اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ زنی که بعد از درگیری با شوهرش به طرز مرموزی جان باخته است با انتقال جسد به پزشکی قانونی آغاز شده است. این در حالی است که یکی از فرضیه‌ها خودکشی و دیگری همسرکشی است.
در تصادفی دلخراش هفت هوادار تیم محبوب کورینتیانس جان خود را از دست دادند.
«لولیتا» ۲۲۶۷ کیلوگرم وزن داشت و در یک مخزن آب به اندازه‌های ۲۴ و ۱۱ متر با عمق شش متر نگهداری می‌شد.
عصر چهارشنبه بیست و پنجم مرداد سقوط مرگبار مرد جوانی از پنجره طبقه چهارم خانه‌ای در غرب تهران به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد.
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع ۸۰ متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.
طبق بررسی‌های صورت گرفته پس از وقوع تصادف و گفتگو با راننده خودرو، دریافتیم علت اصلی منحرف شدن از جاده و در نهایت واژگونی خودرو، سلفی گرفتن راننده بوده که منجر به از دست دادن جان فرزند ۱۶ ساله‌اش شده است.
کارآگاهان در تحقیقات اولیه از همسر و پسر بزرگ قربانی شلیک مرگ دریافتند که پدر خانواده هنگام خروج از باغ خانوادگی که همراه پسر بزرگش بوده است، هدف شلیک ۲ مرد ناشناس که ترک موتورسیکلت نشسته بودند قرار گرفته است.
دست کم ۱۶ نفر بر اثر نشت گاز در یک کمپ مسکونی غیررسمی در حومه ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی کشته شدند.
وزارت نیرو در تامین برق مورد نیاز کشور نه تنها از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده نکرده که به دلیل شرایط خاص تحریمی کشور، مصرف مازوت در حال افزایش است و طبق اعلام مرکز اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از ۱۶ نیروگاه کشور، ۱۴ نیروگاه مصرف مازوت دارند.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افزایش ٣٠ درصدی مرگ درپی مصرف الکل در سال ١۴٠١ خبرداد و گفت: در سال ١۴٠١ متاسفانه ۶۴۴ نفر درپی مصرف الکل جان خود را از دست دادند.
خطر مرگ و میر ناشی از کم خوابی در افرادی که فعالیت بدنی کمتری داشتند، ۱۶ درصد و و خطر مرگ ناشی از خواب بیش از حد در این افراد، ۳۷ درصد بیشتر بود.
ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه روز ۱۳ اسفندماه در خیابان گلستان تهران انفجاری در یک ساختمان در محدوده کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر رخ می‌دهد.
این پاپیروس که حدود ۱۶ متر طول دارد و حاوی بخش‌هایی از کتاب مردگان است، ماه گذشته در مصر کشف شد.
دختری ۱۶ ساله پس از بازگشت از کلاس کنکور به خانه ناگهان جانش را از دست داد و حالا والدینش از ۴ همکلاسی دخترشان و مسئولان آموزشگاه به اتهام قتل شکایت کرده‌اند.
ابدالی با بیان اینکه کوشکی هنگام مرگ ۱۶ ساله بود، تصریح کرد: بر اساس معاینات صورت گرفته علت مرگ این یوزپلنگ آسیایی کهولت سن اعلام شده و ابتلا به بیماری خاصی گزارش نشده است.
احمد طباطبایی عضو کمیته علمی مقابله با کرونا گفت: قبلا که ابتلا به سایر سویه‌های کرونا وجود داشت، ادعا می‌شد هر فرد مبتلا می‌تواند تا سه نفر را مبتلا کند، اما اکنون در مورد امیکرون و این زیرسویه‌های جدید ادعا بر این است که هر یک فرد مبتلا می‌تواند ۱۵ تا ۱۶ نفر را به کرونا مبتلا کند و این افزایش شیوع طبیعتا تعداد موارد بستری و مرگ و میر را افزایش می‌دهد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ معمای قتل مرموز خیابانی/ جنایت ناخواسته در مستی/ دختری در چنگ تبهکاران هوسران!/ درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی/ مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی/ پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان/ ماجرای زردچوبه‌های ماسه ای!/ سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی
در حادثه جاده‌ای در شمال شرقی ایالت سیکیم در هندوستان، دست کم ۱۶ سرباز کشته شدند.
در جشن صعود فرانسه به فینال جام‌جهانی 2022 قطر، یک پسربچه 14 ساله کشته شد و 250 نفر در این کشور دستگیر شدند.
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به آیات ۱۶ و ۱۷ سوره مبارکه اعلی خاطرنشان کرد: در این شرایط، مستکبران عالم باور داشتند که اگرچه حکومت اسلامی بر سر کار است، اما زمان زیادی لازم است تا اندیشه‌های استکباری از دل و ذهن مردم رخت ببندد و گفتمان حقیقی اسلام ناب حاکم شود و بر همین اساس، توطئه‌های بسیاری را به کار بستند تا دولت موقت و نظام را سرنگون کنند و سپس جنگ همه‌جانبه‌ای بر این ملت تحمیل کردند تا کار را یکسره کنند.
پژوهشگر حوزه آب و محیط زیست گفت: در مطالعات نقش عوامل اقلیمی بین ۱۶ تا ۳۵ درصد و نقش عامل انسانی بین ۶۵ تا ۸۴ درصد ذکر شده است. بر اساس مطالعاتی که از روی پردازش تصویر نقشه‌های هوایی توسط دانشگاه تربیت مدرس در سال ۱۳۹۸ انجام شد، سطح زیرکشت در حوضه آبریز دریاچه ارومیه در طی ۳۰ سال گذشته از ۳۰۰ هزار هکتار به ۶۰۵ هزار هکتار رسیده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت قاتل فراری در خیابان شریعتی/ ماجرای وحشتناک خون بها/ دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!/ مرگ ۱۶ مسافر در برخورد مینی بوس و کامیون/ پایان ۴ ماه زندگی مخفیانه شوهر قاتل/ دستبرد به صندوق عقب بدون تخریب!/ میلیاردی که برای هیجان سرقت می‌کرد
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ