در چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران گزارشی از چگونگی خدمات رسانی و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران ارائه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است، گفت: هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی بدون مسکن نداشته باشیم.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید کرد: رویداد تمدن‌ساز اربعین گامی مهم در جهت تشکیل تمدن نوین اسلامی است.
رئیس‌جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول ضمن بررسی آسیب‌شناسانه اقدامات سال قبل، برای سال‌جاری به‌نحوی برنامه‌ریزی کنند که با کاستن از نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مراسمی «دلنشین، ارزان و ایمن» برای زائرین حضرت اباعبدالله(ع) رقم بخورد.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌ها با اتخاذ رویکرد تحولی و آسیب‌شناسانه زمینه برگزاری دلنشین، ارزان و ایمن اربعین را فراهم کنند.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌ها با اتخاذ رویکرد تحولی و آسیب‌شناسانه زمینه برگزاری دلنشین، ارزان و ایمن اربعین را فراهم کنند.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری المپیک ورزشی محیط‎‌بانان و جشنواره خورشید هشتم همچنین برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۳۷ هزار خانه محیط زیست خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان رشته تابستانی خود را با توجه به علاقه و توانمندی‌شان به طور اختیاری انتخاب می‌کنند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برنامه‌ریزی هلال‌احمر برای ارائه خدمات در مراسم اربعین از حضور ۱۵ هزار نیروی عملیاتی در مراسم اربعین خبر داد.
وریا غفوری اعلام کرد که قصد دارد در بخش مدیریت، وارد فضای فوتبال شود.
ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علم در نظر دارد تا با برنامه ریزی برای قرارگیری کشور در میان سه قدرت علمی جهان در حوزه علوم و فناوری آب برنامه ریزی هدفمند کند.
تونی کروس معتقد است کریم بنزما بسیار دیر برای جدایی از رئال به نتیجه رسید و به همین دلیل باشگاه زمان کافی برای برنامه‌ریزی مراسم خداحافظی او نداشت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم فوتبال و همچنین شایعات موجود در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
رئیس ستاد مکه مکرمه گفت: واحدهای ستادی در مکه مکرمه فعالیت‌های خود برای ارائه بهترین خدمات به زائران ایرانی را آغاز کرده اند.
نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در نشستی درباره اوقات فراغت جوانان ظرفیت‌های خود را تشریح کردند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: متروی تهران و حومه بر اساس اهداف و چشم‌انداز این شرکت، در تلاش است تا ۱۲ مجتمع ایستگاهی مترو را ایجاد کند.
رئیس‌جمهور در مراسم روز کار و کارگر گفت: افراد شاغل باید بدانند تا چه زمانی می‌توانند براساس پایداری شغل‌شان، برای زندگی خود برنامه‌ریزی کند.
برخلاف عملیات ارتش اسرائیل در جنین، عملیات خیری علقم در بیت‌المقدس شرقی بازتاب جهانی پیدا کرده و حتی برنامۀ احزاب مخالف دولت نتانیاهو برای تظاهرات خیابانی علیه تغییر ساختار قضایی اسرائیل را تحت تأثیر قرار داده است. مخالفان دولت نتانیاهو که برای تظاهرات در چند شهر اسرائیلی برنامه‌ریزی کرده‌اند، خواهان سکوت تظاهرکنندگان به احترام قربانیان عملیات در بیت‌المقدس شرقی و عدم استفاده از طبل در مراسم اعتراضی خود شده‌اند.
امروز چهارشنبه ۲۳ نوامبر در مراسمی با حضور وزیر برنامه‌ریزی عراق و سفیر امریکا در بغداد، توافق‌نامه اجرایی کمک مالی امریکا برای پروژه‌های توسعه‌ای در عراق امضا شد.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.
تمرین دورمیزی پاسخ به حوادث احتمالی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در تهران با هدف پیشگیری از بروز حوادث احتمالی برنامه‌ریزی و اجرا شد.
امسال نه دولت حسن روحانی بود و نه آن‌چنان که خبرگزاری تسنیم قبل‌تر ادعا کرده بود، مانع‌تراشی دولت؛ اما آن‌چه در مرزهای منتهی ایران به عراق امروز در جریان است، تنها مایه حزن است و اندوه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ