در اوج روزهای ملتهبی که استقلال و پرسپولیس سپری می کردند انتشار خبر کمک صندوق پیشکوستان به پرسپولیس حاشیه ساز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه‌ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.
کرج- رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: سعی می‌کنیم که در ماه‌های آینده تعداد واحدهای صنفی خدماتی آموزشی را به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برسانیم.
رییس فدراسیون فوتبال در جمع داوران لیگ برتری حرف‌های جالبی را بر زبان آورد و نکاتی را برای بهبود داوری‌ها ارائه کرد.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
رییس فدراسیون فوتبال روز جهانی ورزشی نویسی را به خبرنگاران این عرصه تبریک گفت.
آئورلیو دلورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در گفت و گو با روزنامه لا رپوبلیکا ایتالیا درباره پشت پرده فوتبال در ایتالیا و ناپل حرف زد.
رئیس سازمان بهزیستیص گفت: سازمان بهزیستی افتخار دارد زمینه توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی پس از ترک باشگاه استقلال، در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد.
رئیس پلیس بین الملل فراجا با اشاره به اینکه این گروگانگیری از نوع سازمان یافته بین‌المللی بوده و احتمال اعمال خشونت علیه گروگان دور از ذهن نبود، اظهار داشت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی گسترده پلیسی، با پیگیری‌های تخصصی پلیسی و همچنین همکاری سازمان‌های مرتبط، اعضای این باند حرفه‌ای شناسایی، ربایندگان دستگیر و فرد ربوده شده از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافته و در اختیار پلیس بین‌الملل قرار گرفت.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، بر لزوم گذراندن دوره‌های آموزشی ویژه معلمان، مدیران، مربیان و سایر کارکنان مدارس غیردولتی تأکید کرد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: نماینده ارشد آژانس بین المللی در بازدید از تاسیسات کشور، گزارش نادرستی ارائه داد و مدیرکل آژانس هم آن را رسانه‌ای کرد که این رفتار وی حرفه‌ای نیست.
حمایت کامل مهدی تاج از کارلوس کی‌روش در برنامه شب گذشته شبکه ورزش نشان از قطعیت بازگشت او به ایران و تداوم حضورش روی نیمکت تیم ملی دارد.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید مهدی تاج و کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی هیچ جلسه‌ای با یکدیگر نداشته‌اند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً انتظار دارد که آژانس گزارش‌دهی، نظارت و راستی‌آزمایی خود را به صورت حرفه‌ای، بی‌طرفانه و مستقل‌تر انجام دهد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً انتظار دارد که آژانس گزارش‌دهی، نظارت و راستی‌آزمایی خود را به صورت حرفه‌ای، بی‌طرفانه و مستقل‌تر انجام دهد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نشست با دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مکران از راه‎اندازی قرارگاه مهارت آموزی در این سواحل خبر داد.
مهدی تاج روز گذشته تصویری روشن از برنامه‌هایش در فدراسیون را برای هواداران فوتبال ترسیم کرد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: مذاکره داد و ستد است، کلاس انشا نیست که حرف‌های قشنگ آنجا بزنید. اکثر مطالب در مذاکرات هم بر سر لغو تحریم‌هاست و توجه اصلی بر ماندگاری و پایداری دستور لغو تحریم‌هاست که به هر بهانه نخواهند آنها را برگردانند که سختی مذاکرات هم همین جاست.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: هر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی باید حداقل یک‌زبان خارجی را به‌طور حرفه‌ای فرا بگیرد و در تعامل با یک دوست غیرهموطن، تحلیل‌های او را بشنوند.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: هر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی باید حداقل یک‌زبان خارجی را به‌طور حرفه‌ای فرا بگیرد و در تعامل با یک دوست غیرهموطن، تحلیل‌های او را بشنوند.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری اتاق اصناف ایران با این سازمان بر توسعه «نهضت مهارت آموزی» در گام دوم انقلاب تأکید کرد.
قائم مقام باشگاه پیکان می گوید سعی خواهد کرد درپست جدید خود به کارگران و کارمندان گروه صنعتی ایرانخودرو خدمت کند.
رئیس سازمان خصوصی سازی درباره افشاء قرارداد باشگاه‌ها پس از پایان نقل و انتقالات توضیحاتی را ارائه کرد.
کانون کارگردانان سینمای ایران در اقدامی به موقع و دیق، نسبت به اظهارات یکی از اعضایش درباره جنبش می تو که در نشست مشترک نمایندگان صنوف با رئیس سازمان سینمایی مطرح شده بود، واکنش نشان داد و تاکید کرد استنباطی شخصی بوده و موضع رسمی کانون کارگردانان سینمای ایران نیست. اقدام به موقع کانون کارگردانان که رفتاری حرفه‌ای محسوب می‌شود، انتظارات جامعه سینما را برآورده کرد و موقعیت این صنف که در کنار تهیه کنندگان یکی از دو صنف تعیین کننده سینما محسوب می‌شود را نزد افکارعمومی بیش از پیش تثبیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ