سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ادامه متوجه شدند پسر جوان در یکی از خیابان‌های شهر ری حضور دارد، ادامه داد: ماموران در گام بعدی راهی خیابان موردنظر شدند و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی پسر جوان را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری هرمزگان جزئیات دستگیری سرباند مافیای بین المللی قاچاق موادمخدر از طریق دریا و طراح اصلی نقشه شهادت سرهنگ مرزبان مسعود پرکاس خبر داد.
فرمانده پلیس اگاهی تهران بزرگ در بازدید از طرح تشدید برخود با سارقین در پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری و شناسایی ۲۳۰ متهم خبر داد خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
دادستان عمومی و انقلاب ایذه: به محض اطلاع از این حادثه، بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر و تحقیقات مقدماتی آغاز و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین این پرونده صادر شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره دستگیری فردی در دفتر شهردار تهران توضیحاتی ارائه کرد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب اهواز با رد شایعه گروگان‌گیری در منطقه کیانپارس این شهرستان، گفت: این عملیات مربوط به دستگیری یک متهم به قتل بود که دقایقی پیش در درگیری با مأموران کشته شد.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت ضمن تشریح جزئیات سرقت مسلحانه از یک بانک، از دستگیری متهم ۲۴ ساعت بعد از وقوع سرقت خبر داد.
میراحمدی معاون وزیر کشوردر خصوص عاملان مسمومیت دانش آموزان گفت: تاکنون ۵ نفر دستگیر شدند ، یکی از افراد دستگیر شده دارای ۴ کانال تلگرامی بوده که در اغتشاشات پاییز امسال هم دستگیر شده بودند.
جزئیات دستگیری عامل قتل های سریالی شیراز
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
دستگیری عوامل حمله تروریستی « ایذه» از جمله جدیدترین عملیات «مأموران نوپو» این مردان سیاه پوش انتظامی کشور است که فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور آن را تشریح کرد.
رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازداشت فردی خبر داده است که با ادعای حل و فصل پرونده بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر از افراد سکه می‌گرفت. وی افزود: این فرد که جوان ۲۸ ساله است با این ادعا که در مرجع قضایی و نیروی انتظامی نفوذ دارد و می‌تواند، جریان پرونده را به نفع افراد تغییر دهد، تقاضای سکه می‌کرد.
رابر - رئیس حوزه قضائی رابُر در استان کرمان ضمن تشریح جزئیات یک فقره قتل در این شهرستان گفت: در این زمینه ۲ متهم که محیط بان هستند بازداشت شده‌اند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، در ساعت نیمه شب گذشته ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در جاده ورامین ورودی روستای گل تپه کبیر ۲ نفر را در حال قطعه قطعه کردن تابلوی ورودی روستا مشاهده کرده که سریعا وارد عمل شده و یکی از سارقان را دستگیری و متهم دیگر با توجه به تاریکی هوا متواری و از دید ماموران پنهان شد.
فیلم اعترافات عاملین حمله به ماموران نیروی انتظامی در کرج را مشاهده می‌کنید.
اصفهان - دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از دستگیری «توماج صالحی» در یکی از استان‌های کشور خبر داد.
این متهم به قتل که حدود ۲ ماه پس از جنایت در مرز ماکو دستگیر شد روز گذشته مقابل بازپرس ساسان غلامی در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و به جزئیات جنایت پرداخت. وی مدعی شد به خاطر یکی از زنان فامیل و مزاحمت‌های او ناخواسته مجبور به قتل مردی جوان شده است.
عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند، اما نکته مهم این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزییات دستگیری دو متهم به قتل که مرتکب به ۵ فقره قتل در تهران و دزفول شده اند، گفت: سه فقره وقوع قتل در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که اولین قتل در تیرماه رخ داده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس پلیس پایتخت در مورد حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران جزئیات جدیدی را از دستگیری و نحوه انتقال مهسا امینی به کلاس های گشت امنیت اخلاقی منتشر کرد.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت از دستگیری سه نفر که در قتل دکتر محفوظی معاونت و مشارکت داشتند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ