الهلال عربستان برای جذب اونای سیمون، گلر ملی پوش اسپانیایی، پیشنهادی رسمی به بیلبائو داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ در هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا وردربرمن را 4-0 در هم کوبید تا شروعی رویایی در فصل جدید داشته باشد.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
هالک برزیلی در 37 سالگی از فاصله 40 متری یک گل استثنایی به ثمر رساند تا نشان دهد چرا شایسته لقب هالک شگفت‌انگیز است.
سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و داوطلبانی که سوابق تحصیلی نداشتند یا سوابق آنها ناقص بود در امتحانات نهایی پایه دوازدهم شرکت کردند تا بتوانند سهم 40 درصدی در کنکور سراسری را کسب کنند.
باشگاه لیورپول آماده است تا فدریکو کیه‌زا، ستاره یووونتوس، را با پیشنهادی 40 میلریون یورویی به خدمت بگیرد.
آئورلیو دی‌لورنتیس اجازه نمی‌دهد کریستیانو جونتولی به یوونتوس بپیوندد، ضمن اینکه تاکید کرد فهرستی 40 نفره از مربیان دارد که مربی بعدی ناپولی را از بین آن‌ها انتخاب می‌کند.
آب و هوای این شهر خشک و کوهستانی است. به طوری که در تابستان آب و هوای خنک و خشک دارد و در زمستان سرمای سوزناک بر آن حاکم است. دمای تبریز در گرم ترین حالت ممکن به 30 ال 40 درجه و در سردترین حالت بین 10- تا 5 درجه سانتی گراد می رسد. بهترین زمان سفر به تبریز از اواسط بهار تا اواخر تابستان است.
محصول جدید شیائومی از برند Mijia یک تردمیل هوشمند است که تنها 40 کیلوگرم وزن داشته و همانند یک لپ تاپ به‌طور کامل تا می‌شود.
کریستال پالاس با هدایت روی هاجسون توانست 4-3 وستهم را مغلوب کند و 40 امتیازی شود. به این ترتیب تیمی که خطر سقوط را حس می کرد، چهار هفته تا پایان فصل ماندنی شدنش تقریبا قطعی شد.
رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند لالیگا در حال مذاکره با داوران این لیگ است و قصد دارد آنها را راضی کند تا با کاهش 40 درصدی دستمزدشان موافقت کنند.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، معتقد است که تیمش برای جبران شکست مقابل رئال مادرید به بهترین نسخه خود در دیدار برگشت نیاز دارد.
فاصله ورود مویزه کین به زمین مسابقه تا دیدن کارت قرمز جلوی چشمانش، نزدیک به 40 ثانیه زمان برد.
اداره پلیس واشنگتن از افزایش 25 درصدی جرایم و 40 درصدی قتل در پایتخت آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
هم اکنون در شهرک راه آهن خانه از متری 40 تا متری 78 میلیون تومان به فروش می رسد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به توقف سرخپوشان برابر پیکان گفت که از نحوه بازی بازیکنان این تیم تعجب کرده است.
علیرضا بیرانوند می‌گوید قصد دارد تا 40 سالگی فوتبال خود را ادامه دهد و دو جام جهانی دیگر را بازی کند.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
مدیرعامل استقلال خطاب به بازیکنان این تیم وعده داد که تا 10 روز مانده به دربی دریافتی همه نفرات را به 40 درصد می‌رساند.
قهرمان فرمول یک به تمایل لوئیس همیلتون برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش تا 40 سالگی واکنش نشان داد.
قهرمان فرمول یک به تمایل لوئیس همیلتون برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش تا 40 سالگی واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تا زمانی که در فدراسیون هستم با فساد مبارزه می‌کنم و قطعا تاوان هم خواهیم داد.
سردار آزمون انگیزه زیادی داشت تا چهل و یکمین گل ملی خود را مقابل اروگوئه به ثمر برساند اما ناکام ماند.
تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و 38 ساله چلسی، مدعی شد قصد دارد مثل با زلاتان ابراهیموویچ تا 40 سالگی بازی کند.
مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ