صحنه کشیده شدن چادر یک بانوی محجبه در اغتشاشات اخیر، موجی از گلایه، اعتراض و نارضایتی را در فضا مجازی ایجاد کرده و برخورد با این اتفاق به مطالبه عمومی تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کاربر عکسی از غذای خود در یک رستوران منتشر کرد که با واکنش‌های جالبی در فضای مجازی رو به رو شد.
عکسی از خانواده ابراهیم رئیسی در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌های زیادی به دنبال داشته؛ چون اکثر اعضای این خانواده عهده‌دار سمت‌های مهمی هستند.
حساسیت‌ها نسبت به آن از سوی جریانات اصولگرا باعث شده تا واکنش‌های مخالف تا منتقد این دیدگاه در طول ۴۸ ساعت گذشته فضای رسانه‌ای و مجازی را دستخوش تب و تاب سازد.
در هفته‌ای که گذشت، جزئیات حکم صادرشده برای آزاده صمدی واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت. تصویری از آزاده صمدی با کلاهی بر سر در مراسم خاک‌سپاری یک کارگردان تئاتر موجب شد تا با عنوان «جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی از طریق در معرض انظار عمومی قراردادن وضعیت و حالت بی‌حجاب خود و نهایتا انتشاریافتن آن تصویر در فضای مجازی» برای او پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شود.
پوربابایی با تاکید بر اینکه گشت ارشاد در قوانین جایگاهی ندارد و برخورد نیروی انتظامی یک راهبرد مبتنی بر مقابله و معارضه است، اظهار کرد: «همگان می‌دانند که یک برخورد بسیار مهمی که توسط یک سازمان برای دستگیری مهسا امینی انجام شد منتهی به فوت او شد، بنابراین اصرار دوباره بر این موضوع واکنش‌های زیادی را در جامعه، محافل خصوصی، رسانه‌ها و فضای مجازی ایجاد می‌کند. این برخورد‌ها مردم را نسبت به موضوع حجاب به شدت بدبین خواهد کرد.
پس از درگیری روز گذشته مرزبانان ایرانی با طالبان توئیت‌های علی علیزاده و سخنان رائفی پور درباره طالبان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را در پی اشته است.
ویدئوی منتشرشده از سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در گفت‌وگو با رئیس جمهور اوکراین و ابراز خرسندی وی از «کشته شدن روس‌ها»، واکنش‌ تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
خبر آزادی اسدالله اسدی دیلپمات ایرانی بازداشت شده در بلژیک و بازگشت او به کشور در فضای مجازی به سرعت دست به دست شده و واکنش‌های زیادی در پی داشت.
حتی ایران را به عنوان صادرکننده مواد مخدر به آذربایجان معرفی می‌کند. این فیلم، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و با واکنش‌های منفی کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.
هواداران فوتبال در فضای مجازی نسبت به توضیحات رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس واکنش‌های متفاوتی نشان داده‎‌‌اند.
ویدیویی از توانایی یک پرنده در تشخیص رنگ‌ها در فضای مجازی،واکنش‌های زیادی داشته است.
اخراج گراهام پاتر علی رغم اینکه نتایج خوبی در چلسی کسب نکرده بود با واکنش های منفی بسیاری مواجه شد.
در ویدویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، یک ویلای ۲۰۰۰ میلیارد تومانی در لواسان واکنش‌های زیادی را برانگیخته است.
شاید ملموس‌ترین و جدی‌ترین خبر هفته جاری، گذار قیمت دلار از ۵۰۰ هزار ریال (۵۰ هزار تومان)، گذار نرخ سکه از ۳۱ میلیون تومان و رسیدن نرخ طلای ۱۸ عیار به حدود دو و نیم میلیون تومان بود. رکودزنی‌های جدید بازار ارز و طلا، به کانون برای واکنش‌های گسترده کاربران فضای مجازی، رسانه‌ها و افکار عمومی تبدیل شد
شکست سنگین و دور از انتظار لیورپول برابر رئال مادرید، دست‌مایه طنز بسیاری از پیج ها و کاربران در فضای مجازی شد.
تصاویر فرهاد میثمی در روز‌های گذشته به‌طور وسیعی در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌ها را برانگیخته است. پس از واکنش‌های گسترده به تصاویر فرهاد میثمی، مرکز رسانه قوه قضاییه در بیانیه‌ای اعلام کرد که او در اعتصاب غذا نبوده و طبق آنچه به هم‌بندی‌ها و مسوولان زندان گفته «کمترین غذا را مصرف» می‌کند.
ابراز علاقه عجیب ادل به مسی در یک کنسرت‌ در فضای مجازی با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.
بسیاری از کاربران در فضای مجازی اعتقاد دارند نفرین گربه ای که توسط مدیررسانه ای برزیل به پایین پرت شد، عامل شکست سلسائو بود.
قطع برق ورزشگاه 974 در جریان بازی برزیل و سوئیس در شبکه‌های مجازی با واکنش‌های زیادی مواجه شده و بازار شوخی کاربران برزیلی با این اتفاق داغ است.
دبیر که خودش یکی از سیاسی‌ترین چهره‌های کشتی ایران است و حتی سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، پیش‌تر از سوی منتقدانش مورد نقد قرار گرفته بود که کشتی‌گیران تحت امر او در ماجرای اتفاقات اخیر در ایران، در فضای مجازی واکنشی نشان نداده‌اند. این موضوع دلیلی شد تا او در مراسم تقدیر از تیم‌های ملی که در حضور اسپانسر برگزار شد، بگوید حرف سیاسی‌زدن از طرف کشتی‌گیران شرعا ایراد دارد
بعد از انتشار فیلم حادثه اداره پلیس امنیت اخلاقی، واکنشهای متفاوتی در فضای مجازی و رسانه‌های معاند مشاهده شد که در این فیلم میبینید.
ویدیویی خفت‌گیری وحشتناک از یک شهروند در فضای مجازی واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.
یکی از بهترین نمایش‌های سولو تاریخ فوتبال باشگاهی به نام گلر معروف سوئیسی سند خورد.
چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران به دنبال داشت. در این فیلم مردی جوان در ترافیک بزرگراه نیایش در حالی که یک قمه در دست داشت به سمت خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن یک زن بود رفت و با تهدید در خودرو را باز کرد و پس از سرقت گوشی تلفن وی با ورود به فضای سبز وسط بزرگراه ناپدید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ