دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان ایران اسلامی دشمنی خود با این مردم شریف را کنار نگذاشته‌اند بلکه نوع دشمنی تغییر کرده و امروز عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد، میدان مبارزه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در نشست مطبوعاتی خود در ونزوئلا با اشاره به روابط میان تهران و کاراکاس آن را راهبردی توصیف کرد و برخورداری از منافع، نگاه و دشمن مشترک را دلیل این روابط دانست.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های گوناگونی به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است و در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
سردار فدوی اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا که برای گفتن یک کلمه ساعت‌ها تمرین می‌کرد در مورد حوادث ایران بلافاصله موضع‌گیری و اظهار نظر صریح داشت و دشمنی خود را بی‌پرده بیان می‌کرد برای اینکه به سقوط جمهوری اسلامی برابر محاسبات خود ایمان داشت، اما متوجه شدند که قدرت آن‌ها با جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و با تعداد اندکی از رزمندگان توانستیم نقشه شوم آن‌ها را نقش برآب کنیم.
فرمانده فراجا گفت:‌ عصبانیت دشمنان و اقدامات سراسیمه آن‌ها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که راه خود را درست پیموده‌ایم.
آبادان- نماینده مردم آبادان گفت: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی، پروژه دشمن برای جدا کردن مردم از نظام را به شکست کشاند و شکستی برای خود دشمنان نظام بود.
رئیس جمهور گفت: مردم مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و دشمن هم پیام این حضور حماسی را دریافت کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان تلاش‌ فراوانی کردند تا مردم ایران را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین کنند اما ملت با حضور گسترده خود این بار هم نقشه آنان را نقش بر آب کردند.
ر نامه حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای به مقام معظم رهبری آمده است: در جریان حوادث اخیر تعدادی از افراد به ویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن مرتکب رفتارهای نادرست و جرائمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش گردیدند و اکنون تعداد قابل توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب و ضد مردمی با اظهار پشیمانی و ندامت تقاضای بخشش دارند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما با مقاومت خود در برابر فتنه‌های دشمن آماده و آبدیده شده ایم و به فضل الهی انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه در سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند، به میدان بیاورند.
آشوب‌های اخیر و اغتشاشات در کشور را شاید بتوان یکی از فتنه‌های بزرگ طراحی شده در دستگاه‌ های اطلاعاتی متخاصم برشمرد که منجر به آن شد تا سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان هر آنچه طی سال‌های اخیر برای توسعه شبکه خود برای ایجاد ناامنی در کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند را به میدان بیاورند.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ما به ویژه آمریکا به کمتر از اختلافات قومی، جنگ داخلی و نابودی امکانات دفاعی و نظامی ما راضی نیستند، تاکید کرد: باید طوری با وحدت عمل کنیم که دشمن به اهداف شوم خود نرسد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند بلکه با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند بلکه با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده اند.
پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمنان خدا، دشمنان احمد بن موسی(ع)، دشمنان علی بن موسی (ع) و دشمنان اهل بیت (ع) دشمنان ملت ایران هستند، گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.
بجنورد- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دشمن روز به روز مواضع خود را از دست داده و مناطقی همچون عراق، سوریه و افغانستان از اختیار آمریکا خارج شده است و به زودی در فلسطین نیز شکست خواهند خورد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز با تهدیدات ترکیبی در زمینه‌های مختلفی همچون مواجه هستیم که همزمان توسط دشمنان علیه ما بروز می‌کند و باید خود را برای چنین صحنه و تقابلی آماده کنیم.
سعیدی با بیان اینکه دشمنان همیشه خودشان علنی به صحنه نمی آیند و افراد دیگری را به میدان می فرستند، گفت: مشاهده کردیم که در آشوب های اخیر نوجوانان محدودی به میدان فرستادند و خود پشت پرده بودند.
دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان ایران اسلامی دشمنی خود با این مردم شریف را کنار نگذاشته‌اند بلکه نوع دشمنی تغییر کرده و امروز عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد، میدان مبارزه جهان استکباری با ایران اسلامی است.
دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه باید از همه فرصت‌ها برای اعلام حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره برد، گفت: امیدواریم رییس جمهور محترم از این فرصت برای دفاع از حقوق مردم مسلمان ایران استفاده نمایند؛ ایشان سخنگوی ملتی است که هرگز بر سر عزت خود معامله نخواهد کرد و در مقابل جهان سلطه سر فرو نخواهد آورد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تولید رادارهای بومی و هزاران دستاورد ارزشمند دفاعی در سال‌های تحریم و دشمنی آشکار و پنهان دشمنان اسلام، خود گواه کارآمدی نیروی پدافند هوایی ارتش است.
فرمانده کل سپاه گفت: اینکه دشمن از خطوط مقدم خود که در اعماق ذهن و جغرافیای بشری ایجاد کرده بود در حال عقب نشینی است، یک حقیقت است. باید باور کنیم که بین ما و دشمنان ما یک حالت جزر و مد است. هر گاه که ما مد می‌کنیم، دشمن به حالت جزر عقب نشینی می‌کند. این مساله دائمی و همیشگی بوده و در همه عرصه‌های انقلاب جاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ