رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: اگر بودجه مورد نیاز تأمین نشود ما با یک چالش مواجه خواهیم شد و حدود ۳ میلیون دانش آموز از درس محروم خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این دوره ۵ هزار و ۷۳۵ فقره رای صادر شده که دادخواست ۳ هزار و ۱۰۴ فقره آن را شوهران و ۲ هزار و ۵۰۱ فقره آن را زنان ثبت کرده بودند.
براساس بیانیه این مرجع قانونی که در نروژ با نام Datatilsynet شناخته می‌شود، نقض قوانین توسط متا چنان آشکار بوده است که این کشور لازم دیده که همین حالا دست به مداخله بزند. این حکم پس از آنکه دادگاهی در اروپا متا را از گردآوری اطلاعاتی مثل موقعیت مکانی، رفتار و اطلاعات مورد استفاده درزمینه تبلیغات منع کرده بود، منتشر می‌شود.
کرمان- وزیر نیرو در بم گفت: از ۱۰ هزار روستای دارای تنش آبی در کشور مشکلات مردم سه هزار روستا تاکنون حل شده و رفع مشکل بقیه هم در دستور کار است.
شرکت سازنده چت جی پی تی جوایزی به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به افرادی اعطا می کند که ایده هایی برای نظارت بر هوش مصنوعی ارائه دهند.
داده‌ها و اطلاعات رسمی در آمریکا نشان می‌دهد در ۴ ماه گذشته نزدیک به ۲۰۰ مورد تیراندازی جمعی در این کشور رخ داده و هزاران نفر قربانی برجای گذاشته‌اند.
بر اساس رأی دادگاه، ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار دلار به دلیل خسارت‌های مادی و ۱۰۴ میلیون دلار بابت خسارت‌های معنوی وارد شده به خواهان‌ها در نظر گرفته شده و معادل ۱۹۹ میلیون دلار نیز به عنوان خسارت تنبیهی، مورد حکم دادگاه قرار گرفته است.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد که آمار جان‌باختگان زلزله در این کشور به ۴۶ هزار و ۱۰۴ نفر افزایش یافته است.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: ۱۰۴ هزار کلاس درس فرسوده داریم که باید بازسازی و یا مقاوم سازی شوند، که ظرفیت‌های دولتی قطعاً پاسخگو نیست.
«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه شنبه شب در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در اردوگاه زلزله‌زدگان در شهر شانلی اورفا، گفت که شمار جان‌باختگان زلزله‌ی بامداد دوشنبه به ۲۲ هزار و ۳۲۷ نفر و شمار مصدومان به ۸۰ هزار و ۱۰۴ نفر رسید.
وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه خبر داده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر، از برپایی ۷۱ اردوگاه اسکان اضطراری و اسکان بیش از ۱۰۴ هزار نفر در شهرستان زلزله‌ زده خوی خبر داد.
جنگ ۱۴هزار میلیاردی در عربستان برسر جذب مسی!
الاتحاد مبلغ 350 میلیون یورو یعنی 50 میلیون بیش از مبلغ الهلال برای جذب مسی کنار گذاشته است.
الاتحاد مبلغ 350 میلیون یورو یعنی 50 میلیون بیش از مبلغ الهلال برای جذب مسی کنار گذاشته است.
الاتحاد مبلغ 350 میلیون یورو یعنی 50 میلیون بیش از مبلغ الهلال برای جذب مسی کنار گذاشته است.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود یکصد هزار کلاس درس در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۳۴ هزار کلاس نیازمند تخریب و بازسازی و مابقی نیازمند مقاوم سازی است.
توزیع بخش زیادی از کالاهای اساسی و غیراساسی در هفته ای که گذشت مختل شد زیرا بارندگی و بارش برف بخشی زیادی از راه های کشور را مسدود کرده بود.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ علاوه بر تأمین ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، دولت در جهت حمایت از سفره مردم، ۱۰۴ هزار میلیارد تومان هم برای یارانه نان در نظر گرفته است.
۱۰۰هزار بلیت رونمایی رونالدو در النصر فروش رفت
ژرالد دارمانی، وزیر کشور فرانسه، تدابیر امنیتی خاص و ویژه برای دیدار فینال جام جهانی 2022 در این کشور خبر داد.
هلند سالانه ۴ میلیون گاو، ۱۳ میلیون خوک و ۱۰۴ میلیون مرغ پرورش می‌دهد و بزرگ‌ترین صادرکننده گوشت اروپاست. همچنین سبزیجات بیشتر کشور‌های اروپای غربی را تامین می‌کند. این کشور نزدیک به ۱۰ هزار هکتار گلخانه برای کشت محصول دارد. این گلخانه‌ها که آب و کود کمتری مصرف می‌کنند، میزان محصولی را که در کشاورزی سنتی به حدود ۱۰ هکتار زمین نیاز دارد، در یک هکتار رشد می‌دهند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر جمع دانش آموزان فنی و حرفه‌ای کشور در سه پایه متوسطه به یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است.
اصفهان- رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: ۱۰ هزار دانش آموز در کلانشهر اصفهان متقاضی استفاده از سرویس مدرسه هستند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر ۱۰۴ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح در حال ساخت است و امیدواریم با سرعت گرفتن ساخت مسکن، بتوانیم به ظرفیت ساخت ۴۰۰ هزار واحد برسیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ