سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال مدعی شد فصل گذشته ریکاردو ساپینتو مدیر عامل را به سر تمرین راه نداد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره انجمن ژنتیک پزشکی ایران گفت: وزارت بهداشت در تصمیم‌گیری برای توقف غربالگری جنین هیچ مشورتی با انجمن ژنتیک پزشکی ایران نداشته و این انجمن به زودی در نامه‌ای رسمی به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و خواستار ارزیابی مجدد آن خواهد شد.
علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری گفت: متن این تذکر به امضای ۹ نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات‌رئیسه شورا خواهد شد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند سرقت احشام در دامغان خبر داد و گفت: پنج عضو این باند دستگیر و به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به خبر حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در حد خودمان مدارک و مستنداتی را برای کسب مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده‌ایم.
عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد داوری ها در چند بازی اخیر علیه آن ها بوده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی بعدازظهر روز چهارشنبه یا پنجشنبه باید به اتاق ماریتورینگ معاونت حمل و نقل می‌رفت و معاونت‌ها و شهرداران را به خط می‌کرد تا آن فاجعه نصف شب اتفاق نیافتد.
عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه سال ۸۹ یا ۹۰ بود که من به وکالت از آقای خاتمی و چند مسئول دیگر از روزنامه کیهان شکایت کردم، چون نسبت‌های ناروایی داده بودند؛ مرتب هم پیگیری کردیم و اخیرا دیدم به دلیل مرور زمان برای آن «منع تعقیب» زده اند. گفتم من که پرونده را نگه نداشته ام، دادستان پرونده را نگه داشته است؛ گفت در هر صورت قانون می‌گوید اگر این مدت پرونده منجر به رأی نشد، «مشمول مرور زمان» است، گفت: ما از اول می‌دانستیم که بعضی نشریات از جمله کیهان مصونیت قضایی دارند، ولی شکایت ما از آن‌ها شوخی بود؛ می‌دانستیم رسیدگی نمی‌شود و بنا هم نبود رسیدگی شود. بعد از هشت سال گفتند، چون در این مدت رسیدگی نشده دیگر امکان رسیدگی وجود ندارد؛ اعتراض هم کردیم و اعتراض ما رد شد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اعتراض هواداران به انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: این بازیکنان پول های آنچنانی می‌گیرند اما در زمین قدم می زنند!
انس حقانی عضو ارشد طالبان در واکنش به اظهارات شاهزاده هری از خاندان سلطنتی انگلیس که گفته بود در دوران خدمت در افغانستان، "۲۵ افغان را مثل مهره‌های شطرنج از زمین بازی حذف کرده است"، گفت: آن‌هایی که شما کشتید انسان بودند و خانواده داشتند.
آیت‌الله حیدری گفت: اعتراض این شخص نسبت به اعدام اغتشاشگری که باعث ارعاب مردم و جرح یک بسیجی شده بود، از روی عدم آگاهی وی نسبت به فقه اسلام است یا از جای دیگری نشات می گیرد؟
احمد خاتمی عضو فق‌های شورای نگهبان گفت: آنچه در حال حاضر در صحنه می‌گذرد آدم کشی، پلیس کشی، بسیجی کشی، سوزاندن مسجد، سوزاندن قرآن، چادر از سر زن مسلمان کشیدن، ایجاد رعب برای متدینین و ... است. نام این اغتشاش است و این خیانت است که اغتشاش را اعتراض بنامند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعتراض روی چشم مسئولان جا دارد، اما در تجمعات نباید از سلاح استفاده شود و مبانی اسلام هم باید مورد توجه قرار گیرد.
ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: در مشهد ۶ گیمر دستگیر شدند. این افراد در حین انجام کارهای خشن دستگیر شدند. این جوانان اعتراف کردند که ما آمدیم بازی‌های خشن را در فضای حقیقی اجرا کنیم.
ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: در مشهد ۶ گیمر دستگیر شدند. این افراد در حین انجام کارهای خشن دستگیر شدند. این جوانان اعتراف کردند که ما آمدیم بازی‌های خشن را در فضای حقیقی اجرا کنیم.
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه « اعتراض نشان دهنده بیداری، بصیرت، هوشمندی و نظارت مردم بر مسئولان و کارگزارن نظام است» گفت: اعتراض یک فرصت و نه یک تهدید است و ما این را غنیمت و نه بلا می دانیم.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آنها در تابستان امسال و برای انتخاب سرمربی، به سراغ امیر قلعه‌نویی نیز رفته‌اند.
تصمیمی که سرمربی تیم فوتبال استقلال گرفته است به مذاق برخی مسئولان این باشگاه خوش نیامده و به آن اعتراض کرده اند.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: ملت ایران هم گزینه نظامی آمریکا را نامعتبر کرده و هم به اعتراف خودشان فشار حداکثری را به شکست کشانده است.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: دولت موظف است فضای گفتمان و بیان اعتراض منطقی ر ا آماده کند تا زمینه توطئه دشمن در کشور خنثی شود.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما معتقد هستیم که باید در کشور بستر اعتراض فراهم شود و مردم در چهارچوب قانون بتوانند نظرات موافق و مخالف خود را در خصوص روش‌های اجرایی و مسائل مطرح کنند اما مطالبه مردمی با اغتشاش تفاوت دارد.
در پی دور جدید حملات نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک‌های تجزیه طلب در شمال عراق، یک عضو ارشد گروهک تروریستی «کومله» در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز از تلفات و خسارات خبر داد.
یکی از اعضای کم سن و سال طالبان اعتراف کرد که تعداد زیادی را در کابل ترور کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زوج جوان جاعل نسخه‌های پزشکی بودند/ ۱۱ عضو باند کلاهبرداری پای میز محاکمه/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ اعتراف به قتل مادر پس از ۳ ماه/ کلاهبرداری با تبلیغ تور‌های زیارتی جعلی/ سزقت النگو‌های زن مسافر از سوی راننده/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم
سهامداران حقیقی در روزهایی که بازار سرمایه در حال یک اصلاح قیمتی است، باید بیشتر مراقب معاملات خود باشند تا ضرر کمتری متحمل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ