وئام وهاب رئیس حزب توحید عربی لبنان با اشاره به سخنان اخیر دبیرکل سازمان ملل، گفت: این سخنرانی بسیار مهم بود، به ویژه از این جهت که ما زمستان سختی را در دو بخش انرژی و غذایی پیش رو داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکرار تاریخ از لشکرکشی عراق به کویت تا جنگ افروزی در اوکراین و همچنین نقش آفرینی ایران در حمایت از مقاومت از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
برلین امسال میزبان بازی‌های جهانی «المپیک ویژه» است. در بازی‌های «المپیک ویژه» ورزشکارانی شرکت می‌کنند که دارای اختلالات ذهنی هستند. حدود ۷۰۰۰ ورزشکار از ۱۷۰ کشور جهان گرد هم آمده اند تا در ۲۴ رشته ورزشی در طول بازی‌های جهانی المپیک ویژه ۲۰۲۳ با هم رقابت کنند. شعار بازی‌های امسال این است: «باهم شکست‌ناپذیریم». بازی‌های «المپیک ویژه» امسال با ایده‌ای تازه برگزار می‌شود. در این بازی‌ها نه تنها سه نفر اول مدال می‌گیرند، بلکه ورزشکاران دیگر نیز جوایزی را دریافت می‌کنند. این رویداد با بازی‌های پارالمپیک فرق دارد. پارالمپیک در هر دوره پس از بازی‌های المپیک برگزار شده و در آن ورزشکارانِ دارای معلولیت جسمانی شرکت می‌کنند. بازی‌های المپیک ویژه هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و دو دوره تابستانی و زمستانی دارد.
از 21 آذر تا 14 اسفند کایل اسنایدر آمریکایی در سه تورنمنت بین‌المللی شرکت کرد و در وزن 97 کیلوگرم سه حریف ایرانی‌اش را شکست داد.
در این گزارش عکس های منتخب با موضوع زمستان در سراسر جهان را می بینید.
مقامات واشنگتن و پایتخت‌های اروپایی، از جمله در مادرید، یکی از سرسخت‌ترین ارائه‌دهندگان کمک به کی‌یف می‌گویند که در بهار امسال برای حمله جدید روسیه به اوکراین آماده می‌شوند و باید در زمستان امسال هر کاری که می‌توانند انجام دهند تا فرصت‌های روسیه را برای شکستن خط دفاعی اوکراین بسوزانند.
دانشمندان بر این باورند که نیوزیلند یکی از پنج کشور جزیره‌ای است که می‌تواند از یک طوفان هسته‌ای جان سالم به در ببرد.
۱۶۲ نفر به دلیل برودت هوا در افغانستان، از ۱۰ ژانویه (ظرف ۱۸ روز اخیر) تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش احتمال ورود موج جدیدی از کرونا با زیرسویه‌های جدید اومیکرون به کشور در زمستان امسال، با توجه به روند افزایش مبتلایان به کرونا در جهان خبر داد.
اقتصاد چین در سه فصل اول سال فقط سه درصد رشد کرد. بسیاری از اقتصاددانان انتظار دارند که این نرخ برای کل سال در همان نرخ و بسیار کمتر از هدف رسمی حدود ۵.۵ درصد باقی بماند. پیش‌بینی رشد تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم با توجه به باد‌های مخالف کوتاه‌مدت، منفی چهار درصد در سه ماهه کاهش دارد که پیش‌بینی کل سال ما را به ۲.۶ درصد کاهش می‌دهد.
آرسن ونگر، مدیر توسعه جهانی فیفا، می‌گوید این سازمان به فکر برگزاری جام‌های جهانی بیشتری در زمستان است.
گرمای هوا در قطر احتمالا باعث می‌شود که جام ملتها نیز مثل جام جهانی در زمستان برگزار شود.
دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: قطعا تا زمانیکه خاموشی و پایان اپیدمی کرونا از سوی مجامع بین‌المللی مانند سازمان جهانی بهداشت و ... اعلام رسمی نشود، همچنان خطر بالقوه‌ای است که وجود دارد. وضعیت موجود شکننده بوده و می‌تواند به سرعت در حد چند روز بازگشت داشته باشد. از طرفی به نظر می‌آید که سطح حساسیت جامعه در برابر کرونا، با کاهش سطح واکسیناسیون، بالا می‌رود و وقتی افراد حساس جامعه بالا رود، استعداد ابتلا در آن‌ها نیز بالا می‌رود.
درآمد جهانی استخراج بیت‌کوین در بحبوحه زمستان رمزارز و بحران انرژی جهانی، به ۱۷.۲ میلیون دلار در روز کاهش پیدا کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کیتا بالده، بازیکن تیم ملی سنگال، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین جهانی ضد دوپینگ، مسابقات جام جهانی قطر در زمستان را از دست می دهد.
به دلیل بحران گاز ناشی از توقف کامل و دائمی انتقال گاز روسیه به اروپا، تنش بین دولت‌های اروپایی رو به افزایش است.
این ماجرا بک فرصت بسیار مناسب برای ایران است تا بتواند جای روسیه در بازار جهانی در حوزه انرژی بگیرد و درآمد مناسبی به دست بیاورد. زیرا مشخصا اروپا نیاز دارد یک کشور خلاء حضور روسیه را برای این قاره پر کند.
معاون اجرایی انجمن فولاد با بیان اینکه قطعی های گاز موجب کاهش ۶ میلیون تنی نسبت به هدف‌گذاری شد، گفت: طبق قیمت های جهانی این موضوع ۶ میلیارد دلار عدم‌النفع برای این صنعت به دنبال داشت.
در شرایط فعلی با توانایی ساخت بمب اتمی ایران امن‌تر است. فراموش نکنید، اسراییل در حال تجربه بدترین پیچیدگی‌های داخلی خودش است و نظام سرمایه‌داری غرب هم به همچنین. جهان بسیار جهان ناامنی است. روسیه برای سومین بار در تاریخ خودش امیدوار است که زمستان ۲۰۲۲ یا زمستان ۲۰۲۳، زمستان پیش رو، بتواند غرب را سر اوکراین به زانو در بیاورد.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که در نتیجه جنگ اتمی احتمالی بین آمریکا و روسیه، بیش از پنج میلیارد نفر به دلیل قحطی جان خود را از دست خواهند داد.
خانه مد بالنسیگا گران‌قیمت‌ترین کیسه زباله جهان با قیمت ۱۷۹۰ دلار وارد بازار کرد و مدیر خلاقیت شرکت فرانسوی تولید کننده این کیسه‌ها آن را «پیشنهادی لوکس» نامید! این کیسه‌ها مخصوص فصول پاییز و زمستان است و لقب «گران‌ترین کیسه زباله جهان» را به خود اختصاص داده است.
فیفا از یک شهر چادری رونمایی کرده که قصد دارد زمستان امسال میزبان هواداران جام جهانی در قطر به عنوان بخشی از تجربه "دهکده هواداران" در این مسابقات باشد.
افزایش ۲۱۲ درصدی تولید تسلا در چین
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ