برخورد یک دستگاه کامیون به چندین خودور در غرب کنیا، دست کم ۵۱ نفر را به کام مرگ کشاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: قطعاً خشم مقدس ده‌ها میلیون مسلمان معتقد دنیا، آثاری به مراتب زیان بارتر از پاداش خون‌آلود صهیونیزم جهانی برای پادشاهی منحط سوئد به‌جا خواهد گذاشت.
انحراف یک کامیون تصویری عجیب از برخورد چندین کامیون را به همراه داشت. منبع: خبرفوری
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد انحراف چشمگیر برخی از بانک‌های خصوصی در تسهیلات‌دهی نسبت به سپرده در برخی از استان‌ها توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد انحراف چشمگیر برخی بانک‌های خصوصی در نسبت تسهیلات به سپرده در استان‌ها توضیحاتی ارائه کرد.
خودرو سمند از سمت ارومیه به سلماس در گردنه قوشچی در حال حرکت بود که بر اثر انحراف به چپ با کامیون کمپرسی برخورد کرده است.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که نفوذ گسترده آمریکا در اتحادیه عرب باعث انحراف این اتحادیه از مسیر اصلی خود شده و کشورهای عربی باید برای اصلاح آن اقدام کنند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: انحراف اتوبوس در ۷۰ کیلومتری محور شهربابک به انار ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: این حادثه ۳۰ مصدوم بر جای گذاشته است.
انحراف یک دستگاه اتوبوس از جاده و سقوط در گودالی در بنگلادش، دست کم ۱۹ کشته برجای گذاشت.
کارشناس حوزه جمعیت ضمن هشدار درباره انحراف از سیاست‌های افزایش جمعیت گفت: فرصت بازسازی هرم سنی جمعیت در حال از بین رفتن است.
خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ هواپیمایی آتا که قرار بود روز گذشته و در ساعت ۲۰ از مبدا نجف به مقصد مشهد حرکت کند، بعد از دریافت خطای تایر (نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما) و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.
دولت مجوز واگذاری بنگاه‌های دولتی مشمول گروه‌های یک و دو موضوع ماده ۲ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کرده است. این در حالی است که در جدول ۴ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، منابع حاصل از واگذاری شرکت‌های دولتی و در جدول ۱۳ لایحه نیز، مصارف وجوه حاصل از واگذاری آمده است.
نیشابور ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: انحراف به چپ یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده نیشابور به سبزوار ۲ مسافر مصدوم بر جای گذاشت.
مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی از انحراف اتوبوس و تصادف با گاردریل در شیروان با ۲۵ سرنشین خبر داد.
سالاری گفت: هوشمندسازی در حوزه زنجیره انتقال و توزیع سوخت اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا شکاف های قیمتی با کشور های همجوار بالا است که زمینه قاچاق را فراهم می‌کند و انحراف در مصرف به وجود می‌آورد.
نایب رئیس اتحادیه سراسری مرغ تخم‎ گذار گفت: در حال حاضر انجمن‎ ها و اتحادیه‎ های بسیاری در حوزه کشاورزی و دام و طیور فعالیت دارد. راه اندازی انجمنی جدید منجر به تداخل امور با یکدیگر می شود.
در حادثه انحراف اتوبوس در جاده سبزوار به نیشابور ۲۵ مسافر اتوبوس دچار حادثه و مصدوم شدند.
شیراز - جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: نیروهای جان برکف انتظامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و دشمنان بدانند جوسازی‌های آن‌ها لحظه‌ای پلیس را از مسیر اقتدار منحرف نمی‌کند.
محرومیت دریاچه هامون از حقابه‌اش با انحراف دوباره هیرمند از مسیر طبیعی! / معاون رئیس جمهور: خلف وعده افغانستان را از طریق سازمان‌های بین المللی پیگیری می‌‎کنیم
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه لایحه اخیر دولت زمینه انحراف از اصل موضوع شفافیت را فراهم می‌آورد، گفت: لازم است مجلس بر اجرای قانون شفافیت تسهیلات بانکی پافشاری کند.
مشهد ـ قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حرکت کند در مسیر انقلاب خود یک انحراف است و باید این مسیر پویا و فعال باشد.
شیراز- رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: برخی از بانک‌ها ۶٠ هزار میلیارد تومان انحراف منابع داشته اند.
فیلمی از لحظه انحراف و واژگونی یک کامیون باری در جنوب ژاپن را مشاهده می‌کنید.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر حادثه انحراف اتوبوس مسافربری در محور تربت حیدریه، ۲۷ نفر مجروح شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ