روبرتو مانچینی 10 ماه مانده تا شروع یورو 2024 پس از توافق با فدراسیون فوتبال ایتالیا از هدایت تیم ملی کشورش کنار رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود فکری که اکنون با تیم هوادار به لیگ برتر بازگشته، در هفته دوم جدالی سخت را در قزوین پیش رو دارد.
هافبک ۳۲ ساله گیلانی جدیدترین خروجی باشگاه هوادار است.
رضا درویش اعلام کرد که کریم باقری در ترکیب فصل آینده نیمکت سرخپوشان جایی ندارد و سیدجلال حسینی مربی این تیم خواهد شد.
سپهر روزی طلب از جمع هواداری‌ها پس از چهار فصل جدا شد.
شاگردان محمود فکری در جدالی دوستانه برابر حریف تهرانی خود به پیروزی رسیدند.
سرمربی آلومینیوم اراک با جدایی از این تیم، هدایت نساجی مازندران را بر عهده گرفت.
ساکت الهامی پس از یک فصل نسبتا موفق، تیم تهرانی هوادار را به مقصد باشگاهی دیگر ترک خواهد کرد.
بیلسا ۶۷ ساله از زمان جدایی از لیدز یونایتد در فوریه ۲۰۲۲ بیکار بود، جایگزین دیگو آلونسو شد که پس از حذف اروگوئه از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمت خود کناره گیری کرد.
الیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت علی رغم اینکه تا سال ‌۲۰۲۴ قرارداد دارد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.
معین‌الدین سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شاید مجلس انقلابی به لحاظ گفتمان فکری و سیاسی هم راستا با دولت آقای رئیسی است اما به این جمع بندی رسیده که این تیم و کابینه توان لازم را برای عبور از بحران‌ها و ابر چالش‌ها را ندارد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: امکانات ما در حد تیم ششم دنیا نیست و برهمین اساس به جد دنبال ساخت سالن هستیم.
شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری سرمربی تیم سایپا به دلیل برخی مشکلات، طی روزهای آینده استعفای خود را تقدیم مدیران باشگاه خواهد کرد.
سرمربی سپاهان جذب سیاوش یزدانی و جدایی دو بازیکن تیمش را تکذیب کرد و همچنین خواستار ورود VAR به فوتبال ایران شد.
دختران و زنان نیازمند به کمک‌های فوری اجتماعی از طریق اورژانس اجتماعی، به صورت خود معرف و یا با راهنمایی ارگان‌های دیگر مانند کلانتری و دادگاه‌ها در مراکز مداخله در بحران پذیرش می‌شوند.
محمود فکری به دلیل جدایی از نساجی و ملحق شدن به استقلال پیش از اتمام قراردادش به پرداخت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به باشگاه مازنی ملزم شد.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان باتجربه بارسلونا، احتمال جدایی از این تیم در پایان فصل را رد نکرد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: زمانی که بعد از ده‌ها سال نهادهای مختلف امر حجاب نتوانستند این امر فطری را شکوفا کنند باید از زور و تهدید پرهیز کنیم و در روش‌ها و برخوردهای خود تجدید نظری صورت پذیرد، حجاب امری فطری است که با زور و تهدید راه به جایی نخواهیم برد.
عصر چهارشنبه فردی برای گردش و تفریح به امامزاده داوود رفته بود که ناگهان چشمش به استخوان‌هایی خورد که پای کوه افتاده بود. وی فورا با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران راهی آنجا شدند و موضوع را به قاضی جنایی تهران اعلام کردند. به دستور بازپرس جنایی استخوان‌های کشف شده به پزشکی قانونی فرستاده شد تا با انجام آزمایش تخصصی مشخص شود که متعلق به انسان هستند یا حیوان.
ابوالفضل عمویی گفت: یکی از واکنش های سپاه حملات موثر به مقر برنامه‌ریزی فکری جریانات جدایی طلب در اقلیم شمال عراق بود. این افراد به دنبال برنامه‌ریزی برای نفوذ و خرابکاری در کشور بودند که ضربات اساسی به این گروه های تجزیه طلب و برانداز زده شد.
با توجه به اعلام رضایت یحیی گل محمدی برای جدایی شرزود تمیروف، با نظر سرمربی سرخپوشان این تیم به زودی مذاکره با یک گزینه دیگر را در دستور کار قرار خواهد داد.
اجاره آدمکش‌های ۱۰۰ میلیون تومانی برای قتل تاجر لاستیک
واکنش فوری باشگاه استقلال به جدایی مجیدی
طبق اعلام روزنامه تایمز و دیگر رسانه‌های انگلیسی، کریستیانو رونالدو از وضعیت و آینده تیم راضی نیست و درخواست جدایی در تابستان سال جاری را داده است. منچستریونایتد هنوز هیچ واکنشی در این زمینه نداشته
حامد فخری زاده، فرزند محسن فخری زاده شهید هسته‌ای در کلیپی درباره این شهید گفت: «او به هنر و شعر علاقه داشت. معتقد بود موسیقی‌ و مشتقات هنر جز جدایی ناپذیری از فرهنگ یک مملکت است.» مهدی دیگر فرزند او نیز بیان کرد: «او زیبایی‌ را در ذات می‌دانست نه در ظاهر. ایشان علاقه به موسیقی و آواز اصیل ایرانی داشتند. هم خوب می‌خواند و هم خوب آواز ایرانی را می‌شناخت. تسلط‌اش به این‌ دو موضوع نگاهی را برایش آورده بود که معتقد بود آن مفهوم و معنای دقیقی که در شعر است، توسط موسیقی به حد اعلا می‌رسد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ