشد. اگر هم مسائل دیگری وجود دارد، می‌توانند قانون‌گذاری کنند که آن‌هم تشریفات خاص خودش را دارد.
زیدآبادی نوشت: تمام نیرو‌های سیاسی و اجتماعی در ایران چه در داخل حکومت و چه خارج از آن، باید آمادۀ به‌کارگیری شیوه‌های فرهنگی و متمدنانه برای رفع اختلافات خود به قصد دستیابی به توافق شوند. بدیل این شیوه، دیگر حکم‌فرما کردن سکوتی قبرستانی از راه اعمال زور یا نفی و انکار دیگری نیست.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: بیگانگان بهتر است به جای آنکه در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران دخالت کنند، پاسخگوی جنایت‌هایشان باشند که معمولاً جنایت‌های آنان با سکوت رسانه‌ای مواجه می‌شود.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: بیگانگان بهتر است به جای آنکه در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران دخالت کنند، پاسخگوی جنایت‌هایشان باشند که معمولاً جنایت‌های آنان با سکوت رسانه‌ای مواجه می‌شود.
تاسفانه منابع خبری در این باره، بیشتر منابع خبری خارج از ایران است و اخبار مذکور نشان می دهد که اتحادیه اروپا در عمل منعی در احیای برجام به عنوان واسطه مشاهده نمی کند. در آمریکا هم سکوتی که وجود دارد بیشتر نشاندهنده وضعیت داخلی ایران است یعنی دولت آمریکا در حال ایجاد فضای پذیرش داخلی است.
یک منبع آگاه بیان کرد: دوربین‌های داخل قطار و سکو تصاویر را ضبط می‌کنند، اما پردازش آن انجام نمی‌شود و تنها راه حل آن زوم تصویر روی چهره فرد است.
دروازه‌بان تیم میزبان به محض به صدا درآمد سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی دو زانوی خود افتاد و دست‌هایش را بر زمین گذاشت. دیدن این صحنه غم‌انگیز برای یکی از هواداران خردسال تیم دفنسا سخت بود و فوراً خودش را به داخل زمین چمن رساند ...
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ