بجنورد- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دشمن روز به روز مواضع خود را از دست داده و مناطقی همچون عراق، سوریه و افغانستان از اختیار آمریکا خارج شده است و به زودی در فلسطین نیز شکست خواهند خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود در جنگ‌های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای هستند.
وزیر کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیینی اظهار کرد: باید ارزش‌های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم تا درک کنند انقلاب اسلامی از چه موانع، مشکلات و گردنه‌های سختی عبور کرده و با چه دشمنانی روبرو شده تا امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، قدرت و توانمندی‌های خودش قرار داشته باشد.
صحبت‌های امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم جشن بزرگ اقتدار؛ تکریم و استقبال رسمی از کارکنان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ایران و ایرانی انزوا پذیر نیست، گفت: دشمنان بدانند ایران اسلامی هرگز منزوی نخواهد شد.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: دشمنان بر پیشرفت هوایی ایران اعتراف کرده‌اند و در مقاله علمی جنگنده کوثر را با اف ۳۵ مقایسه کرده و اعلام کردند که این جنگنده قابلیت‌های بسیاری دارد.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند انقلاب اسلامی تمام شده و دنبال تجزیه ایران بودند، گفت: ملت بصیر و زمان‌شناس و ولایتمدار آب سردی بر شعله فتنه دشمنان ریخت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار وابستگان نظامی کشورهای خارجی گفت: دشمنان ما با ایران قوی و مستقل مخالفند و تحمل پیشرفت ملت ما را ندارند و نخواهند داشت.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: ملت ایران نقشه‌های دشمن را خنثی و در جشن انقلاب به آنان یادآور خواهند شد که در قبال ایران و ایرانی همچنان دچار خطای محاسباتی هستند.
نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: حضور پرشور و معنادار عاشقان راه و مکتب سردار دل‌ها در سومین سالگرد شهادت آن عزیز نشان داد مردم ما در مسیر اهداف انقلاب حرکت می‌کنند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم پاسخ مناسبی به قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود، گفت: دشمنان باید بدانند موضع ایران در قبال‌ آن ها موضعی از سر اقتدار است نه انفعال.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سرویس‌های امنیتی، رژیم جعلی اسرائیل و برخی سیاسیون غربی که برای جنگ داخلی، ویرانی و تجزیه ایران نقشه‌ها کشیده‌اند، بدانند که ایران، لیبی و سودان نیست.
نصرالله با تأکید بر اینکه ممانعت آمریکا از کشف و استخراج گاز و نفت در راستای محاصره لبنان بوده است، خاطر نشان کرد: آمریکاییها به همه فشار آوردند، ولی موضع رسمی لبنان، مخالفت با خط «هوف» بود. خط هوف، خطی است که فردریک هوف، میانجی آمریکایی در سال ۲۰۱۲ پیشنهاد کرد و بر اساس آن لبنان از ۸۶۰ کیلومتر از فضای دریایی محروم می‌شد.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خصومت دشمنان با مردم مؤمن کشور ما حد و مرزی نمی‌شناسد و آنان با این‌گونه رفتارهای ضد بشری تنها عجز و استیصال خود را به اثبات می‌رسانند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: موفقیت‌های مکرر ایران در زمینه‌های مختلف باعث شد دشمنان عصبانی شوند، جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران راه بیاندازند.
سخنگوی دولت گفت: در سال‌های اخیر سعی شد که جایگاه ایران در هندسه جدید جهانی محقق شود. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سعی می‌شود که در نظم جدید جهانی به جایگاهی که در گذشته داشتیم، بازگردیم.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمنان قصد دارند که ما را همچون سوریه، لیبی، یمن، عراق و افغانستان درگیر جنگ کنند اما به دلیل اینکه ما آماده و هوشیار هستیم، ناکام مانده‌اند.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمنان قصد دارند که ما را همچون سوریه، لیبی، یمن، عراق و افغانستان درگیر جنگ کنند اما به دلیل اینکه ما آماده و هوشیار هستیم، ناکام مانده‌اند.
محمد اسلامی بیان کرد: بر این باوریم که پیشرفت در حوزه‌های نوین و فناوری‌های نوظهور با مخالفت‌سرسختانه قدرت‌ها مواجه است و آنها به هیچ‌وجه برنمی‌تابند که ما کشوری مستقل در حوزه‌های فناوری‌های پیشرفته و صاحب‌نام باشیم.
رئیس قوه مقننه کشورمان یادآور شد: ما شرایط سخت را دیده‌ایم و می‌دانیم اگر با مقاومت و استقامت خالصانه و البته توام با مدیریت، درایت، خلاقیت، پختگی و گذشت کار را پیش ببریم، از گردنه‌ها عبور خواهیم کرد و به طور قطع صحنه‌های سخت امروز، تکرار صحنه‌های سخت دیروز است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافاتشان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اتحاد نیروهای مسلح و مردم گفت: سناریوهای دشمنان کشور دیگر رنگی ندارد و به شکست محکوم است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: علی‌رغم همه تلاش‌ها و تهدیدات دشمنان، ایران در امنیت کامل و بسیار مطلوبی است.
سمنان- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خباثت دشمنان علیه ایران در برجام نافرجام ماند، گفت: ایران اسلامی یک بار دیگر اقتدار و سربلندی خود را به دنیا نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ