امام جمعه سنندج ضمن محکومیت سوءاستفاده اغتشاش‌گران تاکید کرد: مردمان همیشه در صحنه این دیار با وحدت و همبستگی اجازه ندهند دشمنان و مزدوران ضدانقلاب از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و به اهداف شوم خود برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشادان مطرح کرد: "ظرفیت‌های کردستان، نخبگان کُرد" و "سرمایه اجتماعی کُردها" در نظام اداری، فاقد امنیت شغلی و تکریم هستند. چالش بنده با نماینده دولت در کردستان، چالش ناعدالتی است. بودجه اختصاصی کردستان، بی سابقه است، از همین تریبون از دولت تشکرمی کنم، اما مدیران ارشد در کردستان، تشخیص هزینه کرد و توسعه زیر ساخته‌ها را ندارند.
در پی این رویداد پیش‌بینی‌نشده، باستان‌شناسان با عجله دست به کار شدند تا قبل از اینکه شهر دوباره به زیر آب برود دستکم بخش‌هایی مهم از آن را در سریع‌ترین زمان ممکن حفاری و مستندسازی کنند چرا که مشخص نبود چه زمانی آب در مخزن دوباره بالا می‌آید.
ویدئویی از یک زمین بازی کاملا منحصر به فرد در روستای دیوزناو در شهرستان سروآباد استان کردستان که یک راهنمای سفر به ثبت رسانده و در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفته که می‌گویند این بازی در قطعه‌ای از بهشت است. شهرستان سروآباد یکی از زیباترین مناطق کردستان و دارای آبشار‌ها و مناظر بسیار زیباست.
منابع عراقی اعلام کردند که جنگنده های ترکیه امروز یکشنبه یک منطقه را در استان اربیل در اقلیم کردستان عراق بمباران کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بانه یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز دارای پلاک جعلی و قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.
متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی آویخته و جسدش را داخل آب انداخته است
نیروهای امنیتی اقلیم کردستان عراق از سقوط یک پهپاد ائتلاف بین المللی تحت فرمان آمریکا در اربیل خبر دادند.
نیروهای امنیتی اقلیم کردستان عراق از سقوط یک پهپاد ائتلاف بین المللی تحت فرمان آمریکا در اربیل خبر دادند.
تیروژ حیات کردستان پیروزی در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان، یک گام دیگر به قهرمانی این رقابت ها نزدیک تر شد.
یک عضو ارشد حزب اتحادیه میهنی گفت که مردم اقلیم کردستان از عدم شفافیت درآمدهای نفتی ناراضی هستند و حزب مسعود بارزانی، اقلیم را با بدهی‌های مالی بیش از ۲۴ میلیارد دلار درگیر کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با استاندار کردستان، امتیاز یک تیم فوتبال را به این استان هبه کرد.
محمد رضایی مدیرکل امنیتی استانداری کردستان گفت: هنوز هویت ضاربین این شهروند مریوانی مشخص نشده است، اما آنچه به نظر می‌رسد از عوامل ضدانقلاب بوده که از این فرصت اتفاقات اخیر سوءاستفاده کرده‌اند.
فرمانده انتظامی کردستان گفت: سرهنگ تورج اردلان از مدافعان امنیت شهرستان بانه دقایقی پیش در بیمارستان ولیعصر تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پی اصابت موشک‌های ایران به مقر یک حزب کردی-ایرانی در شهر کویه در نزدیکی اربیل، مرکز منطقه خودمختار کردستان در شمال عراق، حداقل یک نفر کشته شد.
خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته‌سازی اینبار از کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند در حالی که این فرد زنده است.
خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته‌سازی اینبار از کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند در حالی که این فرد زنده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: به رئیس و مستشار شعبه دادگاه کیفری یک استان تاکید شده تا پرونده با لحاظ اصل اتقان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد حکم قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک شهروند در داخل خودرو در سنندج گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است.
وبگاه «کردستان ۲۴» از حمله پهپادی به یک خودروی متعلق به عناصر پ.ک.ک در شهرستان «شاربازیر» از توابع استان سلیمانیه عراق خبر داد.
استواریکم شهید رضا شریفی از کارکنان مرزبانی گروهان مرزی بانه استان کردستان حین اجرای مأموریت گشت و کمین، کنترل و پایش نوار مرزی و تأمین امنیت منطقه مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شامگاە شنبه ۱۲ شهریورماه، یک مرد قصد تجاوز به زن ۳۶ ساله به نام شلیر رسولی، اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد (استان کردستان) را داشت که زن جوان برای نجات از دست این مرد، خود را از پنجره منزل به پایین پرتاب کرد و بعد از چند روز جان باخت. وداع مریونی‌ها با پیکر شلیر رسولی را ببینید.
یک کارشناس مسائل حوزه انرژی عراقی اعلام کرد که قراردادهای نفتی اقلیم کردستان مغایر با قوانین این کشور هستند.
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری طرح (USO) در سفر یک روزه به استان کردستان، گفت: تسریع در اجرای پروژه‌های طرح (USO) در استانها، یکی از اولویت‌های مهم کاری وزارت ارتباطات است.
مریم مسعودی فر گفت: در حال حاضر ۶۰ نفر به صورت قطعی مبتلا به بیماری وبا در کشور شناسایی شده اند که ۴۲ مورد مربوط به استان کردستان، ۱۵ مورد در کرمانشاه، دو بیمار در آذربایجان غربی هستند و یک مورد ابتلا در استان بوشهر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ