اینترنت از غروب روز گذشته با قطعی سراسری روبرو شده و همچنان این قطعی ادامه دارد. گفته می شود این قطعی در اینترنت های همراه به وجود آمده و اینترنت های خانگی قطعی ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوئینگ سی‌اچ-۴۷ شینوک یک هلیکوپتر ترابری نیمه سنگین دو ملخ ساخت شرکت بوئینگ آمریکاست که برای اولین بار در سال 1962 به پرواز در آمد اما آنقدر در جبهه های جنگ مختلف موفق عمل کرد که هنوز ستون فقرات اصلی ترابری هوایی بسیاری از ارتش های جهان به آن وابسته است.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
ثبت‌نام اربعین درحالی‌که قرار بود از سوم مردادماه آغاز شود به دلیل اختلال در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir، که برای نام‌نویسی اربعین درنظر گرفته شده است، با یک روز تأخیر و از چهارم مردادماه ۱۴۰۲ آغاز شد.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
کرمان- سایت لوت‌شناسی به مناسبت هفتمین سالروز ثبت جهانی بیابان لوت با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در بخش شهداد افتتاح شد.
بعد از این موفقیت راهبردی جریان رسانه‌ای اصلاحات که برای «واردات چهار هواپیمای دست دوم برجامی» جشن می‌گرفت، سیاست سانسور را در پیش گرفت. جریان رسانه‌ای نواصولگرا، اما همچون «روزنامه صبح‌نو» یا با این دستاورد همچون یک رویداد عادی برخورد کردند یا سعی کردند آن را دستاوردی فرادولتی و معلول شرایط جهانی تلقی کنند! در واقع خط خبری-رسانه‌ای بخشی از اطرافیان رییس مجلس با رویکرد رسانه‌ای برخی از چهره‌های جریان ضدانقلاب همچون علی افشاری هم‌راستا بود!
معاون سازمان هواپیمایی کشوری در مورد تعلیق سایت علی بابا گفت: این سایت به دلیل رعایت نکردن در بخش قیمت ها و تا اتمام راستی آزمایی تعلیق خواهد بود.
اینگونه بازرسی‌ها با رعایت موازین قانونی، شرعی و حفظ حریم خصوصی افراد انجام می‌شود و بدیهی است که در این راستا بازرسی زندانیان زن صرفا توسط مامورین زن صورت می‌گیرد. همچنین برخلاف ادعا‌های مطرح شده، در این بازرسی‌ها، هیچگونه تصویری ثبت و ضبط نمی‌شود و با رعایت تمام پروتکل‌ها، بازرسی بدنی انجام می‌شود. طرح ادعا‌هایی مبنی بر روال بازرسی‌ها با برهنه کردن افراد در ادامه پروژه سیاه‌نمایی از ایران در خارج از کشور است که متاسفانه در داخل نیز عده‌ای با بیگانگان همنوایی می‌کنند و همان سخنان تکرار می‌شود.
خبرهای غیررسمی درباره حمله به سایت و هک اطلاعات آن منتشر شده اما هنوز تایید نشده است.
دقایقی پس از شروع بلیت فروشی سامانه فوتبال تیکت دچار اختلال شد.
مجری طرح توسعه زنبوداری کشور گفت: پیش بینی می شود امسال تولید عسل در کشور ۴ درصد رشد داشته و این عدد در سایر محصولات وابسته ۱۵ درصد باشد.
در ادامه حملات سایبری گسترده به بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری زبان از هک شدن سایت روزنامه اسرائیلی هاآرتص خبر دادند.
واگذاری زمین به مردم و ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن نیازمند آن است که حریم شهرها آزاد شده و با عرضه زمین و کاهش سهم آن در قیمت مسکن هزینه‌های مسکن نیز کاهش پیدا کند.
گروه هکری «انانیموس سودان» اعلام کرد، به سایت موساد و سایت تامین اجتماعی رژیم صهیونیستی حمله هکری کرده و این گروه در کانال تلگرامی خود نوشت، «این حمله مقدمه حمله‌ای بزرگتر است.»
گروه هکری «آنانیموس سودان» سایت سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد.
طبق گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به دانشگاه تهران، مرکز این زمین لرزه ساعت ۶ و ۴۷ دقیقه صبح روز جمعه در منطقه یزدگان خوی و در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاد.
اتحادیه‌های وابسته به شرکت‌های توزیع بنزین و گازوئیل در ایتالیا در اعتراض به آئین‌نامه لغو تخفیف قیمت مواد سوختی توسط دولت و همچنین دستورالعمل کاخ نخست‌وزیری برای شفافیت با هدف جلوگیری از دست‌کاری قیمت‌های سوخت برای ۴۸ ساعت اعتصاب کردند. اعمال مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم بر بنزین و گازوئیل در ایتالیا سبب اعتراض شدید مردم شده است.
یکی از سرکردگان گروه تروریستی الشباب در حال مصاحبه بود که ناگهان انفجاری پشت سر وی رخ داد. الشباب یک گروه مسلح وابسته به شبکه القاعده است و بسیاری از عملیات تروریستی را که منجر به جان باختن صد‌ها نفر در آفریقا شده، پایه‌ریزی کرده است. این گروه بار‌ها به نظامیان دولتی و نیرو‌های صلح‌بان اتحادیه آفریقا در موگادیشو پایتخت سومالی یورش برده و چند عملیات خونبار را هم در سایر نقاط آفریقا اجرا کرده است.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ارتش برای ساخت منازل مسکونی و برداشتن گام در این حوزه به بودجه های دولتی وابسته نبوده است.
کارشناس مدیریت بیماری‌های منتقله از «آئدس» اداره بیماری‌های قابل انتقال از ناقلین وزارت بهداشت گفت: پشه آئدس می‌تواند علاوه بر ایجاد بیماری دانگ، سبب بروز بیماری‌هایی نظیر زیکا و چیکن گونیا شود. گسترش بیماری‌ها از طریق پشه آئدس و سایر پشه‌ها و ناقلین، وابسته به شرایط محیطی است. مبادلات کالا و مسافرت‌های انسان‌ها دو راه عمده انتقال این بیماری بین کشور‌ها است؛ چرا که پشه آئدس می‌تواند از این طرق وارد کشور‌های مختلف شود.
ویدئویی از درگیری‌ها در منطقه سبز بغداد بین افراد مسلح وابسته به جریان صدر و نیرو‌های امنیتی منتشر شده به نحوی که افراد مسلح با انواع سلاح‌های سبک و سنگین ازجمله آر پی جی به مقابله با نیرو‌های امنیتی پرداخته اند. این در حالی است که ساعاتی پیش مقتدی صدر طی سخنانی خواستار عقب‌نشینی طرفدارانش از منطقه سبز بغداد شد و تصریح کرد: در عرض یک ساعت طرفداران صدر باید از اطراف منطقه سبز و پارلمان عقب نشینی کنند و گرنه من از آنها تبری می‌جوییم. او گفت که من یک شهروند عراقی هستم و دیگر در سیاست دخالت نمی‌کنم و کناره گیری من از سیاست، یک کناره گیری شرعی براساس موضع مرجعیت دینی است.
روند بیماری کرونا در خوزستان افزایشی است و این روزها افزایش موارد بیماری شدت گرفته است. به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بستری و ۳۱ بیمار ترخیص شده‌اند. مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به ۲۷۶ نفر رسیده که ۷۶ بیمار از این تعداد در بخش‌های ویژه بستری هستند.
امام‌ جمعه قم بیان کرد: احساس می‌کنیم نظارت قوی وجود ندارد زیرا گفته می‌شود که چهار قلم کالا گران می‌شود اما بسیاری از اجناس ۲۰ درصد، ۳۰ درصد ۵۰ درصد گران شده است؛ باید سایر کالاهایی که وابسته نیستند کنترل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ