در هفته‌ای که گذشت، جزئیات حکم صادرشده برای آزاده صمدی واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت. تصویری از آزاده صمدی با کلاهی بر سر در مراسم خاک‌سپاری یک کارگردان تئاتر موجب شد تا با عنوان «جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی از طریق در معرض انظار عمومی قراردادن وضعیت و حالت بی‌حجاب خود و نهایتا انتشاریافتن آن تصویر در فضای مجازی» برای او پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپنی‌ها ابزاری تولید کردند که جای منگنه استفاده می‌شود با این تفاوت که دیگر سوزن منگنه ندارد و نیازی به استفاده از فلز نیست!
ستاد حقوق بشر طی اعلامیه ای اعلام کرد: استفاده ابزاری از حقوق بشر به منظور افزایش فشار بر مللِ مستقل، از تبعات نگاه فردگرایانه به انسان و از چالش‌های مهم جهان امروز است.
سید حمید حسینی، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد: مردم باید در سرمایه‌گذاری، تجارت نفت و امور مربوط به نفت درگیر شده و از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند.
کارشناس مسائل منطقه گفت: ایران بعد از اخطارهای چندباره به عراق، قطعاً از هر ابزاری در قالب حق خود برای حفظ امنیت مرزهای مشترک با اقلیم شمال عراق و تأمین امنیت شهروندانش استفاده خواهد کرد.
دودکش چهارم برای زیبایی بیشتر به طراحی کشتی تایتانیک اضافه شده بود و به عنوان ابزاری برای تهویه نیز استفاده می شد.
بسیاری از نهادهای بین ‎المللی از جمله دیوان لاهه به ابزار سیاسی کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا تبدیل شده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: روز اروپا فرصتی است برای اندیشیدن در نتایج دهشتناک عملکرد برخی مدعیان اروپایی در استفاده ابزاری از ‎حقوق بشر است.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: سیاستمداران به جای استفاده ابزاری و تبلیغاتی از تلاش زحمتکشان متخصص در مترو و کشور باید به فکر تامین اعتبار برای ساخت واگن‌ها چه ملی و چه غیر ملی در داخل باشند.
بحرینی با بیان اینکه «استفاده ابزاری از حقوق بشر غیرقابل قبول است و آرمان مشترک حقوق بشر را به خطر می‌اندازد» هشدار داد: این رویکرد نه کمکی به حفظ و ارتقای حقوق بشر می‌کند و نه با واقعیت‌های میدانی و تاریخ و پیشینه فرهنگ و تمدن ایرانی سازگاری دارد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزاری نشست «اجلاسی برای دموکراسی» از سوی آمریکا را ابزاری برای سواستفاده از حقوق بشر دانست.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه فرانسه از رفتار دوگانه و استفاده ابزاری از حقوق بشر اجتناب کند،گفت: توسل به خشونت علیه اعتراضات نشانگر عدم التزام دولت فرانسه است.
گواهی سپرده نفت علاوه بر ویژگی‌هایی نظیر شفافیت در فروش نفت خام ایران و همچنین استفاده جهت وثیقه بانکی برای مشتریان خصوصی، یک ابزار بسیار مهم در جهت توسعه بازارهای مالی و همچنین توسعه ابزارهای مالی مرتبط با فروش نفت است.
پیشرفت‌ها در هوش مصنوعی یک لایه جدید وحشتناک را افزوده و به کلاهبرداران اجازه می‌دهد صدا را تنها با یک نمونه صوتی از چند جمله تکرار کنند. با استفاده از هوش مصنوعی مجموعه‌ای از ابزار‌های آنلاین ارزان قیمت می‌توانند یک فایل صوتی را به کپی یک صدا ترجمه کنند و به کلاهبرداران اجازه می‌دهند تا هر چیزی را که تایپ می‌کنند به صورت گفتار پخش شود.
وزیر امور خارجه گفت: قطعنامه کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند.
محققان در سال ۲۰۱۶ این کارگاه مومیایی‌سازی را در نزدیکی هرم سقاره کشف کردند. در این سایت بیش از ۱۰۰ ظرف شامل پیاله‌های سفارشی و کاسه‌های قرمز دیده می‌شود. برخی از این ظرف‌ها نوشته‌هایی دارند که توضیح می‌دهد از مواد داخل آن‌ها چگونه باید در فرایند مومیایی‌کردن استفاده کرد.
در روز‌های پنجشنبه و جمعه با قطع شدن اینترنت، برخی کسب و کار‌ها که به اینترنت سیار وابسته بودند، با دردسر‌هایی مواجه شدند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به تاکسی‌های اینترنتی اشاره کرد که قطعی اینترنت، هم کسب و کار آن‌ها را به دردسر انداخت و هم دانش‌آموزان و خانواده‌هایی که برای تردد قصد داشتند تا از این تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند، حسابی به مشکل برخوردند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بخش عمده زنانی که در رابطه با مواد مخدر زندانی شدند، در واقع وسیله و ابزار شدند تا موادمخدر را جابه‌جا کنند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: بخش عمده زنانی که در رابطه با مواد مخدر زندانی شدند، در واقع وسیله و ابزار شدند تا موادمخدر را جابه‌جا کنند.
دانشمندان روش‌هایی را برای استفاده از دی ان ای به‌عنوان ابزاری برای بازیابی و دستکاری داده‌های نوشته شده شناسایی کرده و با موفقیت آزمایش کرده‌اند.
ند پرایس گفت: وقتی نوبت به مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران می‌رسد، از تمامی ابزار‌ها استفاده خواهیم کرد.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: در دولت سیزدهم مثل دولت‌های قبل نگاه ابزاری و کوتاه مدت به بورس نداریم و استفاده ابزاری دولت‌های قبل از بورس، آسیب‌های زیادی را به مردم و کلیت بازار زد.
محمد فاضلی نوشت: برخی فکر می‌کنند راه‌حل مثل ابزاری گمشده در یک جعبه‌ابزار است که کسی هنوز آنرا نیافته یا به فکرش نرسیده است از آن استفاده کند.
سهم ۳۰ درصدی دولت در قیمت خودروهای مونتاژی
یک نماینده پیشین مجلس گفت: تبدیل مسئله حجاب به یک ابزار و وسلیه سیاسی کار درستی نیست و جاذبه هم ندارد. حال ممکن است مدتی افرادی از این ابزار تبعیت و همراهی کنند و یا به نفع خودشان استفاده کنند اما صحیح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ