هری کین به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و این انتقال در فصل تابستان بعد دور از ذهن نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از قدرت مالی باشگاه‌های عربستانی هراس دارند.
منابع عبری در گزارش‌هایی عنوان کردند که موضوع برچیدن چادرهای حزب‌الله لبنان در نقاط مرزی، ممکن است درگیری جدید میان لبنان و رژیم صهیونیستی را کلید بزند.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت، عناصر خود را در مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید تاتنهام از علاقه منچستریونایتد به هری کین به شدت نگران است و قصد دارد او را به هر شکل ممکن و با ارائه پیشنهادی بالاتر از حد انتظار حفظ کند.
اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، وضعیت نامشخصی برای حضور در بازی با تاتنهام دارد.
سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، می‌گوید با نقاب محافظی که به صورت می‌زند نمی‌تواند ببیند و فقط به این خاطر از آن استفاده می‌کند که پدر و مادرش نگران او هستند.
آنتونیو کونته می گوید که نگرانی هواداران تاتنهام را درک می کند ولی باشگاه روی بازیکنان بزرگ ولی با سن بالا مثل کاسمیرو سرمایه گذاری نخواهد کرد.
قهرمانی مسی و یارانش با اینکه آرژانتین را غرق شادی و افتخار خواهد کرد اما برای تیمهای مثل منچستریونایتد، منچسترسیتی و تاتنهام خبر خوبی نخواهد بود.
مهاجم باتجربه تاتنهام توانست در دیدار امشب این تیم برابر لیدز یونایتد گلزنی کند.
تعویض هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، در بازی شب گذشته باعث نگرانی کادر فنی تیم ملی این کشور شده است.
باشگاه تاتنهام با انتشار یک بیانیه اعلام کرد سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای این تیم، به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار دیشب مقابل مارسی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
برخورد شدید سون هیونگ مین از ناحیه سر به یک بازیکن مارسی در جریان دیدار این تیم با تاتنهام باعث مصدومیت ستاره کره‌ای و بیرون رفتن او از زمین مسابقه شد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، تاکید کرد که هری کین هراسی از مصدومیت پیش از شروع جام جهانی 2022 قطر ندارد.
هری کین به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و این انتقال در فصل تابستان بعد دور از ذهن نیست.
فرانسه اعلام کرد هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی این کشور، به دلیل مصدومیت در بازی اخیر تاتنهام نمی‌تواند هفته آینده در لیگ ملتهای یوفا به میدان برود.
آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، مدعی شد نتایج تیمش نشان می دهد آنها در حال طی مسیر پیشرفت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ