رشیدی می‌گوید: این مطالب را عرض کردم که صادقانه بگویم هیچ برخوردی با ایشان انجام نگرفته است. مستنداتی که تا به امروز پزشکی قانونی به ما ارائه داده است، مشخص شده که هیچ برخورد فیزیکی یا ضرب و شتمی روی ایشان انجام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت باشگاه استقلال تایید کرد که یکی از اعضای کمیته فنی این باشگاه به دنبال سرمربیگری و یک عضو دیگر دنبال سرپرستی بوده است!
پیشکسوت تیم استقلال از حضور در کمیته فنی این باشگاه انصراف می‌هد.
سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال مدعی شد فصل گذشته ریکاردو ساپینتو مدیر عامل را به سر تمرین راه نداد!
کاظم اولیایی می‌گوید اگر استقلال بتواند دفاع درست و منطقی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان عضو کمیته اجرایی کافا انتخاب شد.
قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی از اعضای ائتلاف برای حفاظت از میراث فرهنگی آسیا درخواست کرد در کنار «سفیران جوان» و «تشکل‌های مردم نهاد»؛ کمیته رؤسای موزه‌های ملی کشورهای عضو تشکیل شود.
این عضو کمیته حقیقت‌یاب بررسی علل مسمومیت دانش آموزان گفت که اگر وضعیت به همین روال ادامه پیدا کند گزارش کمیته تا دو هفته دیگر هم آماده نمی‌شود، چون هنوز سرنخ‌های اصلی به دست نیامده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال از دعوت حسین خبیری به کمیته اخلاق خبر داد.
احضار عضو هیات‌مدیره پرسپولیس به کمیته اخلاق فدراسیون
علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال، معتقد است محاسبه دقیق وقت‌های اضافه می‌تواند از وقت‌کشی بازیکنان جلوگیری کند.
عضو کمیته فنی فدراسیون تیراندازی با انتقاد از رفتار برخی افراد گفت: برخی فراموش می کنند که در تیم ملی سرباز هستند.
در فاصله 48 ساعت تا آغاز دربی در استادیوم آزادی هنوز داور آن مشخص نشده است!
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خود وزارت کشور یک طرف ماجرا است و نمی‌تواند بانی تشکیل کمیته حقیقت‌یاب باشد، البته می‌تواند عضو باشد که قطعا عضو است و حضور دارد اما کار باید دست یک نهاد ترجیحاً غیردولتی باشد. برای مثال پیشنهاد من این است که سازمان تبلیغات اسلامی کمیته حقیقت‌یاب تشکیل دهد.
علی خسروی از اعضای کمیته داوران از قضاوت علیرضا فغانی در جام جهانی 2022 دفاع کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب با حضور نمایندگان تام الاختیار دولت، مجلس و قوه قضائیه و نماینده‌ای از نهادهای مردمی برای بررسی اتفاقات، اغتشاشات و آشوب‌های هفته‌های اخیر کشور خبر داد.
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از دستور ویژه رئیس جمهور برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای حوادث اخیر زاهدان خبر داد و گفت: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کرد که حساب مردم استان از گروه‌های تروریستی و آشوبگران جداست.
عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس گفت: بنده اعلام کردم که باتوجه به اینکه ایشان به خاطر عمل جراحی که سال ۸۶ در بیمارستان میلاد روی مغزشان انجام شده، مصرف دارو داشته‌اند، گفتم که احتمالا دلیل خونریزی مصرف این دارو‌ها بوده است. این نظر خودم بود نه پزشکی قانونی. چراکه من جایی خواندم و از پزشکان هم سوال پرسیدم که گفتند، می‌تواند به این علت باشد. من نه تایید کردم و نه رد کردم.
حسین رضازاده با حکم سرپرست فدراسیون وزنه برداری به عنوان مشاور عالی و عضو کمیته فنی منصوب شد.
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال مدعی شد که تأیید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون قطعی نیست.
سه عضو مجمع کمیته المپیک بازنشسته شدند
حضور یک عضو کمیته بدوی انتخابات فوتبال در جلساتی که در دفاتر شخصی نامزدها برگزار می شود، نمی‌تواند معنا و مفهومی غیر از جانبداری و نقض بی طرفی این کمیته داشته باشد و رای صادره در مورد صلاحیت آن فرد را مخدوش می‌کند
داور بین المللی والیبال ساحلی ایران به عضویت کمیته ساحلی قاره کهن در آمد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی و یکمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس اعلام کرد: تا پایان سال گذشته در مجموع 29 مدرسه با عنوان "کیمیای دانش" در مناطق کمتربرخوردار کشور احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ