یک کارشناس مسائل حوزه انرژی عراقی اعلام کرد که قراردادهای نفتی اقلیم کردستان مغایر با قوانین این کشور هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد تیم هایی که مدعی قهرمانی در این فصل هستند بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.
جواد اوجی گفت: حدود ۱۲ میلیون تن ظرفیت پتروشیمی نصب شده در کشور ونزوئلا است که به خاطر تحریم‌ها فقط دو میلیون تن آن فعال است و در این خصوص قراردادهای خوبی را منعقد کردیم.
وزیر نفت گفت: بیش از دومیلیون کالا در حوزه صنعت نفت و گاز به پالایشگاه‌های ونزوئلا صادرات داشتیم. این کشور بیشترین ذخایر نفتی دنیا را دارد و بیش از یک‌میلیون بشکه ظرفیت پالایشگاهی دارد، اما به‌دلیل تحریم‌ها بخش اعظمی از ظرفیت‌شان زمین مانده بود.
سرپرست استقلال اعلام کرد که این باشگاه فصل قبل هزینه ای 420 میلیاردی در مسابقات داشته است.
امضای موافقت نامه‌های همکاری و قراردادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان درصنعت نفت به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو و رشد ۱۰۸درصدی خدمات فناوری نانو از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
رئیس‌جمهور در مراسم روز کار و کارگر گفت: افراد شاغل باید بدانند تا چه زمانی می‌توانند براساس پایداری شغل‌شان، برای زندگی خود برنامه‌ریزی کند.
در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.
دومین مرحله از قرارداد احیای چاه‌های نفتی کشور با امضای رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران و نماینده چهار شرکت دانش‌بنیان ایرانی تنفیذ شد.
مدیرکل امور اقتصادی و مناطق،سازمان بنادر ودریانوردی گفت:سرمایه گذارخارجی در بنادر وجود دارد واینکه سرمایه گذاران خارجی چه کشورهایی هستندبا وجودتحریم‌ها نمی‌توان نامی از آنها آوردومحرمانه است
بر اساس فرمان پوتین که اول جولای ۲۰۲۳ منقضی خواهد شد، روسیه به کشور‌ها و نهاد‌های حقوقی که در قرارداد‌های خود بند سقف قیمت گنجانده باشند، نفت نمی‌فروشد. همچنین وزرای دولت روسیه، اواخر سال جاری ممنوعیت فروش بنزین این کشور را نیز اعلام خواهند کرد.
عضو انجمن صنایع همگن قطعه سازان گفت: در طول سال شاهد افزایش چندباره قیمت‌ها و نرخ‌های عوامل مؤثر بر قیمت تمام شده قطعات هستیم و انتظار می‌رود تعدیل قیمت‌ها به همان نسبت انجام شود.
چین به دنبال ایفای قدرت در منطقه است و خود را ابرقدرت می‌داند و دومین قدرت اقتصادی دنیاست؛ آمریکا به عنوان اولین قدرت اقتصادی دنیا هم باید از منطقه بیرون رود پس حتی با بسته شدن قرارداد و واگذاری پروژه و تامین انرژی باز هم خرید نفت ایران در سبد ۵.٨ میلیون بشکه نفت روزانه محفوظ است
یک خبرنگار حوزه دیپلماسی قراردادهای قطر در میدان گازی مشترک با ایران را زیر ذره بین برد.
ثقفی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با امضای قراردادهای جدیدبرای ساخت پالایشگاه‌ در ونزوئلا، یک بازار ۵ میلیارد یورویی برای سازندگان داخلی فراهم شود.
یک پژوهشگر اقتصادی با اشاره به قرارداد سوآپ گاز ایران و روسیه گفت: هر قرارداد برون مرزی قراردادهای برون مرزی برای ایران منافع اقصادی و سیاسی دارد.
یک پژوهشگر اقتصادی با اشاره به قرارداد سوآپ گاز ایران و روسیه گفت: هر قرارداد برون مرزی قراردادهای برون مرزی برای ایران منافع اقصادی و سیاسی دارد.
رئیس شرکت گازپروم روسیه تأکید کرد اقدام کشورهای اروپایی به تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه، نقض قراردهای دوطرفه است و موجب می‌شود روسیه نیز عرضه نفت به اروپا را متوقف کند.
روزهای گذشته قراردادی میان ایران و قزاقستان مبنی بر سوآپ نفتی ایران منعقد شد؛ البته این موضوع مساله جدیدی نیست و ایران در گذشته نیز با کشورهای حاشیه خزر چنین قراردادهایی را داشت.
شرکت‌های تسلیحاتی صهیونیستی قراردادهایی به ارزش بیش از ۳ میلیارد دلار معامله با امارات، بحرین و مغرب منعقد کرده‌اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه قراردادهایی که در بانک‌ها بسته می‌شود در چارچوب فقه و شرع هستند فقط گاهی در منتهی الیه زنجیره بانکی برخی افراد صوری سازی می‌کنند.
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
پرداخت قرادادهای چندمیلیاردی از جیب مردم هنر نیست و هر چه سریع‌تر باید جلوی این ولخرجی را گرفت و فوتبال حرفه‌ای را بر پایه توان واقعی بخش خصوصی استوار کرد تا به رشد و توسعه واقعی برسد.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.
ما در بحث تولیدات تجهیزات حوزه نفت و گاز در یک نقطه مطلوب قرار داریم. این ظرفیت برای کشور‌های تحریمی همانند ما؛ مثل ونزوئلا بسیار بیشتر فراهم است و در قرارداد‌های جدید امضا شده در سفر اخیر اعضای دولت به ونزوئلا در زمینه پالایشگاه‌های فراسرزمینی و صادرات خدمات فنی و مهندسی اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ