رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برخورد با اغتشاش گران مطالبه مردمی است، گفت: پلیس با مخلان امنیت شهروندان برخورد می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: سالی که گذشت سالی بسیار مهم و تأثیرگذار برای قوه قضائیه بود و نوع چالش‌هایی که در حوزه امنیتی و اجتماعی داشتیم، بی سابقه بود.
فرمانده زنان یگان ویژه انتظامی کشور گفت: ماموران زن یگان ویژه، آموزش‌های عمومی پلیس را مانند سایر ماموران فرا می‌گیرند مثل نحوه دستگیری متهمین و بدرقه آنها؛ ولی به صورت تخصصی‌تر در داخل یگان ویژه، آموزش‌های مهارتی و تخصصی این رسته از جمله تکنیک‌های برخورد با اغتشاشگران، کنترل تجمعات و ناآرامی‌ها را آموزش دیده‌اند.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران و عوامل اصلی اغتشاش اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: گروهی از معترضان بعد از مدتی متوجه اقدامات اغتشاشگران شدند و راه خود را از آنها جدا کردند، بنابراین باید با این افراد با رأفت اسلامی برخورد شود.
رئیس جمهور با بیان هجمه تبلیغاتی و ادراک‌سازی دشمن علیه نظام اسلامی از طریق جعل اخبار و روایت‌های دروغین از حوادث اخیر، بر لزوم اطلاع‌رسانی هوشمندانه، شفاف، دقیق و به موقع از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مردم با اغتشاشگران متفاوت هستند، گفت: مردم در کنار انتقاد، صف خود را از دشمن جدا کرده‌اند.
در این نشست همچنین با توجه به اهمیت موضوع امنیت جامعه به عنوان یک اولویت، لزوم برخورد با اغتشاشگران مورد تأکید قرار گرفت.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مطالبه مردم را برخورد قاطع با اغتشاشگران به خصوص آنهایی که جنایت کردند، دانست.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه افراد جامعه حق نقد و انتقاد دارند، اما انتقاد نباید به گونه‌ای باشد که به بیت‌المال تعرض شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه نمایندگان ضدمردمی نبوده است و آنان در بیانیه خود اعلام کردند که با قاتلان و اغتشاشگران برخورد شود، نه با معترضان.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نباید با آن کسی که رفتار خشنی علیه نظام و ملت داشته، با مماشات برخورد کرد چرا که برخورد نرم با آنان خیانت به مردم است.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اعتراض مسالمت‌آمیز با اغتشاش و ایجاد ناآرامی در کشور تفاوت دارد و باید با افرادی که در کشور آشوب به پا می‌کنند، برخورد قاطع شود.
سخنگوی قوه قضائیه علت صبر دستگاه قضایی به مطالبه افکار عمومی و برخورد با قاطع اغتشاش گران را تشریح کرد.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران یک صدا و با یک مطالبه عمومی به دنبال این هستند که با اغتشاشگران و تجزیه طلبان و همه عوامل نفوذی در حوادث اخیر برخورد جدی شود.
نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اینکه برخورد قاطع قوه قضائیه با عوامل اغتشاشگر ضرورت دارد، گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پایانی بر تحرکات اغتشاشگران است.
حاجی دلیگانی گفت: هرچقدر قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آن‌ها سریع‌تر انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: آنهایی که به یک ملت خیانت کردند و آب به آسیاب دشمنان ریختند تجلی اشداء من الکفار هستند و قوه قضائیه باید طوری با آنها برخورد کند که دیگران نیز هوس اغتشاش نکنند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: آنهایی که به یک ملت خیانت کردند و آب به آسیاب دشمنان ریختند تجلی اشداء من الکفار هستند و قوه قضائیه باید طوری با آنها برخورد کند که دیگران نیز هوس اغتشاش نکنند.
نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: مسائل داخلی ایران هیچ ارتباطی به غربی‌ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و نباید در امور ما دخالت کنند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی طبقه بندی متمایزی براساس دسته بندی های مختلف اغتشاشگران وقایع اخیر و نوع برخورد قانونی با آنان تدارک دیده و بر این اساس طبقه بندی مزبور آغاز شده است.
رئیس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از بازداشتگاه محل نگهداری اغتشاشگران از برخورد قاطعانه قانون با مخلان امنیت مردم خبر داد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور تاکید کرد و افزود: دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و کسانی که بیانیه می‌دهند برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید در این زمینه ورود کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مردم در چند روز گذشته انزجار خود را از آشوبگران نشان داده‌اند، افزود: حساب مردم از اغتشاشگران جدا بوده و برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب‌زنندگان به بیت‌المال و برهم‌زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان حساب مردم از اغتشاشگران را جدا دانست و بیان کرد: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ