نخست وزیر ژاپن با ابراز ناامیدی از ناکامی شورای امنیت سازمان ملل در پاسخ به حمله روسیه به اوکراین، مدعی شد که مسکو منشور سازمان ملل را زیر پا گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲۳ حمله اوکراین در محورهای مختلف دفع شد و در جریان آن ۶۷۵ نظامی کی‌یف نیز کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۶ حمله نیروهای مسلح اوکراین در محور دونتسک با موفقیت دفع شد.
وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای از حمله پهپادی گسترده ارتش اوکراین به شبه‌جزیره کریمه خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف درگیری خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۱۰ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شماری از تجهیزات نظامی ارتش اوکراین را منهدم کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه هشدار داد که اوکراین در حال برنامه‏‌ریزی برای انجام یک حمله تروریستی علیه نیروگاه هسته‏‌ای زاپروژیا است.
فرماندار منطقه بلگورود روسیه از حملات خمپاره‌ای صبح امروز ارتش اوکراین و زخمی شدن دست‌کم هفت غیرنظامی از جمله یک کودک خبر داد.
روسیه اعلام کرد که با موفقیت حمله پهپادی اوکراین به پالایشگاه نفت «دروژبا» در منطقه نووزیبکوف واقع در بریانسک را دفع کرده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تلفات نظامیان اوکراین در نبردهای شبانه‌روز گذشته ادامه یافت.
مقامات محلی در غرب روسیه از حملات پهپادی جدید اوکراین به این منطقه خبر می‌دهند.
یک مقام پارلمانی اوکراین مدعی شد روسیه برای توجیه تشدید حملات خود علیه این کشور، برنامه حمله به کرملین را به اجرا گذاشت.
در پی حملات ارتش اوکراین به منطقه مسکونی بریانسک در روسیه، دست کم دو غیرنظامی کشته شدند.
وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد این کشور در تدارک یک حمله متقابل علیه روسیه است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمریکایی ها از حمله روسیه به اوکراین منافع بالایی کسب کردند از جمله افزایش قیمت گاز صادراتی به اروپایی ها که این موضوع کاملا به نفع آمریکا تمام شد.
کارتاپولوف تاکید کرد که در صورتی که شرکای سابق روسیه، موشک‌های دوربرد در اختیار اوکراین قرار دهند، قطعاً کی یف به استفاده از آنها روی خواهد آورد.
رئیس کمیته دفاعی دومای روسیه می گوید اوکراین برخلاف تبلیغاتی که به راه انداخته، توان نظامی برای حمله به شبه جزیره کریمه را ندارد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین با هدف قرار دادن یک بیمارستان، مرتکب جنایت جنگی شده است.
یک دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه هشدار داد که از منظر حقوقی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی حق دفاع از همدیگر را در برابر تجاوز خارجی دارند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بر اثر حمله پهپادی اوکراین به یک فرودگاه در روسیه، سه سرباز کشته شده‌اند.
مقامات محلی شهر انرهودار اعلام کردند تلاش ارتش اوکراین برای تصرف نیروگاه زاپروژیا شکست خورده و این شهر هم‌اکنون تحت حملات توپخانه‌ای ارتش اوکراین قرار دارد.
ستادکل ارتش اوکراین امروز مدعی شد که ارتش روسیه حمله شدیدی در ۳ جهت در منطقه دونتسک را آغاز کرده‌ است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروهای اوکراینی قصد دارند همزمان با حضور دبیر کل سازمان ملل در این کشور، حملات دیگری علیه نیروگاه اتمی زاپروژیا صورت دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ