اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال و نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال بانوان را تبریک گفت.
رییس مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال و نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال بانوان (دختران زیر ۱۶ سال) را تبریک گفت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ با فضلا، طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه دیدار کردند.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن «روز عفاف و حجاب» را تبریک گفت و اعلام کرد: ۲۱ تیرماه یادآور قیام سرنوشت‌ساز مردم علیه کشف حجاب رضاخان است.
عضو دفتر سیاسی جنیش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی ۲۱ سال قبل تلاش کرد مقاومت در جنین را نابود کند اما نتوانست و امروز نیز به اهداف شوم خود دست پیدا نمی‌کند.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از پایان عملیات رفت حجاج بیت الله الحرام خبر داد و تعداد پرواز ها، حجاج اعزامی و متوسط تأخیر پروازی در این عملیات را اعلام کرد.
سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت قیمت چندانی نکرده و در کانال ۲۸ میلیون در حال نوسان است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲، از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی بازدید کردند.
دراگان اسکوچیچ اسامی بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی زیر ۲۱ سال کرواسی را اعلام کرد.
مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات انتقال ۸۹ هزار زائر سرزمین وحی به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران واگذار شد که از مبدا ۲۱ استان انجام خواهد شد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمت نزدیک به ۷۰۰ هزار تومانی مواجه شده است.
قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز روند ریزشی خود را حفظ کرده و هم اکنون سکه امامی در کانال ۲۵ میلیون تومان قرار دارد.
شورای هماهنگی انقلاب اسلامی در پیامکی یادآور شد که امشب بـه پـاس چـهل و چـهار سـال استواری و مـقـاومـت نــوای «الله اکبــر» در ســراســر کشــور طنـیـن انــداز می‌شود.
امروز قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز با تفاوت چندانی مواجه نشده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان است.
قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز نوزدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۴۵۳ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هجدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ دی ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان است.
وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- گفت: شعبه ۲۱ دادگاه تجدیدنظر استان تهران مجازات تکمیلی موکلم مبنی بر منع تدریس و پژوهش در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه بهشتی و ممنوع الخروجی‌اش از کشور را طی دادنامه قطعی لغو کرد.
پارلمان عراق امروز با ۲۵۳ نفر تشکیل جلسه داد و به تمام وزرای پیشنهادی نخست‌وزیر جدید رای اعتماد داد.
نخستین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی و ۲۱ نفر دیگر از متهمان پرونده به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکلای متهمان و نماینده دادستان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ