دایچی کامادا، بازیکن سابق آینتراخت فرانکفورت، به دلیل مشابهی که مانع از انتقال مهدی طارمی به میلان شد، مقصد جدیدی را انتخاب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که هنوز مهر امضای سومین تیم یک سرمربی مصری طی یازده روز خشک نشده بود، الرمادی چهارمین قرارداد خود را نیز امضا کرد.
از آنجایی که ببرهای سفید مانند کنی بسیار غیرمعمول هستند و در عین حال به دلیل خز منحصر به فردشان بسیار مورد توجه هستند، بیشتر آنها که امروزه زنده هستند نتیجه پروژه های پرورش اجباری است. این ببر سفید غیرمعمول، از طریق آمیختگی توسط یک دلال موجودات، تکثیر شد. این موجود، کنی، چهره‌ای پیچ‌خورده داشت.
اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید نگران است که سندروم فصل دوم گریبانگیر اریک تن‌هاخ شود.
تولد پسری با یک سندروم عجیب و شروع آزار و اذیت‌ها به واسطه همین بیماری، حوادثی جبران‌ناپذیر را رقم زد. لیسا مک‌وی دختری که بعد نوشتن نامه خودکشی، به کام مرگ دعوت شد.
شاهو محمدی، شناگر سندروم داون و اهل مهاباد پس از پیروزی در مسابقات المپیک ویژه برلین و کسب مدال طلا در ماده ۴۰۰ متر و کسب مدال برنز در ماده شنای ۱۰۰ متر پروانه در بدو ورود به کشور مورد استقبال مردم قرار گرفت.
با همه فرصت هایی که استقلال در بازی با صنعت نفت از دست داد، در این بازی آن تیم همیشگی نبود.
سندروم شیشه خیارشور را می‌شود در رفتار دولت‌مردان و اهالی مجلس دید. آن‌ها وقتی در راس کار قرار ندارند، مدام پشت سر هم تز‌های مختلف اقتصادی می‌دهند. آن‌ها به گونه‌ای حرف می‌زنند که مردم فکر می‌کنند وقتی آن‌ها به کرسی ریاست جمهوری یا صندلی‌های سبز پارلمان تکیه بزنند، تمام مشکلات حل می‌شود و شیر و عسل است که در جوی‌های کشور جاری می‌شود.
همزمان با تکذیب طرف آمریکایی نسبت به مذاکراه برای تبادل زندانیان با ایران، نماینده ویژه رئیس جمهور این کشور به قطر سفر کرده است!
دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی باعث سندروم خوردن شبانه می‌شود، با این حال برخی از کارشناسان معتقدند که مشکلات مربوط به چرخه خواب و بیداری یا اختلالات هورمونی می‌توانند از دلایل بروز آن باشند.
سندروم شوک سمی بیماری است که در اثر عفونت باکتریایی رخ می‌دهد و با علایمی، چون تب، مشکلات گوارشی، التهاب کبدی و... همراه است. به تازگی توئیتی درباره یک بیماری که ممکن است با رعایت نکردن بهداشت در دوران قاعدگی رخ دهد، در فضای مجازی بسیار بازنشر شده است.
«پرت کردن افراد از پنجره به بیرون یکی از شیوه‌های محبوب حذف مخالفان سیاسی در روسیه، چه در دوران قدیم و چه در دوران معاصر و مدرن است. رویه‌ای که روس‌ها به آن ماهیت مدرن تری بخشیده اند. این شیوه از حذف افراد، شیوه‌ای ساده و در عین حال کم هزینه است و در مورد آن می‌توان روایت‌های انحرافی مختلفی را نیز ارائه کرد.»
سندروم بوی ماهی با بهبود کلیه درمان می‌شود و گزارشاتی در مورد یک مرد ۲۸ ساله وجود دارد که سندروم بوی ماهی اش با پیوند کلیه برطرف شده است. در بعضی از موارد سندروم بوی ماهی به دلیل جهش ژن FMO ۳ اتفاق می‌افتد که علت آن مصرف پروتئین زیاد، بیماری کبد و افزایش باکتری در معده، بهداشت ضعیف، التهاب لثه و ... است.
تیم ملی آرژانتین برای سومین بار در این جام، بعد از دریافت گل، بخش قابل توجهی از نظم تاکتیکی خود را از دست داد که می‌رفت دردسرساز شود.
ملی‌پوش آرژانتینی باشگاه اینترمیلان ایتالیا به دلیل مصدومیت جام جهانی 2022 را از دست داد
سندروم پای بی‌قرار، یک اختلال عصبی است که معمولاً در شب‌ها و به هنگام استراحت خود را بروز می‌دهد و با علائمی، چون گزگز پا، خارش، انقباض رگ‌های پا و یا گرگرفتگی همراه است.
سال ۲۰۱۴ سازمان بهداشت جهانی در تعریف خشونت اعلام کرد: استفاده آگاهانه از زور، قدرت، تهدید یا به کارگیری واقعه زور علیه خود، دیگری، گروه یا جماعت که نتیجه آن آسیب، مرگ یا زیان روانشناختی رشد نکردن و محرومیت است.» این تقریبا تعریفی مورد توافق است و روی برخی مفاهیم تاکید خاص دارد؛ مانند استفاده آگاهانه از زور یا قدرت علیه خود یا دیگری و حتی یک جماعت.
آیا تا به حال در مورد سندروم بینایی کامپیوتر چیزی شنیده‌اید؟ این اتفاق برای افرادی می‌افتد که مدت زمان زیادی در طول روز به صفحه کامپیوتر خیره می‌شوند که ممکن است باعث ایجاد مشکلات بینایی یا حتی میگرن چشمی هم بشود.
سندروم صفحات الکترونیک اختلالی است که عمدتا در میان کودکان کم‌سن‌وسال رخ می‌دهد؛ کودکان زیر ۱۰یا ۱۱ سال. کودکانی که در سال‌های آغازین و بسیار مهم رشد ذهنی و مغزی‌شان، زمان زیادی از وقت خود را پای صفحات الکترونیک می‌گذرانند و حضور در این فضا، اختلالات رشدی برایشان ایجاد می‌کند.
احساس خستگی، ضعف و بی‌حالی و در کنار آن بی‌انگیزگی و ناامیدی؛ این وضعیتی است که این روز‌ها خیلی‌ها را کلافه کرده است. بخشی از آن فیزیکی است و گفته می‌شود یکی از مهم‌ترین عوارض پس از بهبودی از کرونا که گریبان افراد را می‌گیرد، احساس ضعف و بی‌حالی است؛ عارضه‌ای که تا مدت‌ها باقی می‌ماند و از آن تحت عنوان «خستگی پس از ویروس» یاد می‌شود.
رئال مادرید سال 2003 کلود ماکله‌له، هافبک دفاعی ارزشمند خود را به چلسی فروخت و تا سال‌ها از این ناحیه ضربه خورد. حالا بیم این وجود دارد که انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد، آن خاطره تلخ را تکرار کند.
محققان یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق به بومی سازی داروی بهبود سندروم متابولیک شدند.
دکتر کی پور، سندروم خشکی چشم را مشکل نیمی از جمعیت رده‌های سنی گوناگون دانست و گفت: خارش، قرمزی، التهاب مزمن سطح چشم و جراحی لیزیک از بارزترین علائم خشکی چشم به شمار می‌رود که گاهی به تاری دید منجر می‌شود.
دکتر کی‌پور، سندروم خشکی چشم را مشکل نیمی از جمعیت رده‌های سنی گوناگون دانست و گفت: خارش، قرمزی، التهاب مزمن سطح چشم و جراحی لیزیک از بارزترین علائم خشکی چشم به شمار می‌رود که گاهی به تاری دید منجر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ