این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه با هشدار نسبت به وضعیت معیشت مردم به رییس جمهور یادآور شد: انقلاب آمد که حق مظلوم را از ظالم و حق ملت را از مدیران ناکارآمد بستاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با تأکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه، گفت: لازم است در این راستا طلبه‌های جوان در آموزش و پرورش به کار گرفته شوند.
نماینده مجلس با بیان اینکه وضعیت دریاچه ارومیه بحرانی است گفت: حجم قابل توجهی از آب دریاچه تبخیر شده است، جا‌های کم عمق تقریبا خشک شده است و در وضعیت بحرانی به سر می‌برد اگر وضعیت همین گونه پیش برود ما گرد و غبار‌ها و طوفان‌های نمکی را خواهیم داشت که شهر‌ها و استان‌های اطراف را برای زندگی تهدید می‌کند.
سلمان ذاکر، نماینده ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت برای کاهش مصرف انرژی و کاهش ترافیک ساعت کاری کارمندان دولت را تغییر داد و این تصمیم مقطعی است. انتقادات از تغییر ساعت کاری بجا است و دولت باید هوشمندانه عمل کند. ما نباید آرامش مردم را به‌دلیل کاهش مصرف انرژی برهم بزنیم. باید دولت تصمیم معقولانه‌ای می‌گرفت؛ اما به نظر می‌رسد تصمیم هیجانی گرفت و بازتاب منفی در جامعه داشت.
سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی به چالش خرد شدن زمین‌های کشاورزی توجهی نشده است.نماینده مردم ارومیه گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی به چالش خرد شدن زمین‌های کشاورزی توجهی نشده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت کاشت نهاده‌های دامی و گندم در برنامه‌های وزیر پیشنهادی وجود ندارد، در حالی که در حال حاضر با مشکل کمبود آرد و نان مواجه هستیم.
باقری بنایی گفت: مطالعات برخی سد‌هایی که در گذشته ساخته شده‌اند با عجله انجام شده و اکنون یکی از دردسر‌های ما در کشور همین سد‌ها هستند که باعث شده در بالادست رود‌ها که کشت دیم داشتند آبی شوند و پایین دست به آب زیرزمینی روی آورده‌اند.
سوال ملی نماینده مردم ارومیه از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص عدم توجه به توسعه و عمران زیرساخت‌های مناطق گردشگری اعلام وصول شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: عجیب است که این روزها مافیای خودرو برای ماندن فاطمی امین بر مسند وزارت صمت به آب و آتش می زنند
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره مفاد لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار داد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با ورود مستقیم و طرح مجلس و همچنین همکاری و اراده محکم دولت سیزدهم احیای دریاچه ارومیه تحقق یافت.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای کالابرگ قانون مصوب مجلس است و این قابل قبول نیست که تیم اقتصادی دولت اعلام کند توان اجرای آن را ندارد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید میزان ارز در کشور را افزایش دهیم تا میزان وابستگی ما به دلار آمریکا کم شود.
نماینده ارومیه در مجلس مخالفت خود را با طرح "ممنوع الخروجی دانشجویان هنجارشکن" اعلام کرد.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر ۵۲ درصد آب مورد نیاز دریاچه ارومیه از طریق سد میاندوآب تامین می‌شود گفت: سهم آذربایجان شرقی از تامین آب مورد نیاز دریاچه ۱۲ درصد است و ۲۰ درصد نیز با بهره‌برداری از تونل انتقال آب تامین خواهد شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: بودجه ۱۴۰۱ بعد از هفت ماه تخصیص داده نشده، اما زمان تمام نشده و چند ماه باقی مانده است، دستگاه‌های مسئول در این مدت تأخیر را جبران و به وظایف خود عمل کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دریاچه ارومیه رو به نابودی است و از مسئولین می‌خواهیم جدی به این مسئله ورود کنید تا زندگی مردم دچار مشکل نشود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و نیروهای مسلح باید مطابق با میزان تورم باشد.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در مجلس شورای اسلامی، می‌گوید وضعیت دریاچه ارومیه، خوب نیست. روح‌الله متفکرآزاد گفته مساحت فعلی دریاچه ارومیه با مساحتِ آن در سال ۱۳۹۴ برابر است و این، یعنی دریاچه خشک نشده، اما وضعیت خوبی ندارد. این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرده که دریاچه ظرف کمتر از یک سال به تراز هیدرولوژیک خود برسد؛ اما در عین حال تاکید کرده که دستیابی به تراز اکولوژیک دریاچه، چند سال زمان خواهد برد.
نایب رئیس هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه یادآور شد: زمزمه خشکی کامل دریاچه ارومیه به گوش می‌رسد، اما هنوز به مرحله خشکی کامل نرسیده‌ایم؛ باید بپذیریم این دریاچه گاهی به عنوان ابزار‌های سیاسی مورد توجه قرار گرفته است، به گونه‌ای که در برخی از دوره‌ها با تبلیغات گسترده برای احیای دریاچه نه تنها شاهد حیات آن نبودیم بلکه زخمی عمیق از جنس سوء مدیریت بر پیکر بی جان دریاچه وارد شده، از طرفی بودجه‌ای که برای احیای دریاچه اختصاص داده شد، در جای خود هزینه نشده است.
نایب رئیس هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه یادآور شد: زمزمه خشکی کامل دریاچه ارومیه به گوش می‌رسد، اما هنوز به مرحله خشکی کامل نرسیده‌ایم؛ باید بپذیریم این دریاچه گاهی به عنوان ابزار‌های سیاسی مورد توجه قرار گرفته است، به گونه‌ای که در برخی از دوره‌ها با تبلیغات گسترده برای احیای دریاچه نه تنها شاهد حیات آن نبودیم بلکه زخمی عمیق از جنس سوء مدیریت بر پیکر بی جان دریاچه وارد شده، از طرفی بودجه‌ای که برای احیای دریاچه اختصاص داده شد، در جای خود هزینه نشده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تفکیک وزارت صمت می‌توان برخی از مشکلات را حل کرد، بهره‌وری و نظارت را بهبود بخشید و در مقابل گرانی‌ها ایستاد. این اقدام، کارشناسی شده است.
تبریز- نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اقدام فوری دولت برای نجات دریاچه ارومیه، گفت: وضعیت دریاچه تعریفی ندارد و باید اقدام فوری برای نجات آن انجام شود.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر نگرانی مردم از خشک شدن دریاچه ارومیه گفت: دریاچه درحال خشک شدن کامل است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار است روز پنجشنبه ادارات در تهران تعطیل باشد، ادارات کل کشور هم باید پنجشنبه‌ها تعطیل باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ