بر خلاف ادعای رسانه های رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور مجارستان اعلام کرد که کشورش هنوز تصمیمی برای انتقال سفارت از تل آویو به قدس اشغالی اتخاذ نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول برخلاف شایعات منتشر شده در چند روز اخیر تصمیم ندارد برای جذب فرانک کسیه، هافبک بارسا، اقدام کند.
ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، ماندن یا رفتنش از این تیم را منوط به تصمیم رئیس باشگاه دانست.
هر تصمیمی گرفته می شود، چه مربوط به کارت سوخت باشد و یا استاندارد بنزین، به شایعه گرانی این سوخت در فضای مجازی می انجامد. برخی نیز برای جا نماندن از بازار داغ شایعات بنزینی، هر روز بر طبل این شایعات به بهانه تایید و تکذیب می کوبند و این در حالی است که دولت همواره تاکید کرده که قیمت بنزین در سال جاری افزایش نخواهد داشت.
یک رسانه کاتالان ادعای امروز ال‌چیرینگیتو درباره قطعی شدن انتقال لیونل مسی به الهلال را تکذیب کرد و گفت مسی در این باره هیچ تصمیمی نگرفته است.
ماجرایی که در ابتدا همه‌گان آن را انکار و تکذیب می‌کردند، حالا بر سر ابعاد و عمق رانت اخذ شده در آن رقابتی بر پا شده است. دیگر کسی نه تنها ماجرا را انکار نمی‌کند، بلکه بحث بر سر آن است که استفاده از رانت خودرو به مساله عمومی میان مجموعه دولت و مجلس تعمیم داده شود
با وجود تکذیب موافقت باشگاه استقلال با میزبانی ورزشگاه آزادی از بازی پیکان - پرسپولیس در حضور تماشاگران، سرپرست مدیرعاملی آبی‌پوشان صورتجلسه شورای تامین را امضا کرده و به طور رسمی با تصمیم گرفته شده موافقت کرده است.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مشکلات خط در حوزه GMP ممکن است بحرانی یا غیر بحرانی باشد که در موارد بحرانی و ماژور خط بلافاصله تعطیل می‌شود و البته موضوع در مورد این خط تولید به رغم این که بحرانی نبود، تصمیم به تعطیلی را در پی داشت.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در ستاد کل نیرو‌های مسلح هنوز هیچ تصمیمی برای کاهش مدت زمان خدمت سربازی گرفته نشده است، گفت: اینکه گفته شده کاهش مدت خدمت زمان سربازی ابلاغ شده است، صحت ندارد.
برخلاف شایعات، شکیرا هنوز تصمیمی خود در مورد آینده زندگی شخصی خود نگرفته است.
بر خلاف ادعای رسانه های رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور مجارستان اعلام کرد که کشورش هنوز تصمیمی برای انتقال سفارت از تل آویو به قدس اشغالی اتخاذ نکرده است.
پایگاه رسمی دولت اعلام کرد: ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور از اساس کذب است و هیچ تصمیمی در دولت در این زمینه وجود ندارد.
نخست‌وزیر سابق اسرائیل گفت که بعداً درباره تعهد پوتین به زلنسکی اطلاع‌رسانی کرد، نفتالی بنت همچنین گفت: کشور‌های غربی جلوی مذاکرات بین روسیه و اوکراین را گرفته‌اند. هرچه انجام دادم در دوران میانجی‌گری، با آمریکا، آلمان و فرانسه با جزئیاتش ارائه کردم. اما آن‌ها جلوی مذاکرات را گرفتند. غرب تصمیم گرفته تا به حملاتش علیه پوتین ادامه دهد و مذاکرات را متوقف کند.
نوید رجایی گفت: وقتی مسئولان توانایی تصمیم گیری در مورد عرضه خودرو در بورس را ندارند و چند بار تایید و بعد از آن تکذیب می شود سرمایه احساس خطر کرده و ترجیح میدهد در بازاری موازی وارد شود.
همان طور که پیش بینی می شد، باشگاه استقلال خبر مذاکره با مامه تیام برای حضورش در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.
فرهاد مشیری، مالک ایرانی باشگاه اورتون، تصمیمی مبنی بر فروش این باشگاه ندارد.
شایعات مطرح شده در مورد پایان فعالیت شمخانی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تکذیب شد و هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اتخاذ نشده است.
مانوئل نویر، دروازه‌‎بان تیم ملی آلمان، تصمیمی برای خداحافظی از این تیم ندارد.
در حالی که امروز خبری مبنی بر جریمه ۲۰ درصدی این مربی منتشر شده است، یک مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس گفت: که جلسه کمیته انضباطی هفته آینده برگزار می‌شود و باشگاه تاکنون هیچ تصمیمی درباره گل‌محمدی نگرفته است.
وزارت امور خارجه چین گزارش های رسانه ای درباره قصد رئیس جمهور این کشور برای سفر به عربستان سعودی را تکذیب کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افزایش قیمت سوخت را تکذیب و اعلام کرد که این مساله به هیچ عنوان در دستور کار نیست و همچنین تصمیمی بر تغییر در سهمیه و سهمیه بندی اتخاذ نشده است.
مدیرعامل پرسپولیس جدایی مهدی عبدی را منوط به تصمیم یحیی گل‌محمدی دانست.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، تمامی شایعات منتشر شده درباره تصمیمش برای جدایی از این باشگاه را تکذیب کرد.
اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، معتقد است که اخبار مربوط به تصمیم کیلیان امباپه از این باشگاه شایعه است.
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ