دومین جلسه ستاد نهضت مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی با عنوان سومی تیم ملی کشورمان به پایان رسید که نتایج ثبت شده برای ملی پوشان ایران امیدواری‌ها برای موفقیت این تیم در بازی‌های آسیایی را افزایش داد.
با برتری تیم ملی تنیس ایران برابر تیم‌های ویتنام و عربستان در چارچوب مسابقات دیویس کاپ، شاگردان محمدرضا توکلی گام بلندی برای صعود به گروه دوم جهانی برداشتند.
قانون جوانی جمعیت همچنان مورد انتقاد کارشناسان است. اگرچه این قانون با هدفی درست تدوین و تصویب شده است اما رویکرد و نگاه تدوین‌کنندگان این قانون به نظر می‌رسد نه‌تنها با واقعیات جامعه همخوانی ندارد، بلکه از همین قانون نه‌چندان کامل نیز تنها مفادی مورد توجه قرار گرفته‌اند که با برخوردهای سلبی و پلیسی همراه هستند.
تیم والیبال جوانان ایران با شکست لهستان گام بلندی برای صعود به جمع چهار تیم برتر در مسابقات قهرمانی جهان برداشت.
تویوتا موتور حدود ۸۵۳ میلیون دلار یارانه از دولت ژاپن برای توسعه تولید باتری خودرو‌های برقی دریافت خواهد کرد، این میزان یارانه به این دلیل به این خودروساز بزرگ اختصاص می‌یابد که بتواند تولید باتری برقی داخلی را تقویت کند و به زنجیره‌های تامین مرتبط با چین کمتر وابسته باشد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، نقشه راه گام دوم طرح جهش کیفیت در زنجیره ارزش این گروه صنعتی را تشریح کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم سه گام اساسی و مهم برای حل مشکل مسکن برداشت و با تصویب قانون ساماندهی اجاره مسکن صدای مستاجران شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم سه گام اساسی و مهم برای حل مشکل مسکن برداشته است.
ساری- روند اجرا و تکمیل پروژه زباله‌سوزی ساری با ورود جهادی بچه‌های بسیجی شتاب گرفته و این کلان پروژه روز به روز به افتتاح نزدیک می‌شود.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با تصویب قانون برای تولید مسکن، ساماندهی اجاره‌بها و اخذ مالیات از خانه‌های خالی دیگر در بخش مسکن خلأ قانونی وجود ندارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بسیار مهم و اساسی است و باید مسائل سیاست داخلی و خارجی را مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دنبال کنیم.
بر اساس اعلام معاونت علمی، ۴۹۰ شرکت دانش بنیان در مسیر رونق بخش دارو و درمان پیشرفته گام برداشتند.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به لزوم تولید خودروهای باکیفیت بر اساس استانداردهای روز دنیا گفت: تولید اتوبوس های برقی در کشور یک گام بسیار مهم در کاهش آلودگی هوای کلانشهرها است.
پژوهشکده شورای نگهبان رقابت یادداشت نویسی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را برگزار می‌کند.
اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، چهار سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است؛ اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌ زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، ۴ سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است، اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
رویداد‌هایی که انتظار می‌رود به دقت مورد بررسی قرار گیرند و بر این اساس ضرورت دارد که وزارت علوم و حتی وزارت بهداشت به سرعت در این مسیر گام برداشته و مانع از تکرار این رویداد‌ها و ریشه یابی موارد رقم خورده تا به امروز شوند تا در شرایط حساس کنونی مانع از اجرای نقشه‌های شوم احتمالی برای ایجاد ناآرامی با تهدید سلامت دانشجویان گردند.
ائتلاف احزاب مخالف دولت ترکیه متشکل از شش حزب اعلام کرد که مشکلات کنونی ترکیه در بخش های مختلف ناشی از نظام اجرایی ریاستی است و یک بسته 84 ماده ای را برای تغییر قانون اساسی پیشنهاد داد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ۱۰ پروژه ملی اجرایی می‌شود تا صنعت زیست دریا به جایگاه و نقش واقعی خود در تولید ناخالص ملی یک گام نزدیک‌تر شود.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در اجلاس شورایعالی استان‌ها گفت: شوراها و شهرداری‌ها باید نسبت به جذب، نگهداری، ارتقا، پرداخت حقوق و کارآمدی سازمان گام متفاوتی از قبل بردارند.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: در قانون اساسی آزادی‌های مشروع و حقوق مدنی شهروندان به صراحت آمده است و دستگاه های اطلاع رسانی باید در مسیر تبیین این حقوق و آزادی ها برای مردم گام بردارند.
وزیردادگستری گفت: در تلاش هستیم با اصلاح ساختار وزارت دادگستری بر اساس ماموریت‌های تعیین شده، در مسیر افزایش بهره‌وری و رضایت عمومی گام برداریم.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ