پرسنل مجروح و نیز فرد کشته شده در جریان حمله به سفارت جمهوری آذربایجان امروز یکشنبه به باکو منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
هوش مصنوعی اخیرا پیش بینی کرده است که اگر حیوانات روی کره زمین به مریخ انتقال پیدا کنند، پس از ۱۰۰ هزار سال چه شکلی خواهند شد. در ادامه پیش بینی هوش مصنوعی را در قالب چهار تصویر خواهید دید.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
در راستای اجرای مصوبات سفر مورخ ۱۷ فروردین سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه به استان البرز مبنی بر انتقال زندان رجائی شهر، با توجه به انجام مقدمات از سوی سازمان زندان‌های کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته در این استان، تمامی زندانیان ندامتگاه رجائی‌شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان تعطیل شد.
باشگاه النصر عربستان دقایقی پیش با انتشار تصاویر مدیر اجرایی این باشگاه در حال ترک دفتر اینتر اعلام کرد که انتقال مارسلو بروزوویچ به النصر قطعی شده است.
تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد و گفت:متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
چری آریزو ۵ برقی از یک موتور برقی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور ۲۷۶ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس تک سرعته با قابلیت بازیافت انرژی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.
رئیس فدراسیون جودو به دلیل مشکلات جسمانی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوای پزشکان متخصص قرار گرفت.
تصاویر ماهواره‌ای از دریاچه ارومیه نشان می‌دهد که طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه موجب بهبود روند احیای این دریاچه شده است. منبع: ایسنا
با یک راهکار بسیار ساده می‌توانید فایل تصاویر را به راحتی از گوشی اندرویدی خود به طور مستقیم به کامپیوترتان منتقل کنید.
اسپورتیج ۲۰۲۳ با پیشرانه‌ها و مشخصات فنی متفاوتی در بازار جهانی عرضه شده است. اما مدلی که کوشا خودرو قصد واردات آن را دارد، از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDI با ۱۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد که از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه، انتقال قدرت را به هرکدام از محور‌ها انجام می‌دهد.
با چشم‌اندازی از کاخ امپراتوری و در یک روز صاف کوه فوجی جدیدترین شعبه هتل "فورسیزنز" (چهار فصل) در توکیو به شما احساسی خاص می‌بخشد.
اولین امپراتور کشور، جیمو، یک شخصیت افسانه‌ای است که گمان می‌رود از نوادگان الهه خورشید آماتراسو باشد. خانواده سلطنتی ژاپن به دنبال انتقال ژن‌های اجداد خود و حفظ پیوند الهی بوده‌اند. سرنوشت پرنسس توشی به محض تولد مهر و موم شد. او هرگز نمی‌توانست به تاج و تخت بنشیند و فقدان نجیب زادگان واجد شرایط برای ازدواج به این معنی بود که انتخاب ازدواج او عواقب تغییر دهنده بزرگی در زندگی او خواهد داشت. اگر پرنسس توشی تصمیم بگیرد که ازدواج نکند، باید یک دوشیزه مقدس شود.
کابین ب ام و همواره یک محیط الهام بخش برای سایر برند‌های خودرویی بوده است. اینجا هم با یکی از بهترین‌های ب ام و روبرو می‌شویم. ترکیب جذاب چرم و فیبرکربن مشکی با جزئیات مکمل قرمز رنگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه حس فوق العاده‌ای از حضور در یک اسپرت حرفه‌ای را انتقال می‌دهد.
در نمای عقب وی جی وی وی70 پرو، ترکیب اسپویلر و دیفیوزر تلاشی است تا حسی اسپرت به مخاطب انتقال یابد هر چند زیردرپوش موتور خبر خاصی نیست!
با افزودن حافظه اس‌اس‌دی، زیک درایو به سریع‌ترین سامانه ذخیره‌سازی جهان تبدیل می‌شود که امکان انتقال و دسترسی به داده‌ها با سرعت‌هایی خیره کننده را فراهم می‌کند.
سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: مرد جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در شب عروسی وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ایشان در در یک لایو اینستاگرامی کرده و موجب هتک حیثیت وی شده اند.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: مهمانان ناخوانده و شیک پوش پس از انتقال به مقر انتظامی و مواجهه با تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته ورودی تالارها و لباس‌ها و مدارک کشف شده در صندوق عقب خودرو پیکان به ۲۵ فقره سرقت از مهمانان مجالس عروسی اعتراف کردند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: یک زوج جوان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شدند فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنان کرده و باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی آن‌ها شده است.
انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند
محققان دریافتند که در یکی از شاخه‌های خشک شده رودخانه نیل به نام شاخه خوفو، افراد به دنبال آبراهی برای انتقال ابزار‌ها و مصالحی مثل سنگ به فلات جیزه برای ساخت اهرام ثلاثه جیزه بوده‌اند.
ندا شهسواری در رقابت‌های تنیس روی میز پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی با شکست حریفی از کشور میزبان به فینال راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ