۴۰ روز مانده به آغاز جام جهانی سردار آزمون و آنخل دی ماریا وضعیت مشابهی دارند و دقیقا مثل هم نیاز به ۴۰ روز دارند تا بتوانند به وضعیت عادی برگردند و بتوانند برای ایران و آرژانتین بازی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج این تحقیق نشان داد که چنین واکنشی وقتی همه اتم‌ها در ابتدا در وضعیت کوانتومی یکسانی باشند، بسیار سریع‌تر عمل می‌کند. در آخر نیز درست مثل شروع واکنش، تمام مولکول‌ها در وضعیتی مشابه قرار خواهند داشت. این موضوع برای دانشمندان می‌تواند نتایج خوبی را در پی داشته باشد.
چندی قبل محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توییتی گفت که با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد. این اظهارات با واکنش وزیر اقتصاد و به رو شد. حالا معاون رئیس جمهور در زمان دولت حسن روحانی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور نوشت: با وجود ادعا‌های مشابه در دو سال گذشته، جهت خاتمه دادن به این وضعیت، مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.
پیشتر نیز افرادی در سمت معاونت و ریاست سازمان‌ها و مراکز دولتی منصوب شده‌اند که محل مأموریت‌شان در دانشگاه‌ها و سازمان‌هایی با ماهیت غیردولتی بوده است؛ شرایطی مشابه وضعیت میثم لطیفی که عضو هیئت علمی دانشکده‌های معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق است و اکنون به‌عنوان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور نیز فعالیت می‌کند.
پیش بینی که می‌توان برای روز آتی معاملاتی بازار سرمایه در نظر گرفت رفتاری تقریباً مشابه با روز دوشنبه است. یعنی بازار نوسان با وضعیت مثبت کم قدرت را ادامه دهد.
لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، وضعیت فعلی تیم ملی آلمان را مشابه باشگاه خود دانست.
محققان با استفاده از امواج اولترا ساوند وضعیت مشابه خواب زمستانی را در موش ها به وجود آوردند و امیدوارند در آینده این ابداع را روی انسان ها برای انجام جراحی و سفر فضایی به کار گیرند.
براساس این آمارها، در ماه فوریه ۲۰۲۳ (بهمن ـ اسفند ۱۴۰۱)، سفر ایرانی‌ها به ترکیه در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، ۶.۷۹ درصد رشد منفی داشته و سفر‌ها با کاهش مواجه شده است. با این وجود، ایران در همین ماه شش درصد از سهم بازار گردشگری ترکیه را به خود اختصاص داده است و چهارمین بازار برتر گردشگری این کشور به شمار می‌آید.
بررسی وضعیت نقدینگی ریالی بخش غیر دولتی در نیمه اسفندماه سال ۱۴۰۱ در مقایسه با مقاطع مشابه سال های گذشته نشان می دهد که میزان کاهش رشد نقدینگی در طی سه سال گذشته بی سابقه بوده است .
بررسی وضعیت نقدینگی ریالی بخش غیر دولتی در نیمه اسفندماه سال 1401 در مقایسه با مقاطع مشابه سال های گذشته نشان می دهد که میزان کاهش رشد نقدینگی در طی سه سال گذشته بی سابقه بوده است .
دولت موجود فاقد نظریه اقتصادی است، بدترین کار‌های دولت‌های قبل را تکرار می‌کند، بدون اینکه به تبعات آن‌ها واقف باشد. در این مدیریت حداقل‌های صلاحیت علمی و حرفه‌ای اداره اقتصاد کشور دیده نمی‌شود. برای اثبات این ادعا کافی است که آقای رئیسی توضیح دهند که چگونه می‌خواهند تورم را کنترل کنند و چرا تاکنون نتوانسته‌اند؟ شما که نفت را به اندازه دوران برجام می‌فروشید، چرا دنبال مولدسازی و فروش مدرسه و زمین و... هستید تا قدری کسری بودجه را تخفیف دهید؟ چرا دنبال غرق کردن بانک‌ها در پرداخت اعتبار برای مسکن‌های وعده داده شده هستید.
مجلسی می‌گوید:گام‌هایی که از سوی کشور‌های غربی برداشته می‌شود گام‌های خطرناک و جنگ‌طلبانه‌ای است که پیش‌تر در آستانه حمله به یوگسلاوی، حمله به افغانستان و حمله به لیبی برداشته شده بود. تبلیغات غربی‌ها دقیقا مشابه همان زمان است؛ آن‌ها از یک سو در حال توجیه افکار عمومی جهان هستند و از سوی دیگر وضعیت را به نحوی پیش می‌برند که اذهان را در داخل کشور برای بروز چنین شرایطی آماده کنند. این مساله به اتفاقات بسیار شومی می‌تواند منجر شود.
اگر روحانیت با این ادبیات و رویکرد با منتقدان برخورد کرده باشد، طبیعی است که باید به وضعیت کنونی رسیده باشیم. هنگامی که در یک متن به نسبت کوتاه، بار‌ها از کلمات تحقیر و توهین‌آمیزی، چون ورشکسته سیاسی، همسو با دشمن و استکبار، هم‌پیمان با غرب، مقام‌پرست، اقلیت خودباخته و واگرا و تهی از اخلاق و انصاف و معلوم‌الحال! و کلمات مشابه دیگر استفاده کنند، آن هم نه علیه کفار و بیگانگان، بلکه علیه روحانیون دیگری که در همین حوزه درس خوانده‌اند؛ دیگر چه جای بحث و بررسی و گفتگو می‌ماند؟! این نحوه گفتار نسخه دیگری از همان حکم اعدام است البته به شکل ادبیات و گفتار.
اعرابی معاون بازرگانی سازمان میوه و میادین تربار تهران گفت: تقاضای خرید مرغ گرم در بازار مشابه روزهای گذشته افزایش یافته است.
سخنگوی صنعت آب گفت: وضعیت آبی کشور نسبت مدت مشابه افزایش ۱۰ درصدی بارندگی را نشان می دهد.
سخنگوی صنعت آب گفت: وضعیت آبی کشور نسبت مدت مشابه افزایش ۱۰ درصدی بارندگی را نشان می دهد.
کیفیت هوای شهر تهران در پاییز امسال تاکنون ۴۴ روز در شرایط قابل قبول، ۱۷ روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و دو روز بسیار ناسالم را تجربه کرده است که در مدت مشابه در سال گذشته ۳۹ روز قابل قبول، ۲۱ روز ناسالم برای گروه های حساس و یک روز ناسالم بود.
معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نظام پرستاری در خصوص وضعیت مهاجرت پرستاران، اظهار کرد: آمار مهاجرت تقریبا مشابه سال گذشته و حدود ۲۰۰۰ نفر سالانه و به طور میانگین ۲۰۰ پرستار در هر ماه است.
بررسی وضعیت تولید از ابتدای سال تاکنون نشان می دهد که در این بازه زمانی ۴۶۷ هزار و ۶۲۳ دستگاه خودروی کامل تولید شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰۰ درصد رشد کرده است.
بررسی وضعیت ورودی سد‌های کشور نشان می‌دهد ورودی به مخازن در سال آبی جاری به ۸۳۰ میلیون متر مکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته ۱۴ درصد کاهش دارد. همچنین میزان پرشدگی سد زاینده رود در استان اصفهان، سد‌های استان تهران، سد‌های استان خوزستان و سد‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه در شرایط فعلی به ترتیب حدود ۱۱ درصد، ۱۹ درصد، ۴۳ درصد و ۲۹ درصد است.
آن گونه که نت‌بلاکس (مجموعه‌ای که ترافیک اینترنتی در نقاط مختلف جهان را رصد می‌کند) در توییتی گزارش داده، دسترسی به این شبکه اجتماعی در ایران محدود شده و بررسی‌های ایشان حکایت از آن دارد که این محدودیت در نتیجه اختلالی است که در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در ایران اعمال شده است.
به اصطلاح «انقلاب خودجوش مسالمت آمیز» تحت رهبری مقتدی صدر روحانی شیعه عراقی بیش‌تر تلاشی از سوی او برای حفظ نفوذش و وضعیت سیاسی موجود است.
بررسی وضعیت صادرات در فروردین ۱۴۰۱ نشان می‌دهد صادرات ایران به ۱۵ کشور همسایه به علاوه هند و چین نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۲۶ درصد رشد داشته است.
آنچه از زبان مقامات ایرانی مطرح می‌شود، با عملکرد آنها‌ متفاوت است، همان‌گونه که مشابه این وضعیت در طرف آمریکایی هم دیده می‌شود. با‌این‌حال اگرچه نمی‌توان از شکست صددرصدی مذاکرات احتمالی پیش‌رو در وین و عدم احیای برجام گفت، اما به نظر می‌رسد وزنه مرگ کامل توافق هسته‌ای بر احیای آن می‌چربد.
وزیر کار رفت اما هنوز موج حضور پرتنش او در کابینه وجود دارد از سوی دیگر وزرایی مشابه او در کابینه کم نیستند که احتمال استعفا و استضاح آن ها شدت گرفته است زیرا با گذشت یکسال از دولت رئیسی کابینه او چندان نتوانسته است جامعه را نسبت به وضعیت موجود امیدوار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ