رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، مدارک لازم برای ثبت خسارات ناشی از آشوب های اغتشاشگران را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌بایست در هنگام ثبت نام حداقل سن ۳۰ سال تمام و حداکثر ۷۵ سال هجری شمسی داشته باشند و مدارک مورد نیاز را از مراجع مربوطه اخذ و برای بارگذاری اولیه در سامانه پیش ثبت نام، آماده کنند.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: به زودی سامانه جدیدی رونمایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم، مهارت‌های کسب شده و...، خود را اعلام کنند.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: به زودی سامانه جدیدی رونمایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم، مهارت‌های کسب شده و...، خود را اعلام کنند.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت:به زودی سامانه جدیدی رونمایی خواهد شد و متقاضیان می‌توانند مدارک لازم، مهارت‌های کسب شده و.... خود را اعلام کنند.
هیأت نظارت استان در راستای بررسی دقیق صلاحیت داوطلبان و تحت نظارت هیات مرکزی نظارت، موظف است به صورت مستدل و مستند به قانون، مدارک، دلایل یا قرائن اطمینان‌آور بر اساس تحقیقات لازم، اخذ سوابق و مدارک اثباتی از داوطلب، شنیدن توضیحات یا دفاعیات داوطلب و با رعایت موازین شرعی و حقوقی، نظر خود را به هیأت مرکزی نظارت اعلام کند. مدت زمان بررسی و تشخیص صلاحیت در این مرحله (بررسی در هیأت نظارت استان و نظر نهائی هیأت مرکزی نظارت) ۵۰ روز است.
مدیر امور بین الملل خبر از تکمیل مدارک لازم برای بارگذاری در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا داد و گفت: قبل از اینکه نامه را دریافت کنیم جمع‌آوری مدارک و مستندات را آغاز کرده بودیم.
این تسهیلات صرفا به سربازان وظیفه حین خدمت اعطاء می‌شود و این افراد می‌توانند با ارائه مدارک لازم به یگان خدمتی از کسر خدمت سربازی استفاده کنند.
رضا درویش می‌گوید باشگاه پرسپولیس همه مدارک و اسناد لازم برای مجوز حرفه‌ای را بارگذاری کرده است.
رییس سازمان خصوصی سازی با حضور در باشگاه استقلال روند بارگذاری مدارک لازم برای کسب مجوز حرفه ای را زیر نظر گرفت.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرصت کافی برای بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به رتبه بندی معلمان بعد از آماده سازی سامانه ایجاد خواهد شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دستگاه‌هایی که برای حدنگاری و تثبیت اراضی و املاک تحت تولیت خود مدارک لازم را ارائه ندهند و جدیت نداشته باشند حتماً مورد بازخواست قرار می‌گیرند.
علاقه‌مندان برای حضور در مزایده بلوک‌های ۵۱ درصدی سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به ترتیب تا ۲۵ بهمن و یک اسفند مهلت دارند مدارک لازم را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل دهند.
به گفته رئیس فدراسیون شطرنج و در پی اظهارات اخیر نایب رئیس این فدراسیون، بررسی و بازرسی های لازم بر اساس اسناد و مدارک موجود آغاز شده است.
در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می‌بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه "https://admission. edu.sharif.edu" ارسال کنند.
لازم است که شهروندان هنگام ترک اتومبیل از جاگذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه ، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود، پرهیز کنند.
تنها در صورتی‌که فرزند اناث بازمانده، سالیانه در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی، تعهدنامه مربوطه را تکمیل نکند یا به شعب برای ارائه مدارک و مستندات لازم برای احراز استمرار شرایط دریافت مستمری مراجعه نکند، شعب به ناچار، پرداخت مستمری را به صورت موقت تعلیق می‌کنند تا وضعیت این مستمری‌بگیران مشخص شود.
بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات نامبرده که باید آزمایش‌های دوره ای را برای ارزیابی وضعیت سلامت خود انجام دهد، مقرر شده پس از ارائه مدارک و مستندات پزشکی معتبر، وی به مرکز درمانی اعزام شود و آزمایشات لازم در خصوص او انجام گیرد
بانک ملت از داوطلبان عضویت در هیات مدیره در سال ۱۴۰۲ دعوت کرد تا با در دست داشتن مدارک لازم به اداره کل حسابداری مالی این بانک مراجعه کنند.
بریتانیا و ایرلند مدارک لازم برای میزبانی رقابت های یورو 2028 را به یوفا ارائه کردند.
گفته می‌شود فدراسیون فوتبال ایران به موقع نتوانست مدارک لازم را برای میزبانی جام ملت‌ها در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دهد.
نوری در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان چه موقع است، تصریح کرد: برخی از همکاران ما مدارک لازم را هنوز بارگذاری نکرده‌اند.
پذیرفته شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه، ضرورت دارد در ۲ مهر ۱۴۰۱ به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.
معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری افزود: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از تاریخ ۱۲ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.
بارسا مدارک لازم برای ثبت بازیکنان جدید را به لالیگا ارسال کرد و منتظر چراغ سبز نهایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ