داوید سیلوا و برادرش چندی پیش در کارناوالی در جزایر قناری، با یک زن جوان درگیر شدند و کار به ضرب و جرح کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند حکم بازداشت نخست‌وزیر سابق این کشور صادر شده است.
6 هوادار والنسیا به اتهام توهین نژادپرستانه علیه وینیسیوس جریمه مالی شده و یک سال از حضور در ورزشگاه محروم خواهند بود.
قوه قضائیه اعلام کرد: دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان و ارزش‌های فرهنگی و اعتقادی مردم ایران اعدام شدند.
رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند کسر 15 امتیاز یوونتوس به احتمال زیاد تا برگزاری جلسه بعدی دادگاه موقتا برداشته خواهد شد و یووه با 50 امتیاز به رتبه دوم جدول سری آ صعود می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: شرایط خوبی داریم و دنبال صعود به مرحله بعدی هستیم.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف»، دادگاه، «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف» دادگاه «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود نوشت: "درخواست اعاده دادرسی محمد بروغنی یکی از متهمان اغتشاشات اخیر، نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، در انطباق با بند چ ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری در دیوان عالی کشور تجویز و پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض دادگاه صادرکننده رأی ارجاع شد. "
کمیته انضباطی آرای خود را درباره تیم‌های دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس صادر کرد.
کمیته برگزاری مسابقه فوتبال اسپانیا را رد شکایت باشگاه اسپانیول اعلام کرد که بارسلونا بازنده دربی اعلام نمی شود و نتیجه تساوی 1-1 معتبر است.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند که حکم بازداشت نخست‌وزیر سابق و چند تن از مسئولان ارشد حزب تحریک این کشور صادر شده است.
حکم امیر نصر آزادانی بازیکن سابق تراکتور اعلام شد
بیات،تعیین تکلیف نهایی را به مراجعه فردا (پنج شنبه) خود به دیوان عالی کشور موکول کرد و گفت: «تا زمانی که دیوان عالی کشور رسما اعلام نکند که حکم اعدام حمید قره حسنلو نقض شده است، نمی‌توان نظری در این زمینه اعلام کرد به همین دلیل همچنان باید صبر کرد تا موضوع به ما ابلاغ شود.»
بر اساس اعلام شاکی مدافع ماهان صدرات، حکم وی متوقف شد.
شاکیان پرونده ماهان صدرات، یکی از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر ایران که با اتهام محاربه، در خطر اعدام قرار دارد، اعلام رضایت کرده و همزمان ابراز امیدواری کردند که قوه قضائیه هم در حکم اعدام این جوان بازداشتی تجدیدنظر کند.
بر اساس رای فیفا، تیم ملی آلمان بابت تخلف پیش از دیدار با اسپانیا 10 هزار یورو جریمه شد.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
داوید سیلوا و برادرش چندی پیش در کارناوالی در جزایر قناری، با یک زن جوان درگیر شدند و کار به ضرب و شتم کشید.
دادگاه عالی ورزش بار دیگر حکم نهایی در خصوص مدافع برزیلی پیشین استقلال تهران را به تاخیر انداخت.
بنا بر اعلام بازرس فدراسیون تیروکمان و طبق حکم قطعی دادگاه، این فدراسیون موظف به پرداخت ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری بابت مربی وقت تیم ملی است.
جزئیات حکم ۲۱ متهم پرونده حادثه متروپل اعلام شد.
براساس حکم صادر از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و ۷ زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به ۳ سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
جلسه اعلام حکم قاتل نگهبانان شرکت کشنیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی خیابان طالفانی تهران صبح دوشنبه ۷ شهریور به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد و قاتل به اعدام محکوم شد. قاضی صلواتی با اشاره به اتهامات متهم گفت: اتهامات متهم علیرضا رضوی خالق آبادی فرزند جواد محاربه و افساد فی الارض از طریق تیراندازی به سمت افراد و ماموران فراجا، مباشرت در ۴ فقره قتل عمدی، شروع به قتل با استفاده از سلاح گرم نسبت به ۵ نفر از ماموران فراجا و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در شهر تهران و شهرستان شهریار با استفاده از سلاح گرم، است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ