رئیس جمهور در نشست مطبوعاتی خود در ونزوئلا با اشاره به روابط میان تهران و کاراکاس آن را راهبردی توصیف کرد و برخورداری از منافع، نگاه و دشمن مشترک را دلیل این روابط دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود در جنگ‌های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای هستند.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه فرهنگ عاشورا، فرهنگ آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم است، گفت: دشمنان تمامی توان خود را به کار بسته‌اند تا این فرهنگ را از بین ببرند.
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان این‌که «شرف اجازه نمی‌دهد یک فعال اقتصادی اقداماتی کند که بازار کشور مختل شود»، گفت:دشمنان ایران اگر شرف داشتند، هیچ گاه تحریم های دارویی را اعمال نمی‌کردند.
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان معتقدند سپاه و بسیج مردمی مانع اصلی نقشه‌های آنان در داخل و خارج است.
رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت:امروز که دشمنان این ملت عفاف و حجاب زن ایرانی و زنان مسلمان را هدف قرار داده‌اند، ما نیز وظیفه‌ای بیش از گذشته در راستای پاسداشت این واجب قطعی شرعی بر عهده داریم.
قم- معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان در راستای تخریب چهره روحانیت تلاش شبانه روزی دارند، افزود: روحانیت همواره درجامعه اثرگذار بوده و دشمنان نیز از این امر هراس دارند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: مطمئن هستیم که شما روزی از دیدن پیشرفت های ما شگفت زده خواهید شد.
وحدت به معنیِ ارتباط فکری و عملی است؛ به معنی نزدیک شدن دلها و اندیشه‌ها و جهت‌گیری‌هاست؛ به معنی هم‌افزایی علمی و تجربی است؛ به معنی پیوند اقتصادی کشورهای اسلامی است؛ به معنی اعتماد و همکاری دولت های مسلمان است؛ به معنی همیاری در برابر دشمنان مسلّم و مشترک است.
وحدت به معنیِ ارتباط فکری و عملی است؛ به معنی نزدیک شدن دلها و اندیشه‌ها و جهتگیری‌ها است؛ به معنی هم‌افزایی علمی و تجربی است؛ به معنی پیوند اقتصادی کشورهای اسلامی است؛ به معنی اعتماد و همکاری دولتهای مسلمان است؛ به معنی همیاری در برابر دشمنان مسلّم و مشترک است.
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه اسد الله اسدی و حمید نوری مطلقاً بی گناه هستند، گفت: دشمنان در صدد شایعه پراکنی درباره زندانیان داخل ایران هستند.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین شگردهای جبهه مقابل برای ناامید سازی جوانان، گفتند: سعی آنها این است که با به رخ کشیدن مشکلات معیشتی و تورم و گرانی، جوان ایرانی را ناامید کنند.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه تدارکات و پشتیبانی و مقدمات کار برگزاری مراسم به خوبی انجام شد و مشکل و کمبودی در این زمینه نمی بینم، این مراسم باید متفاوت تر از مراسم های قبلی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باشد و همچنین این برنامه باید مقدمه ای برای شناخت آرمان و شخصیت و اهداف امام راحل باشد.
فرمانده رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با اعلام پایان رزمایش، گفت: دشمنان بدانند تأمین منافع ملی و امنیت کشور، دریا، زمین و آسمان، خط قرمز ما است.
قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه آن هستیم. مسئولان محترم کشور آذربایجان کاملا در جریان جزئیات این پیگیری‌ها هستند و تعامل دوجانبه نزدیکی در این زمینه در جریان است. ما هیچ نشانه‌ای از تروریستی بودن این موضوع به دست نیاورده ایم. با این حال، لازم می‌دانم تاکید کنم تصمیم‌های احساسی درباره روابط دو کشور خواسته دشمنان مشترک و بدخواهان جهان اسلام خصوصا رژیم صهیونیستی است و باید درباره هرگونه تصمیم که می‌تواند تبعات بلند مدت نیز داشته باشد هشیار و دقیق بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‌ احساسی درباره روابط دو کشور خواسته دشمنان مشترک و بدخواهان جهان اسلام است و باید درباره تصمیماتی که می‌تواند تبعات بلندمدت داشته باشد هشیار و دقیق بود.
افرادی که پیش‌تر رویا و اهداف‌شان مشترک بود حالا باید در ورزشگاه آزادی رو به روی هم قرار بگیرند.
فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: اجرای موفق این رزمایش به دشمنان نشان می‌دهد که هر زمان و هر کجا علیه تمامیت ارضی کشور اقدام کنند، جواب پشیمان‌کننده‌ای دریافت خواهند کرد.
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: هدف کلان دشمنان ایران این است که مردم را ناراحت و عصبانی کنند و جبهه مشترکی را علیه ایران تشکیل داده اند.
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: هدف کلان دشمنان ایران این است که مردم را ناراحت و عصبانی کنند و جبهه مشترکی را علیه ایران تشکیل داده اند.
سران قوای سه‌گانه در نشست مشترک بر ضرورت هوشیاری هر چه بیشتر ملت فهیم ایران در برابر خبرسازیهای بدون سند و دروغپردازیهای دشمنان با هدف ایجاد اختلاف میان مسئولان کشور و تشویش اذهان عمومی تاکید کردند.
قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در کمال تعجب شاهد شکل‌گیری گروه‌های عجیبی بودیم.
قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در کمال تعجب شاهد شکل‌گیری گروه‌های عجیبی بودیم.
فرمانده کل ارتش برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ارتش در گستره کشور را مایه دلگرمی و خشنودی ملت ایران و دوستان جمهوری اسلامی ایران و عصبانیت دشمنان دانست.
مخرج مشترک به دست آمده از اهداف آشکار دشمنان انقلاب و همسو شدن ناآگاهانه و آگاهانه برخی از منتسبین به جریان سیاسی اصلاحات در کشور، نمونه بارزی از بی توجهی به لزوم مرزبندی با دشمنان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ