اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سال گذشته ۱۶ درصد از مسافران کارت اتوبوس خود را نزدند که این موضوع موجب وارد آمدن ضرر ۲ میلیارد تومانی به این شرکت شد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از تحویل ۱۵۳ دستگاه اتوبوس شهری سهمیه وزارت کشور به اصفهان تا پایان سال جاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در تامین اتوبوس برای تردد در شهرهای جدید خبر داد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اتوبوس قاچاق سوخت متعلق به شرکت واحد نیست.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یک واحد صنعتی در محدوده خاورشهر مقدار فراوانی فرآورده‌های نفتی را در مخازن بزرگ خارج از شبکه توزیع جمع‌آوری کرده است. منبع: تسنیم
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از تغییر ناوگان خطوط اتوبوسرانی در برخی خطوط خبر داد.
مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: چشم انداز ما اورهال ۵۰۰ دستگاه تا دو ماه آینده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: تا پایان سال ۲ هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در اطلاعیه‌ای با اشاره به دلیل انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی، اعلام کرد: بر این اساس روز جاری یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در ایستگاه لویزان تهران دچار نقص فنی شد که به دلیل بروز نقص فنی در قسمت موتور، اتوبوس بی‌آرتی دچار دود گرفتگی شد.
روابط عمومی شرکت واحد طی اطلاعیه‌ای علت انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی در صبح امروز را اعلام کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: خوشبختانه مسافران تخلیه شده بودند و هیچ مورد مصدومیت برای مسافران ایجاد نشده بود. آتش سریعا خاموش و اتوبوس توسط عوامل شرکت واحد به محل امنی منتقل شد.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران گفت: از ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی، روز شنبه دو دستگاه آن رونمایی خواهد شد و قرار است در خط بهارستان -جمهوری به کار گرفته شود.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی است که روز شنبه دو دستگاه آن رونمایی خواهد شد و قرار است در خط بهارستان -جمهوری به کار گرفته شود.
معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اختصاص ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال شهروندان از مساجد منتخب به سمت مصلای تهران جهت شرکت در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از کمبود ۴۰۰ راننده در این شرکت خبر داد و گفت: سال آینده نیز حدود یکصد راننده اتوبوس شرکت واحد اصفهان بارنشسته خواهند شد.
مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره موضوع سکته یک راننده اتوبوس و برخورد این اتوبوس با ۲ تاکسی گفت: این حادثه در حوالی میدان شوش اتفاق افتاد و سکته راننده اتوبوس به دلیل نامعلوم موجب شد تا اتوبوس با ۲ دستگاه تاکسی که در میدان متوقف بودند برخورد کند.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به‌منظور اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه کد دستوری #۲۲*۱۳۷* را راه‌اندازی کرده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ابراز امیدواری کرد تا پایان سال بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت افزوده شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره اتوبوس مدارس و زمان ورود آن به ناوگان حمل و نقل توضیحاتی داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از ظرفیت بخش خصوصی برای شرکت در مراسم اربعین و خدمت رسانی به زائران اعزام شدند .
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل گفت: جریان هایی به دنبال واردات ماشین های دست دوم به داخل هستند و این اصلاً به صلاح کشور و تولید داخل نیست.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مراسم معارفه بازرس قانونی این شرکت که با حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده و بر
شرکت واحد اتوبوسرانی بالغ بر ۶۰ اتوبوس را از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح در خطوط شلوغ و پرمسافر فعال کرده است و براساس آمار‌های ارائه شده در این ساعت به طور میانگین حدود ۳ هزار مسافر در شهر جابه‌جا می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ