جمعه مقامات آرژانتینی اعلام کردند که تلاشی برای کلاهبرداری از لیونل مسی را خنثی کرده‌اند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ادامه متوجه شدند پسر جوان در یکی از خیابان‌های شهر ری حضور دارد، ادامه داد: ماموران در گام بعدی راهی خیابان موردنظر شدند و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی پسر جوان را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.
جمعه مقامات آرژانتینی اعلام کردند که تلاشی برای کلاهبرداری از لیونل مسی را خنثی کرده‌اند.
دو زن و یک مرد که زیر پرچم هیئت قمربنی‌هاشم اقدام به برهنه‌نمایی کرده بودند، دستگیر شدند.
ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی یک باشگاه ورزشی یوگا به صورت مختلط در شهرستان رشت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کاذ قرار دادند.
دادستان تاکستان از دستگیری یک خانم جوان کلاهبردار خبر داد که با وعده پرداخت سود ۵ تا ۷ درصد ماهانه به سپرده افراد از ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده و از این طریق ۶۰ میلیارد تومان به جیب زده است.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
یک هفته‌ای از قتل هولناک صحابه ۳ ساله می‌گذشت که گره معمای قتل او با دستگیری آدم ربایان و عاملان قتل باز شد. تحقیقات نشان می‌داد که زن جوان به نام افسانه به همراه دو دخترش و پسر دوستش به نام محسن نقشه کودک ربایی را کشیده بود.
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت/ قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین/ قتل مادر در یک قدمی بچه‌هایش/ با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت/ قتل زن دوم در رابطه سیاه پنهانی با دختر جوان/ ماجرای کودک ربایی ۶۰۰ میلیون تومانی!/ عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
بررسی تلفن همراه مقتول در نخستین گام از تحقیقات نشان می‌داد که وی از مدتی قبل با مردی متأهل به نام سعید ارتباط پنهانی داشته است. به این ترتیب سعید شناسایی و بازداشت شد. متهم پس از دستگیری به قتل زن جوان اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
با شناسایی صاحب لپ‌تاپ، اسرار یک سرقت هولناک فاش و مشخص شد که سارق دستگیر شده، چند روز قبل از دستگیری با حمله به زن جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران به طرز وحشیانه‌ای با چاقو او را مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس لپ‌تاپ، گوشی و کیف پول او را دزدیده است.
پلیس و آژانس مبارزه با بیماری‌ها و پیشگیری اعلام کردند مقام اماراتی که به همراه وزیر بهداشت امارات در کنفرانس جهانی امنیت بهداشت در سئول در ۳۰ سپتامبر (چهارشنبه ۹ آذر) حضور داشت، یک کارمند زن کره جنوبی را مورد تعرض قرار داده است.
وزیر کشور ترکیه با اعلام خبر بازداشت یک زن به‌عنوان عامل بمب‌گذاری در خیابان استقلال استانبول، گروهک تروریستی پ ک ک را مسئول این انفجار توصیف کرد.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
شیراز- یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیده و ۴۰ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود.
خزعلی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا از شناسایی و دستگیری گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند، خبر داد.
مأموران پلیس، یک زن معترض به سیاست‌های دولت انگلیس را در جریان تجمع اعتراضی روز یکشنبه بازداشت کردند و کشان‌کشان به بازداشتگاه بردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کودک‌ربا در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم به ۲ کودک‌ربایی اعتراف کرده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق به‌عنف خشن خبر داد و گفت: انتشار فیلم زورگیری این متهمان در فضای‌مجازی موجب ناراحتی شهروندان شده بود.
دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان
فیلم دستگیری و خنثی سازی عامل انتحاری در سراوان منتشر شد. این عامل انتحاری که یک زن بود قصد داشت با ورود به حسینیه عزاداران در شب عاشورا اقدام به عملیات انتحاری کند ولی پیش از عملیات دستگیر شد. / برنا
سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: بر اساس تحقیقات پلیسی انجام شده، متهم با تهدید سلاح سرد و با استفاده از انبر النگو‌های زن مسافر را قیچی و مال‌باخته را در یک مکان خلوت پیاده کرده است.
پس از مشکلات تیم ملی در انجام بازی تدارکاتی جواد خیابانی به مسئولان تیم ملی پیشنهاد عجیبی داد و از آن‌ها خواست که با تیم‌های باشگاهی بازی دوستانه برگزار کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ