یکی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی با ولز به «گرت بیل» کاپیتان این تیم کنایه زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
تفاوت دیدگاه سنتی و مدرن به بهره وری به مثابه تفاوت ساختمان وسازمان است.سازمان و ساختمان هر دو از ریشه ساختن یا سازیدن هستند یکی با ریشه ماضی و یکی با ریشه مضارع؛هر دو به یک سازه اشاره دارد.
سرگی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) فرمانده ماموریت «اکسپدیشن ۶۹» بر انتهای بازوی رباتیک اروپا (ERA) سوار شد تا دوام و استحکام یک ایستگاه کاری قابل حمل را آزمایش کند.
پپه، کاپیتان پورتو، در دقیقه ۹۰ دیدار سوپرجام فوتبال پرتغال از زمین بازی اخراج شد.
زنگ آغاز بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز چهارشنبه به صدا در می آید که برخلاف انتظارات مهمترین دیدار روز اول این هفته بدون حضور تماشاگران و در سکوت برگزار خواهد شد.
پس از پایان دیدار النصر و زمالک، فوق ستاره پرتغالی پیراهنش را با بازیکن حریف عوض کرد.
حرکت بیت‌کوین به سمت ۵۸ هزار دلار
رئال مادرید معمولا سوالات در نشست خبری مربیانش که مربوط به نقل و انتقالات هستند را در سایت خود منتشر نمی‌کند، اما در مورد امباپه دست به اقدامی کم‌سابقه زد.
دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران از مصرف گوشت های برزیلی در صنایع غذایی خبر داد و گفت: مسئولان اعلام کنند که این گوشت در کدام صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.
کارلوس آلکاراس ، ستاره جدید تنیس جهان، در مصاحبه زنده تلویزیونی حرکتی انجام داد که خیلی‌ها را به یاد سرخیو راموس انداخت.
یک فیزیکدان ایتالیایی به نام کارلو رووِلی، در کتابی با عنوان «نظم زمان» پیشنهاد می‌دهد که ادراک ما از زمان ـ این حس که زمان همیشه رو به جلو در حرکت است ـ می‌تواند ناشی از فرافکنی‌های فردی ما باشد. هرچه باشد، وقتی در کوچک‌ترین مقایس به واقعیت نظر می‌کنیم (حداقل استفاده از معادله‌ها جاذبه کوآنتومی)، زمان ناپدید می‌شود.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی گفت: اولین قطار باری از طریق راه‌آهن خواف_ هرات وارد به مقصد افغانستان حرکت کرد.
معراجی فر گفت: با توجه به لغو این قطار رفت، قطار برگشت سرخس - مشهد نیز لغو شده و حرکت ۲ رام قطار رفت و برگشت عصر مشهد-سرخس نیز منوط به بهبود شرایط جوی خواهد بود و بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.
شهردار کلانشهر قم با اشاره به محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و موفقیت های چشمگیر در شبکه بانکی کشور، گفت: حرکت این بانک شهر طی یک سال گذشته، نشان از عزمی جدی برای خلق دستاوردهای مهم دارد.
عضو هیأت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: ریسک‌های مختلفی برای صادرات وجود دارد و مهم‌ترین آنها ریسک روابط سیاسی، ریسک تصویب قوانین، ریسک بازار ارز و ریسک لجستیک است تامحصولی ازمبدا به مقصد برسد.
بازیکن پرسپولیس طی روز‌های گذشته مذاکراتی را با استقلال انجام داده، اما برای این کار تصمیمی جدید گرفته است.
ضربه ایستگاهی خاص نوجوانان ژاپن مقابل ایران مورد توجه رسانه مطرح اسپانیایی قرار گرفته است.
امباپه 6 سال پیش هم گفته بود که اولویتش ماندن در موناکو است ولی خیلی زودتر از تصورات باشگاهش را ترک کرد و به پی اس جی پیوست. حرکتی مشابه امسال در راه است؟
دانشمندان، پژوهشی را در مورد خواب اختاپوس‌ها منتشر کردند و شواهدی را در مورد چرخه خواب انسان‌مانند آن‌ها یافتند. دانشمندان دریافتند که رنگ پوست این حیوان به روشی مشابه فاز «حرکت سریع چشم» (REM) خواب در انسان نوسان پیدا می‌کند. این زمانی است که رویا‌ها رخ می‌دهند.
یکی از مواردی که به شدت مورد مطالعه قرار گرفتع ازدحام جمعیت در منا شهری در نزدیکی مکه عربستان سعودی در طول مراسم حج زیارت سالانه مسلمانان در مکه بود. در تاریخ 24 سپتامبر 2015 میلادی ازدحام جمعیتی رخ داد که در جریان برخورد دو گروه از زائران در خیابانی باریک زمانی که در جهت مخالف یکدیگر در حال حرکت بودند، صورت گرفت و در جریان له شدگی ناشی از آن، 2426 نفر جان شان را از دست دادند فاجعه ای که به طور گسترده به منظور یافتن راه هایی برای انتشار خطوط ایمن و خود به خود در میان جمعیت مورد مطالعه قرار گرفته است.
رئیس شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که پارلمان‌ کشورهای اروپایی را به محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم و اقدامات مشابه دعوت می کند.
در مادرید، پایتخت اسپانیا، رانندگان تاکسی در برابر تلاش دولت برای تصویب مقررات جدیدی که حقوق پلتفرم‌های حمل‌ونقل دیجیتال مانند اوبر و کبیفای را گسترش می‌دهد، دست به اعتصاب زدند. صد‌ها راننده تاکسی به آرامی در مرکز شهر حرکت کردند و ترافیک را مختل کردند. هفته گذشته نیز اقدامی مشابه در بارسلون برگزار شد.
محققان دانشگاه شمال چین یک سیستم قطار مشابه هایپرلوپ را به طور موفقیت آمیز آزمایش کرده اند که در آن قطارهایی در لوله های دارای خلا حرکت می کنند.
محققان دانشگاه شمال چین یک سیستم قطار مشابه هایپرلوپ را به طور موفقیت آمیز آزمایش کرده اند که در آن قطارهایی در لوله های دارای خلا حرکت می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ