سخنگوی جنبش جهاد اسلامی ضمن تأکید بر ضرورت مقابله با تصمیم نخست وزیر انگلیس برای انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس، آن را تجاوز استعماری وقیحانه علیه ملت فلسطین و امت اسلامی توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری مدعی شدند که مقامات پاراگوئه در صدد انتقال مقر سفارت خود از تل‌آویو به قدس اشغالی هستند.
الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه در یک کنفرانس بین‌المللی گفت: درحال حاضر سفارت ما در تهران بسته است. این تصمیم من بوده چراکه امنیت و جان مردم‌مان از آنچه که در ایران تصور می‌کردند برای من مهم‌تر است.
کیهان نوشت: اظهارات عجیب و غرض‌ورزانه این فعال اصلاح‌طلب (محمد صدر) به‌گونه‌ای است که طرف عربستانی را در موقعیت اعتدال و میانه‌روی! نشانده و طرف ایرانی را متهم به تندروی کرده و حال آنکه مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.
ینی صباح در همین راستا نوشت سفارت در حال انتقال به ساختمان دوم در خیابان شریف زاده باکو است.
بر خلاف ادعای رسانه های رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور مجارستان اعلام کرد که کشورش هنوز تصمیمی برای انتقال سفارت از تل آویو به قدس اشغالی اتخاذ نکرده است.
بر خلاف ادعای رسانه های رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور مجارستان اعلام کرد که کشورش هنوز تصمیمی برای انتقال سفارت از تل آویو به قدس اشغالی اتخاذ نکرده است.
پرسنل مجروح و نیز فرد کشته شده در جریان حمله به سفارت جمهوری آذربایجان امروز یکشنبه به باکو منتقل شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که به منظور انتقال جسد یکی از کارمندان سفارت‌ این کشور در تهران که در جریان حمله مسلحانه روز جمعه جانش را از دست داد و برای انتقال دیگر کارمندان سفارت به آذربایجان، هواپیمایی به تهران می‌فرستد.
شعارنویسی‌ها بر دیوار سفارت انگلیس تکمیل‌کننده بازی زشت سفیر این کشور است. در زمین سفیر انگلیس بازی نکنیم. بهترین تنبیه دستگیری و مجازات اکبری‌ها است
سفارت روسیه در انگلیس رویکرد دولت لندن را برای ارسال مداوم تجهیزات نظامی به اوکراین را مورد انتقاد قرار داد.
مربی اسپانیایی بعد از جدایی از باشگاه نفت مسجد سلیمان سرانجام پس از ۱۸ روز ایران را ترک کرد.
رئیس جمهور جمهوری چک از تلاش خود برای تکمیل فرایند انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس خبر داد.
یک نگهبان امنیتی که برای سفارت انگلیس در برلین کار می‌کرد، به انتقال مطالب محرمانه به وابسته نظامی روسیه متهم شد.
سفارت کشورمان در سئول اعلام کرد: پیکر‌های ۵ هموطن کشورمان که در حادثه هالووین جان باختند، با حضور و ادای احترام سفیر جمهوری اسلامی ایران در سئول و معاون مدیر کل وزارت امور خارجه کره جنوبی، به مقصد کشورمان بدرقه شدند.
نایب رئیس پیشین مجلس نوشت: تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و گروگان‌گیری طولانی‌مدت یک کار غیرضروری بود
دولت جدید انگلیس از برنامه دولت پیشین در ارتباط با انتقال سفارت لندن از تل آویو به قدس اشغالی عقب نشینی کرد.
دولت جدید انگلیس از برنامه دولت پیشین در ارتباط با انتقال سفارت لندن از تل آویو به قدس اشغالی عقب نشینی کرد.
روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» از بازدید یک هیات انگلیسی از قدس اشغالی با هدف زمینه سازی برای انتقال سفارت این کشور به قدس خبر داد.
در روزهای اخیر با اعلام تصمیم دولت استرالیا در زمینه انصراف از انتقال سفارت این کشور ، بار دیگر پروژه صهیونیستی آمریکایی انتقال سفارت خانه های خارجی به قدس بر سر زبان ها افتاده است.
اتحادیه عرب درباره پیامدهای انتقال سفارت انگلیس از تل آویو به قدس اشغالی هشدار داد.
وبگاه الجزیره در گزارشی نوشت: بررسی سوابق تاریخی نشان می دهد چهار دولت متوالی محافظه کار انگلیس در ۱۲ سال گذشته، همواره برای نشان دادن نزدیکی خود به تل آویو، با یکدیگر رقابت کرده اند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ضمن انتقاد از تعرض دوباره به سفارت ایران در انگلیس، گفت: دولت انگلیس اگر نمی‌تواند امنیت را تأمین کند به ما اعلام کند.
رئیس انجمن فلسطینیان انگلیس نسبت به انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس اشغالی هشدار داد.
لیز تراس گفته که ممکن است از دونالد ترامپ (رییس جمهوری سابق آمریکا) پیروی کرده و سفارت انگلیس در اسرائیل را به بیت المقدس منتقل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ