ایلان ماسک و لیندا یاکارینو مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر از یک لوگوی جدید برای این پلتفرم رونمایی کردند که شامل یک Xسفید رنگ با پس زمینه سیاه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه گالاتاسرای امشب حکیم زیاش را رسما به عنوان خرید جدید خود معرفی کرد.
به عنوان بخشی از تغییر برند توئیتر به ایکس، این شرکت با برگزاری یک حراجی تمام اشیایی که یادآور تصویر پرنده آبی و نشان این پلتفرم اجتماعی هستند را می فروشد.
الکس اکسلید چمبرلین، بازیکن سابق لیورپول، به عنوان خرید جدید بشیکتاش ترکیه معرفی شد.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
باشگاه آژاکس اعلام کرد الکس کروس، مدیر سابق آلکمار، را به عنوان مدیر عامل این باشگاه منصوب کرده است. او جانشین ادوین فن‌درسار شده است.
«استیو سوزی» مدیر ارتباطات برند، گفت: «بیش از ۱۵ سال طول کشید تا این میزان سهام در سراسر جهان به دست آید، بنابراین از دست دادن توییتر به عنوان یک نام تجاری، ضربه مالی قابل توجهی خواهد بود.»
شرکت اسپیس ایکس بیست و هشتمین ماموریت ارسال محموله به ایستگاه فضایی بین المللی برای ناسا را انجام داد. این ماموریت به دلیل وضعیت آب و هوا ۲ روز به تاخیر افتاده بود.
ریانه برناوی و علی القرنی، نخستین فضانورد زن سعودی و دومین فضانورد مرد عربستان سعودی وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند. ریانه برناوی که به عنوان اولین زن عربستان سعودی به فضا رفته بسیار تلاش کرد تا در ایستگاه فضایی نیز حجاب خود را حفظ کند. درحالی که سه فضانورد دیگر هنگام استقبال در آغوش دیگر فضانوردان قرار گرفتند، ریانه از انجام این کار امتناع کرد و بار‌ها کلاهی که برای پوشاندن موهایش استفاده کرده را جابجا کرد. برناوی و القرنی روز دوشنبه با یک موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس عازم ایستگاه بین‌المللی فضایی شدند. آن‌ها و دیگر همراهانشان به سلطان النیادی فضانورد اماراتی خواهند پیوست که هم‌اکنون برای یک ماموریت شش ماهه در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد.
مستند «من یک دختر هستم، من یک پسر هستم» به عنوان برترین اثر ویدیویی «ایپس» معرفی شد.
باشگاه النصر عربستان که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد همبازی سابق او در منچستریونایتد، الکس تلس، را به عنوان گزینه اصلی خود در نقل و انتقالات تابستانی انتخاب کرده است.
سر الکس فرگوسن، 15 سال پیش به قدری از رئال مادرید عصبانی بود که مثل یک هوادار بارسلونا این باشگاه را متعلق به ژنرال فرانکو عنوان کرد.
شرکت اسپیس ایکس هفته آینده اولین آزمایش پرواز مداری استارشیپ را انجام خواهد داد تا میزان آمادگی آن مشخص شود.
سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر برای اولین بار به عنوان یک سرمربی در تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس وارد شدند.
اسپیس ایکس این سرویس را به عنوان ارائه «اینترنت نامحدود با سرعت بالا و تأخیر کم براساس نیاز در سراسر جهان» توصیف کرده است.
یک کپسول دراگون متعلق به شرکت اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال شد.
ایکر کاسیاس همبازی سابق جرارد پیکه در تیم ملی اسپانیا در گفت‌وگویی، از جرارد پیکه به عنوان یک «فرد احمق و خرفت» یاد کرد.
سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، به یورگن کلوپ به خاطر رسیدن به رکورد 1000 بازی به عنوان سرمربی تبریک گفت.
دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد، می‌گوید سر الکس فرگوسن از او خواسته بود منصوب شدنش به عنوان سرمربی شیاطین سرخ را مخفی نگه دارد.
جلال رشیدی کوچی گفت: امروز سمند ال ایکس ساده که معمولی‌ترین خودرو تولیدی بعد از پراید در ایران به شمار می‌آید، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳۲ میلیون تومان بوده و امروز ۳۷۵ میلون تومان است. این بدان معنا است که وقتی من در دانشگاه صحبت می‌کنم جوان معترضی عنوان می‌کند آقای نماینده مجلس اگر پس از دوران تحصیلم به سرکار بروم و ماهی ۲۰ میلیون تومان هم حقوق دریافت کنم که دریافت نخواهم کرد بعد از ۲ سال کار کردن تازه می‌توانم یک سمند ساده در کشور خریداری کنم.
جلال رشیدی کوچی گفت: امروز سمند ال ایکس ساده که معمولی‌ترین خودرو تولیدی بعد از پراید در ایران به شمار می‌آید، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳۲ میلیون تومان بوده و امروز ۳۷۵ میلون تومان است. این بدان معنا است که وقتی من در دانشگاه صحبت می‌کنم جوان معترضی عنوان می‌کند آقای نماینده مجلس اگر پس از دوران تحصیلم به سرکار بروم و ماهی ۲۰ میلیون تومان هم حقوق دریافت کنم که دریافت نخواهم کرد بعد از ۲ سال کار کردن تازه می‌توانم یک سمند ساده در کشور خریداری کنم.
ایکر کاسیاس معتقد است کریستیانو رونالدو هنوز چیز‌های زیادی در چنته دارد و این‌طور نیست که او برای میهمانی به قطر آمده باشد.
پل اینس، ستاره سابق فوتبال انگلیس، تردیدی ندارد که لیورپول این فصل هم مدعی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.
همه در انتظار رزرو بلیت نوری به مقصد تهران هستند تا این سرمربی به زودی کار خود را به عنوان سرمربی جدید استقلال آغاز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ