پزشک سابق تیم ملی کرواسی امروز فاش کرد که لوکا مودریچ قصد دارد تا یورو 2024 به فوتبال ادامه دهد و سپس در مورد بازنشستگی تصمیم خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرتو مانچینی 10 ماه مانده تا شروع یورو 2024 پس از توافق با فدراسیون فوتبال ایتالیا از هدایت تیم ملی کشورش کنار رفت.
روبرتو مانچینی 10 ماه مانده تا شروع یورو 2024 پس از توافق با فدراسیون فوتبال ایتالیا از هدایت تیم ملی کشورش کنار رفت.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسا با قراردادی پنج ساله به ارزش 50 میلیون یورو راهی پی اس جی شد.
کیلیان امباپه پس از رد تمدید قراردادش تا 2025 که به خاطر انتقال رایگان به رئال در تابستان 2024 بود، 199.5 میلیون یورو از دست خواهد داد.
تاتنهام انتقال میکی فان دی فن، مدافع ولفسبورگ، را به طور رسمی اعلام کرد.
کیلیان امباپه آخرین پیشنهاد پی اس جی با بند فسخ در تابستان 2024 را هم رد کرده و قصد دارد تا یوروی آخر پاداش وفاداری خود را نیز بگیرد.
باشگاه منچسترسیتی تایید کرد که یوشکو گواردیول، مدافع کروات لایپزیش، را با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو به خدمت گرفته است.
الهلال عربستان برای جذب اونای سیمون، گلر ملی پوش اسپانیایی، پیشنهادی رسمی به بیلبائو داده است.
ساندرو تونالی، هافبک ارزشمند میلان، با قراردادی تا سال 2029 به ارزش 70 میلیون یورو (3850 میلیارد تومان) به نیوکسل پیوست.
ادواردو کاماوینگا با رئال مادرید برای تمدید قراردادش تا سال 2028 به توافق رسید. بند فسخ قرارداد جدید این ستاره فرانسوی 1 میلیارد یورو خواهد بود.
کیلیان امباپه اگر قراردادش را تمدید کند و تا سال 2025 در پی اس جی بماند، 170 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی او اعلام کرده که قصد تمدید ندارد.
جام ملت های اروپا 2024 از 14 ژوئن سال آینده به مدت یک سال در آلمان برگزار خواهد شد.
پی اس جی حاضر است کیلیان امباپه را با 150 میلیون یورو به هر باشگاهی غیر از رئال واگذار کند. برای رئال اما این رقم متفاوت خواهد بود.
طبق ادعای سرپرست باشگاه استقلال، وکیل سرمربی ایتالیایی به خاطر تاخیر دو روزه در پرداخت طلب استراماچونی از استقلال غرامت گرفته است!
دراگان اسکوچیچ هدایت تیم جوانان کرواسی را برعهده گرفت.
ستاره 18 ساله بارسلونا به واسطه درخشش های اخیر خود، با یک افزایش قیمت سرسام آور مواجه شده است.
چگونه انزو از ارزش فقط 10 میلیون یورویی(به علاوه پاداش هایی که در مجموع می تواند تا 18میلیون یورو برسد) در جولای 2022 به 120 میلیون یورو در ژانویه 2023 رسید؟
با اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس، گرت ساوت‌گیت به مسئولیت خود در تیم ملی این کشور ادامه می دهد.
رقم نجومی درآمد فدراسیون جهانی فوتبال از محل برگزاری مهمترین رویداد این رشته ورزشی در سال 2026 تا یازده میلیارد یورو تخمین زده می شود.
زلاتکو دالیچ امیدوار است با کسب مقام سوم پایان خوبی در قطر داشته باشد.
لاورو مایر فاش کرد که ملی پوشان کرواسی از لوکا مودریچ درخواست کرده اند که حداقل تا یورو 2024 از بازی های ملی بازنشسته نشود.
بازیکن دانمارکی که در یورو 2020 برای دقایقی جهان را در شوک فرو برده بود، نه تنها به زندگی برگشت بلکه در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان هم حاضر خواهد بود.
کریستین رومرو مدافع آرژانتینی آتالانتا که فصل گذشته به صورت قرضی در تاتنهام بازی می‌کرد، با قراردادی دائمی و مبلغ 50 میلیون یورو تا سال 2027 در این تیم ماندگار شد.
فیلیپ کاستیچ، ستاره صرب، با قراردادی 4 ساله به ارزش 16 میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت به یوونتوس پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ