دانشمندان چینی به تازگی ماسکی طراحی کرده اند که می‌تواند ابتلا به کووید-۱۹ و آنفولانزا را در عرض ده دقیقه تشخیص دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماسک گفته است که تمام عواید حاصل از این مبارزه صرف امور خیریه برای کهنه‌سربازان خواهد شد!
شبکه اجتماعی«ایکس» (توئیتر سابق) هزینه های حقوقی و شکایت افرادی را که به دلیل پست یا لایک کردن محتوایی خاص در این پلتفرم با رفتاری ناعادلانه از سوی کارفرمایشان روبرو شده اند، می پردازد.
ایلان ماسک و لیندا یاکارینو مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر از یک لوگوی جدید برای این پلتفرم رونمایی کردند که شامل یک Xسفید رنگ با پس زمینه سیاه است.
میلیاردر آمریکاییِ مالک شرکت توییتر می‌گوید که آمریکا با تامین بمب خوشه‌ای برای اوکراین، خودش را «به خفت کشاند»!
شرکت متا اخیراً رقیب خود برای توییتر با نام Threads را راه‌اندازی کرد و در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. تمام این مسائل باعث شد تا وکیل ایلان ماسک با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کند.
ایلان ماسک، بعد از دعوت مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک به مبارزه در قفس، این مبارزه را جدی گرفته و با استخدام یک مربی حرفه‌ای در حال تلاش و تمرین است.
محققان دانشگاه هنگ کنگ یک سیستم تولیدکننده بو برای محیط های واقعیت مجازی ابداع کرده اند که روی صورت قرار می گیرد با کمک یک محرک بوهای مختلفی را ایجاد می کند.
آووکادو یکی از مرطوب‌کننده‌ترین و احیاکننده‌ترین ترکیبات طبیعی را در خود دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت یک ماسک صورت خانگی باشد.
این ماسک از طیف متفاوتی از طول موج‌های نور استفاده می‌کنند تا به پوست نفوذ کند و در سطح مولکولی آن تغییراتی به وجود آورد. ماسک ال ای‌دی پوستی شفاف‌تر و صاف‌تر را نوید می‌دهد.
چلسی در یک دیدار پرانتقاد دیگر، در استادیوم خانگی خود با 2 گل برابر برنتفورد تن به شکست داد تا روزهای بحرانی آبی های لندن ادامه داشته باشد.
ایلان ماسک با گذشت نزدیک به شش ماه از زمان تصاحب توییتر، در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که روی یک کاناپه در طبقه هفتم کتابخانه شرکتی که به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده و توسط سگش اداره می‌شود، می‌خوابد.
ایلان ماسک بر این باور است که ابرموشک استارشیپ او در عرض چند هفته مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و او وعده نمایشی هیجان انگیز را داده است.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
راشاتودی اعلام کرد طی چند روز اخیر ایلان ماسک ۲۰۰ نفر از مدیران رده بالا و کارمندان توئیتر را اخراج کرده است.
از زمانی که ایلان ماسک، توییتر را در اکتبر گذشته به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، تغییراتی را در این شرکت شبکه اجتماعی آغاز کرده که شامل طرح اشتراک جدید برای "توییتر بلو" است.
یحیی گل‌محمدی امروز درحالی که بازیکنان اصلی در ورزشگاه کاظمی ریکاوری می‌کردند به ورزشگاه تهرانسر رفت تا عملکرد دیگر شاگردانش را زیر نظر بگیرد. استایل خاص او و ماسکی که بر صورت داشت سوژه عکاس پرسپولیسی‌ها شد.
چندی قبل زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش شکایت کرد و گفت: در حال عبور از خیابان بودم که ناگهان مردی به طرفم آمد. او کلاه ورزشی به سر و ماسکی به صورت داشت. کنارم ایستاد و خیلی خونسرد در حالی که چاقویی روی پهلویم قرار داد از من خواست تلفن همراهم را در اختیارش قرار دهم. من که از ترس نمی‌توانستم حتی فریاد بزنم، گوشی را به او دادم و بلافاصله به سمت شمشاد‌ها رفت و بعد هم ناپدید شد.
طبق گزارشی جدید اطلاعات ۴۰۰ میلیون کاربر توئیتر برای فروش در وب تاریک عرضه شده است. هکر فروشنده اطلاعات پیشنهاد کرده ایلان ماسک اطلاعات را بخرد تا از جریمه اتحادیه اروپا اجتناب کند.
یک استارت آپ ماسکی ابداع کرده که با کمک چند حسگر حرکات چشم فرد هنگام خواب را ردیابی و اطلاعاتی درباره مدت زمان مرحله REM برای هر کاربر در خانه و به سادگی فراهم می کند.
هواداران کره جنوبی برای همراهی و هم‌دردی با سون هیونگ مین، ستاره این تیم، از ماسکی مشابه او استفاده کردند.
تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آن‌ها را تائید می‌کرد. اما تیک آبی اکنون به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شده است تا همزمان با خروج آگهی دهندگان از توییتر، به افزایش درآمد این شرکت شبکه اجتماعی کمک کند.
ماسکی که کووید را از آنفلوآنزا تشخیص می‌دهد
محققان ماسکی ابداع کرده اند که در ۱۰ دقیقه ویروس کرونا را ردیابی می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ