نیروهای پلیس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ماموریت‌های متعددی را مانند دستگیری عاملان قتل زن جوان و دستگیری قاچاقچی‌های مواد مخدر انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردی که طی سفر تفریحی به ساحل نوشهر به قصد تمسخر و تحقیر مراسم اجتماع خانوادگی عفاف و حجاب، کلیپی تهیه و آن را به صفحه شخصی پولی نژاد ارسال کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مسلحانه مولوی کریم‌بخش سپاهی امام جماعت مسجد روستای کوران شهرستان مهرستان پس از ۶ ماه زندگی مخفیانه خبر داد.
سردار جلیلیان؛ ماموران انتظامی در اقدام ضربتی و غافلگیرانه و در عملیات هماهنگ موفق شدند عاملان قتل را در مخفیگاهشان پس از ۶ ماه زندگی مخفیانه دستگیر کنند.
بامداد روز چهارشنبه به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به فوت یک شهروند بلافاصله دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد.
اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری ۱۴ نفر از عاملان اصلی درگیری مسلحانه طایفه‌ای که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر در این شهرستان شده بود، خبر داد.
یک هفته‌ای از قتل هولناک صحابه ۳ ساله می‌گذشت که گره معمای قتل او با دستگیری آدم ربایان و عاملان قتل باز شد. تحقیقات نشان می‌داد که زن جوان به نام افسانه به همراه دو دخترش و پسر دوستش به نام محسن نقشه کودک ربایی را کشیده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان قتل زن جوان در جریان سرقت خودروی شاسی بلند در اطراف تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران، خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
غلامعلی صادقی رئیس دادگستری خراسان رضوی در تشریح این حادثه گفت: در این مراسم عروسی که روز شنبه ۱۵ بهمن در شهرستان رشتخوار برگزار شد ۱۴ نفر در یک نزاع زخمی و چهار نفر نیز کشته شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان قتل پاسدار قاسم فتح اللهی در تهران خبر داد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از مرد طلافروش/ ماجرای قتل پسر توسط پدر!/ دستگیری عاملان درگیری در شهرری/ جنایت هولناک دزد‌ها در جاده ترانزیتی/ مردان اجاره‌ای برای یک میلیون تومان آدم کشتند/ زنی در چنگ زورگیران مسافرنما!/ انتقام میلیاردی عروس از پدر شوهر ثروتمند
یک کشته در واژگونی آمبولانس/ عشق و مکافات/ ۷ شمش طلا در کوله پشتی مسافر جنوب/ ۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند/ ۵ سال حبس به خاطر دیه ۱۵ میلیون تومانی/ بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص/ متهم: ۴ سال از عمرم به خاطر یک اشتباه نابود شد/ سناریوی هولناک ۲ همکلاسی برای قتل دایی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گوش بری در فضای مجازی!/ بازداشت عاملان قتل مرد جوان در شرق تهران/ پسر از قصاص پدرش گذشت/ حمل هروئین با بطری شامپو/ دستگیری قاتل درکمپ مهاجران غیرقانونی/ ماجرای دزدان مشهور در فیلم سرقت!/ ۴ محکوم به مرگ از پای چوبه دار برگشتند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فرار به سوی خوشبختی!/ دستگیری عاملان قدرتنمایی در فضای مجازی/ آدم ربایان ۲ خواهر شیرازی را از خانه پدری ربودند/ متهمان قتل مرد نیکوکار در یک قدمی محاکمه/ پرستار قلابی به دام پیرزن باهوش افتاد!/ مجازات مرگ برای قتل شوهر/ شیاطین کله سفید پشت میله‌های زندان!/ سارق سریالی تلفن مالباختگان را هک می‌کرد
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان قتل خانوادگی با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به قتل پدر خانواده با همدستی دو نفر اعتراف کردند.
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می‌رسد. در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می رسد.در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر آواره!/ قاتل در محل جنایت دستگیر شد/ انفجار تانکر سوخت در شازند حادثه ساز شد/ دستگیری عاملان قتل در باوی/ ماجرای هولناک قتل شوهر و فرزند برای جلوگیری از مهاجرت!/ متهمان، تعرض به ۷ زن را انکار کردند/ اعتراف دزدان بدل انداز به ۶۰ فقره سرقت!/ جنایت به خاطر ۸ میلیارد تومان بیت کوین
دستگیری عاملان قتل در باوی
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان تیراندازی و قتل در کمتر از ۲۴ در این شهرستان خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!/ دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس/ عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند/ کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای/ دستبرد هکر‌ها به یک صرافی در مشهد/ سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن/ راز گوشی قاپی‌های موتورسوار سیاه پوش!/ دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری سه نفر در رابطه با وقوع این قتل گفت: دو نفر از عاملان این جنایت در شهر‌های تهران و ملارد دستگیر شدند. فرد دیگری که ضارب بود نیز به یکی استان‌های غربی کشور متواری و مخفی شده بود که او نیز با تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد. این افراد علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ