پینتو دا کاستا، رییس باشگاه پورتو، در مطلبی نسبت به هجمه رسانه‌های پرتغالی علیه مهدی طارمی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اوج روزهای ملتهبی که استقلال و پرسپولیس سپری می کردند انتشار خبر کمک صندوق پیشکوستان به پرسپولیس حاشیه ساز شد.
رییس سابق موساد در کنفرانس امنیتی هرتزلیا، نسبت به نزدیک‌شدن ایران و کشورهای منطقه به ویژه عربستان و مصر هشدار داد.
رییس جمهور گفت: طبق آمارها، دولت الکترونیک تا ۳۰ درصد رشد داشته اما افزایش آن را ندیدیم. کشورهای مختلف در هوشمندسازی نظام اداری در حال رقابت با هم هستند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت نصب حسگر هشدار دهنده دنده عقب توسط تولید کنندگان تاکید کرد.
رییس کل گمرک ایران گفت: طولانی شدن تشریفات گمرکی باعث کمبود کالا در بازار خواهد شد به همین دلیل باید فرایند ترخیص کالا سریعتر انجام شود.
دنیل لوی، رییس باشگاه تاتنهام، به چلسی درباره هزینه زیاد در نقل و انتقالات هشدار داد.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور استقلال در آسیا با نگرانی جدی همراه است و پرسپولیس هم یک پرونده باز دارد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همسایگان ما حسن همجواری با نیاکان خود را فدای وسوسه صهیونیست‌ها نکنند.
رییس جمهور پیشین کشورمان هشدار داد: در این زمانه که از درون و بیرون از هر سو «ز منجنیق فلک سنگ فتنه می بارد» شاهد حوادث هولناکی هستیم که اگر با آن برخورد ریشه ای نشود باید انتظار روزهای بدتری را داشته باشیم.
رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئله دارو بسیار حساس است و نمی توان با آن بازی کرد، گفت: متاسفانه با سازمان برنامه و بودجه به یک زبان مشترک نرسیده ایم و در سال آینده قطعا در بحث دارو با چالش جدی روبرو خواهیم بود، ارز مورد نیاز تامین دارو امسال به صورت کامل تخصیص نیافت در حالی که باید مشکلات را پذیرفت.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه با هشدار نسبت به وضعیت معیشت مردم به رییس جمهور یادآور شد: انقلاب آمد که حق مظلوم را از ظالم و حق ملت را از مدیران ناکارآمد بستاند.
امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه گفت: این گزینه روی میز است. با این حال او نسبت به تشدید درگیری با روسیه هشدار داد.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، پس از شکست برابر بارسلونا در سوپر جام اسپانیا بسیار عصبانی بوده و بحث تندی با کارلو آنچلوتی داشته است.
رییس اسبق بانک مرکزی در توییتی نسبت به اضافه برداشت سنگین بانک ها هشدار داد.
رییس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: آقای رییس جمهور، آقای معاون اول، آقای رییس بانک مرکزی، آیا در جریان حجم ریپو (تامین مالی بانک‌ها با قبول اوراق نزد آنها) و بویژه اضافه برداشت سنگین بانک‌ها از بانک مرکزی هستید؟
رییس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین گفتگوی خود در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران به صحبت پرداخت.
هشدار خمز به رییس تراکتور درباره کاوه رضایی
رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: در جلسه اخیر با سازمان استاندارد مقرر شد تا کارگروهی برای بررسی برخی استانداردهایی که بستر اجرای آن وجود ندارد یا کاربردی نیست مانند هشدار عبور از خط تشکیل شود.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه‌ترین رشته توئیت خود درباره تنش در روابط ایران و غرب نسبت به قرار گرفتن ایران ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل، بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و قرار گرفتن کشور زیر سایه جنگ هشدار داد.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت به رانندگان هشدار داد که حتما از تجهیزاتی مانند قفل فرمان، قفل پدال و ... استفاده کنند. برای خودروی خود قفل زاپاس، قفل کاپوت و ... تهیه کرده و اگر خودروی خود را در حاشیه خیابان پارک کرده‌اند، هر چندساعت یکبار به خودروی خود مراجعه کرده و آن را کنترل کنند. لازم است که رانندگان پس از پارک خودرو از بالا بودن تمامی شیشه‌ها و بسته بودن درها مطمئن شوند.
جلسه مهدی تاج با رییس کمیته صدور مجوز ای اف سی در حالی به انجام رسید که هشدارهای لازم درباره آینده دو باشگاه سرخابی پایتخت به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تغییرات مرز‌ها و ژئوپولتیک در منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به دو همسایه مان آذربایجان و ارمنستان می‌گوییم که اختلافات را از طریق دیپلماتیک برطرف کنند.
خاویر تباس، رییس لالیگا، به مدیران بارسلونا هشدار داد که سقف دستمزد پرداختی‌شان را بدون استفاده از اهرم مالی به 400 میلیون یورو برسانند.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: هرگونه تغییرات جوی تنها از طریق تارنمای سازمان هواشناسی (IRIMO.IR) و پیامک‌های ارسالی از شماره‌های معتبر سازمان هواشناسی کشور، رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ